Citat:
Ursprungligen postat av
Sweediie
Hahaha.. pinsamt
I min yrkesroll så har jag stor erfarenhet utav personlig kartläggning, och att döma av det du aktivt och på daglig basis delar härinne SWEEDIIE så ger du mig många tankar om dig. Det jag tror ger dig en tillfällig njutning det är att du för en kort sekund blir sedd. Du är inte ensam och här inne får du känna en stund av makt. Att du genom ditt förkastliga drev känner dig som en stor person. För i det verkliga livet så tror jag inte att du har nånting. Här inne så blir du struken medhårs av ett dussin personer som likt dig förmodligen har samma issue´s.
Du har spenderat så mycket tid och postat närmre 500 inlägg om P&J (och ja för den som inte kan se det, så finns det ingen annan tråd du varit aktiv i) det enda du gör är att sprida förakt och hat.
Jag hoppas att du själv aldrig har blivit behandlad såhär, som du behandlar för dig egentligen helt främmande människor. Jag hoppas att du en dag får egna barn (för det kan jag omöjligt tro att du har) och att du förstår hur illa det här är.
Jag talar för alla aktiva personer inne i detta forum, ni är förmodligen kvinnor i åldern 25-45 och ett fåtal bonniga män, rätta mig gärna om jag har fel! Förmodligen är de flesta av er mammor, har egna barn och män. Du är någons mamma någons dotter, och någons fru. Är det här den förebild du vill vara? Jag begriper det inte och hade skämts ögonen ur mig om jag skulle bli påkommen.
Ni pratar om en kvinna som förlorat sitt barn, hon sörjer fel. Hon får inte bli gravid men hon får inte heller göra en så kallad abort? (som ni bestämt här inne att hon har?! på vilken fakta då? Vad hon än delar så är det ju fel. Vad hon än gör, så är det fel. Hon är ful, hon är.... hon är.... hon är....
Men denna klandervärdiga människa har nog mer, än vad du nånsin kommer att ha. Hoppas att det svider.
Skäms på er varenda en.