2025-09-06, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Inte så svårt, finns många som är sjukskrivna länge. Även där gäller ju talets gåva till viss del då FK hör av sig med jämna mellanrum.
De flesta som är långtidssjuka har förhoppningsvis behovet av att vara sjukskrivna utan att ljuga. Jag och många med mig har inte den erfarenheten av FK:s handläggare att dessa går att "prata omkull". Men kul för J att han lyckas med en lång sjukskrivning trots typ noll smärta
Senast redigerad av 2431juli 2025-09-06 kl. 17:01. Anledning: Tillägg till inlägget
Citera
2025-09-06, 18:21
Medlem
Spännande hur hon kan gnälla så mycket över att ha småbarn igen (vilket är ett beslut som ingen annan direkt tagit åt henne) när de har barnvakt, är iväg på olika tillställningar och festligheter HELA TIDEN!
Vi har också många barn och är aldrig barnlediga- en ganska naturlig konsekvens av barnafödandet!
Citera
2025-09-06, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
De flesta som är långtidssjuka har förhoppningsvis behovet av att vara sjukskrivna utan att ljuga. Jag och många med mig har inte den erfarenheten av FK:s handläggare att dessa går att "prata omkull". Men kul för J att han lyckas med en lång sjukskrivning trots typ noll smärta

OM han nu är det, men med tanke på tidigare historik hos radarparet så är inget omöjligt. Sen kan man ju alltid hävda att man har en specifik sjukdom utåt ( i detta fallet sina följare) fast egentligen vara sjukskriven för något helt annat.
Citera
2025-09-06, 19:45
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Spännande hur hon kan gnälla så mycket över att ha småbarn igen (vilket är ett beslut som ingen annan direkt tagit åt henne) när de har barnvakt, är iväg på olika tillställningar och festligheter HELA TIDEN!
Vi har också många barn och är aldrig barnlediga- en ganska naturlig konsekvens av barnafödandet!

Precis, och nu har hon tjejkväll helt plötsligt
Citera
2025-09-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Precis, och nu har hon tjejkväll helt plötsligt

Finns nog ingen med barn som unnar sig så mycket egentid som dessa. Att barnen kanske vill tillbringa en helg med sin mamma skiter hon i.
Citera
2025-09-06, 22:02
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Finns nog ingen med barn som unnar sig så mycket egentid som dessa. Att barnen kanske vill tillbringa en helg med sin mamma skiter hon i.

Nä och förra helgen söp de ju så hårt och blev sååå sjuka hela denna veckan som gick.
Klart man inte kan vila denna helgen då utan måste supa ner sig totalt igen för att orka med allt
Citera
2025-09-06, 22:24
Medlem
Tre flaskor vin på bordet delat på tre tjejer är väl ändå ganska bra jobbat?
Citera
2025-09-07, 02:32
Medlem
Citat:
OM han nu är det, men med tanke på tidigare historik hos radarparet så är inget omöjligt. Sen kan man ju alltid hävda att man har en specifik sjukdom utåt ( i detta fallet sina följare) fast egentligen vara sjukskriven för något helt annat.
Det har jag inte ens tänkt på🙈. Men ja så måste det vara OM han är sjukskriven
Citera
2025-09-07, 09:21
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilltosse

Att dricka en flaska vin på en hel kväll är inte konstigt tycker jag.
Citera
2025-09-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Att dricka en flaska vin på en hel kväll är inte konstigt tycker jag.

En flaska var...?
Citera
2025-09-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet

Tänker exakt samma! Känner inte en jäkel med småbarn som är iväg på så mycket ensamtid som dessa två! Och som samtidigt klagar över att de aldrig får ha eeeeeensamtiiiiiid...
Citera
2025-09-07, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilltosse

Rätt deprimerande egentligen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in