Inte så svårt, finns många som är sjukskrivna länge. Även där gäller ju talets gåva till viss del då FK hör av sig med jämna mellanrum.
De flesta som är långtidssjuka har förhoppningsvis behovet av att vara sjukskrivna utan att ljuga. Jag och många med mig har inte den erfarenheten av FK:s handläggare att dessa går att "prata omkull". Men kul för J att han lyckas med en lång sjukskrivning trots typ noll smärta
Senast redigerad av 2431juli 2025-09-06 kl. 17:01.
Anledning: Tillägg till inlägget
Spännande hur hon kan gnälla så mycket över att ha småbarn igen (vilket är ett beslut som ingen annan direkt tagit åt henne) när de har barnvakt, är iväg på olika tillställningar och festligheter HELA TIDEN!
Vi har också många barn och är aldrig barnlediga- en ganska naturlig konsekvens av barnafödandet!
De flesta som är långtidssjuka har förhoppningsvis behovet av att vara sjukskrivna utan att ljuga. Jag och många med mig har inte den erfarenheten av FK:s handläggare att dessa går att "prata omkull". Men kul för J att han lyckas med en lång sjukskrivning trots typ noll smärta
OM han nu är det, men med tanke på tidigare historik hos radarparet så är inget omöjligt. Sen kan man ju alltid hävda att man har en specifik sjukdom utåt ( i detta fallet sina följare) fast egentligen vara sjukskriven för något helt annat.
Spännande hur hon kan gnälla så mycket över att ha småbarn igen (vilket är ett beslut som ingen annan direkt tagit åt henne) när de har barnvakt, är iväg på olika tillställningar och festligheter HELA TIDEN!
Vi har också många barn och är aldrig barnlediga- en ganska naturlig konsekvens av barnafödandet!
Finns nog ingen med barn som unnar sig så mycket egentid som dessa. Att barnen kanske vill tillbringa en helg med sin mamma skiter hon i.
Nä och förra helgen söp de ju så hårt och blev sååå sjuka hela denna veckan som gick.
Klart man inte kan vila denna helgen då utan måste supa ner sig totalt igen för att orka med allt
OM han nu är det, men med tanke på tidigare historik hos radarparet så är inget omöjligt. Sen kan man ju alltid hävda att man har en specifik sjukdom utåt ( i detta fallet sina följare) fast egentligen vara sjukskriven för något helt annat.
Det har jag inte ens tänkt på🙈. Men ja så måste det vara OM han är sjukskriven
Tänker exakt samma! Känner inte en jäkel med småbarn som är iväg på så mycket ensamtid som dessa två! Och som samtidigt klagar över att de aldrig får ha eeeeeensamtiiiiiid...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!