2023-03-25, 18:03
Medlem
Ok. Resten av landet lever i en annan tro. Men det förklarar mycket och rätar ut en del frågetecken jag hade. Vidrigt alltihop. Hoppas det sprids mer allmänt så inte tjejer går på det här och tror han är intresserad på riktigt.
Det kanske inte är olagligt, men nog fasen kan många bli ledsna ändå.
Citera
2023-03-27, 03:27
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taurusen
Ok. Resten av landet lever i en annan tro. Men det förklarar mycket och rätar ut en del frågetecken jag hade. Vidrigt alltihop. Hoppas det sprids mer allmänt så inte tjejer går på det här och tror han är intresserad på riktigt.
Det kanske inte är olagligt, men nog fasen kan många bli ledsna ändå.
Vill tjejer verkligen ha den där fetknoppen? Jag har alltid tyckt att han har varit lite sliskig.
Citera
2023-03-27, 16:09
Medlem
Finns nog flera skäl. Han är kändis, en trofé, man blir nåt själv. Sen har han en aura av trygg, stor, go norrlänning. Typ som Lassgård, en annan norrlänning som tjejer gillar. Generellt sätt är kvinnor inte lika visuella och går inte igång på en snygg kropp eller fagert fejs på samma sätt som killar gör.
Hursomhelst, snygg eller inte, vidrigt beteende. Han har noll intresse av mänskan han chattar med, vill bara ha sex och sexchatt. Hoppas de flesta tjejer begriper det fort.
Citera
2023-05-30, 20:55
Medlem
Han är fan ingen nalle eller go kille!!!!
Jag skrev med honom å det var bara sex han ville skriva om. Droppen kom när han rätt snabbt frågade om jag var rakad för så ville han ha det! Som om han var högsta vinsten o kan bestämma det. Typ villkor för att träffas som han tycker han bestämmer. Jäkla konstigt ta upp det i början. Han ville bara veta sånt o få foton. Så jag slutade svara.
Citera
2023-05-30, 21:05
Medlem
Farenellis avatar
*vinkar*

Här är en till som blivit kontaktad av honom...
Jag sa nej tack.
Citera
2023-05-30, 22:00
Medlem
Vad håller han på med?? Sexberoendeproblematik? Jag tänker att bara ett beroende gör att man riskerar sitt rykte och att det kommer ut hur man verkligen är.
Timeout, behandling och be tjejer om ursäkt vore det enda rätta. Han har ju en dotter och skulle säkert inte vilja att hon blev utsatt för det han pysslar med. Vem tror han att han är!?
Citera
2023-05-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
*vinkar*

Här är en till som blivit kontaktad av honom...
Jag sa nej tack.
Good for you! 👏
Citera
2023-11-16, 08:49
Medlem
Kan inte TV4 passa på att göra sig av med honom nu i sitt sparpaket? Finns det någon som uppskattar hans inslag i Nyhetsmorgon där han leker tafatt praoelev på olika platser?
Citera
2023-11-16, 15:12
Varför sitta och skriva skit om sånt som förmodligen inte är sant?
Citera
2023-11-16, 20:51
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Nä, du är inte ensam om att ha blivit kontaktad av MN
Detta hände dock för typ 7-8 år sen och jag visste inte vem han var.
Från en normal konversation, där han påstod att han skulle ut och åka pulka med sina barn…
Så plötsligt skickade han en bild på sin dase!
Han blev blockad direkt.

Hoppas att du inte blivit lurad. 😳
Du citerade just dig själv. Tror du hittar på om karln.
Han har nobbat dig och nu vill du förstöra för honom.
Citera
2023-11-17, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra

Japp jag tror det är så får man nobben då hänger man ut en stackars människa som är oskyldig
Citera
2023-11-17, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Nej, det gjorde jag inte! Jag citerade Taurusen och mitt nick är Tausen. Lär dig läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in