2024-03-23, 22:11
Medlem
Fler än jag som tycker J ser otroligt jävla dum ut med den där reklamchokladen i käften, verkligen genomtänkt samarbete 😂😂🤮🤮
Citera
2024-03-23, 22:29
Medlem
Det syns ju verkligen tydligt att bebisen inte är klar om man säger så
Citera
2024-03-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

japp lilla vän. En grej jag tänkte på, lämnar de bebisen ensam på neo? Eftersom J skrev att han hittade P sovandes i massagestolen på Ronald Mcdonald? Det ligger ju en bit ifrån sjukhuset. Inte så långt, but still? Tar personalen hand om barnet medans de gör annat?
Citera
2024-03-23, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmountain92
japp lilla vän. En grej jag tänkte på, lämnar de bebisen ensam på neo? Eftersom J skrev att han hittade P sovandes i massagestolen på Ronald Mcdonald? Det ligger ju en bit ifrån sjukhuset. Inte så långt, but still? Tar personalen hand om barnet medans de gör annat?

Antagligen. Förstår inte varför de skaffar unge på unge när dom inte orkar ta hand om dom. J tar inte heller ansvar för sin förstfödda son.
Kan tycka när de förlorat ett barn, då borde man vilja vara med 24/7 nu?
Citera
2024-03-23, 23:00
Medlem
Citat:

Ja det är ingen skönhet direkt, min treåring som såg vad jag kollade på sa att det var en apa, men inga bebisar i denna ålder är speciellt vackra.
Har själv fött en dotter i vecka 36 och hon såg ut som en schimpans med allt fosterfjun kvar, men hon är väldigt vacker nu som vuxen.
Citera
2024-03-23, 23:02
Medlem
Citat:
Antagligen. Förstår inte varför de skaffar unge på unge när dom inte orkar ta hand om dom. J tar inte heller ansvar för sin förstfödda son.

Alltså det var ju ett jäkla gnäll igår på Patriciarum att Uppsala neo är SÅ dåliga som låter föräldrarna vara just föräldrar och inte passar neoungarna åt dom lata.

Så självklart har dessa två mög bölat till sig "barnvakt" under ett par timmar "för att kunna ta en massage och äta gott.
Citera
2024-03-23, 23:29
Medlem
Tycker det är hemskt att de tar bort en frisk pojke i vecka 12-13, och sen föder ett nytt barn kort efter. Ser bara deras abort när jag ser dem lägga upp bilder på nya barnet.

Pojkarna är inte värda något, hade J haft en flicka sedan innan, hade P mer troligt ställt upp och varit bonusmamma?

Så ledsamt att tänka på pojkarna i den familjen.
Citera
2024-03-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Tycker det är hemskt att de tar bort en frisk pojke i vecka 12-13, och sen föder ett nytt barn kort efter. Ser bara deras abort när jag ser dem lägga upp bilder på nya barnet.

Pojkarna är inte värda något, hade J haft en flicka sedan innan, hade P mer troligt ställt upp och varit bonusmamma?

Så ledsamt att tänka på pojkarna i den familjen.

Det tror jag inte hon hade. Jag tror inte ens det handlar om
”Att hon inte vill vara bonusmamma” tror helt enkelt ungen varit mer krävande än vad hon har varit van vid och hon har inte haft el tagit sig tiden att bemöta det för att få det funka (antagligen för att hon har så många barn själv som behöver henne redan som det är)
Citera
2024-03-24, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det tror jag inte hon hade. Jag tror inte ens det handlar om
”Att hon inte vill vara bonusmamma” tror helt enkelt ungen varit mer krävande än vad hon har varit van vid och hon har inte haft el tagit sig tiden att bemöta det för att få det funka (antagligen för att hon har så många barn själv som behöver henne redan som det är)

Var han verkligen så krävande? Jag tänker att han aldrig fick en chans att boa in sig utan de fåtal besök han fick var konstant överhypade med Patricias 85 diagnosbarn, såklart en 3-4 åring blir exakt lika hypad när den matas med enbart socker på en främmande adress med massor av främlingar.
Citera
2024-03-24, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Alltså det var ju ett jäkla gnäll igår på Patriciarum att Uppsala neo är SÅ dåliga som låter föräldrarna vara just föräldrar och inte passar neoungarna åt dom lata.

Så självklart har dessa två mög bölat till sig "barnvakt" under ett par timmar "för att kunna ta en massage och äta gott.

Sjukt. Inte fan är det personalens ansvar att ta hand om deras dotter.
Citera
2024-03-24, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Fler än jag som tycker J ser otroligt jävla dum ut med den där reklamchokladen i käften, verkligen genomtänkt samarbete 😂😂🤮🤮

Håller med!! Blir arg av att se eländet!
Citera
2024-03-24, 08:35
Medlem
Citat:

Det borde man verkligen vilja! Hon sover borta från Iselin konstant och är ute och hänger med sina andra barn. Den tiden kommer ju men den lilla behöver ju få amma konstant om hon orkar och vill. De skrev ju dessutom att hon bara ökat 5 g över natten J hade henne sist medan hon ökar 50 g när hon får amma fritt. Så jävla dåligt så man blir förbannat och ledsen att hon/dom inte prioriterar den lillas behov före Ps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in