2025-08-25, 19:25
Medlem
Man kan säga mycket om p och hennes relationer men här gör hon rätt. SBAB har ingen anledning att sparka ekonomi mamman och har verkligen gjort det på ett vidrigt sätt
Citera
2025-08-25, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Man kan säga mycket om p och hennes relationer men här gör hon rätt. SBAB har ingen anledning att sparka ekonomi mamman och har verkligen gjort det på ett vidrigt sätt

Håller helt med.
Citera
2025-08-25, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är det hon som benämns "bankkvinnan" och som hjälpte till att samla in pengar till Pannan och Hallerheim (dessa som sen inte redovisades)?

Ja precis
Citera
2025-08-25, 20:19
Medlem
Citat:

Ja hon borde fått en varning först. Samtidigt har vi ju bara hennes sida av historien. Kan ju vara att hon misskött sig på annat sätt och att detta bara var droppen och ett sätt att slutligen bli av med henne. Skulle dock inte förvåna mig om de köper ut henne för att tysta ner det hela.
Citera
2025-08-25, 20:35
Medlem
Vad pinsam hon är, ekonomimamman.
Hon förtjänar kanske en egen tråd.
Citera
2025-08-25, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ja hon borde fått en varning först. Samtidigt har vi ju bara hennes sida av historien. Kan ju vara att hon misskött sig på annat sätt och att detta bara var droppen och ett sätt att slutligen bli av med henne. Skulle dock inte förvåna mig om de köper ut henne för att tysta ner det hela.

Tror inte det handlar om hennes konton, snarare något annat som gör att de vill bli av med henne. Har dock inte hört särskilt gott om SBAB innan och jag hoppas folk ger dem den skit de förtjänar. Tycker genuint synd om henne som får utstå detta.
Citera
2025-08-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vad pinsam hon är, ekonomimamman.
Hon förtjänar kanske en egen tråd.

Bästa är i starten av hennes inspelade gråt när man ser att hon är samlad och sedan tar sats för att börja gråta på film.
Hade gärna haft en tråd om henne hehe.

Har följt henne i så många år, sedan 2009. En äkta pajas detta, hade aldrig i mitt liv velat ta ekonomiska råd av henne på en bank med en utbildning som slutade i åk 8 samt alla misslyckade affärer och konkade företag hon har bakom sig. Impulsiv är bara förnamnet. Det är verkigen bara hennes sida vi får höra nu. Hon skiver att hon aldrig sagt var hon jobbar men det har hon ju skrivit ut flera gånger offentligt, nästan som skryt. Lär ha fått varningar tidigare. Hon och P är lika impulsiva och manipulativa. Ogillar bankkvinnan mycket mer dock. Det var genom henne jag hittade P tror jag.
Citera
2025-08-25, 21:09
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruntgelehallon
Bästa är i starten av hennes inspelade gråt när man ser att hon är samlad och sedan tar sats för att börja gråta på film.

Har följt henne i så många år, sedan 2009. En äkta pajas detta, hade aldrig i mitt liv velat ta ekonomiska råd av henne på en bank med en utbildning som slutade i åk 8 samt alla misslyckade affärer och konkade företag hon har bakom sig. Impulsiv är bara förnamnet. Det är verkigen bara hennes sida vi får höra nu. Hon skiver att hon aldrig sagt var hon jobbar men det har hon ju skrivit ut flera gånger offentligt, nästan som skryt. Lär ha fått varningar tidigare. Hon och P är lika impulsiva och manipulativa. Ogillar bankkvinnan mycket mer dock. Det var genom henne jag hittade P tror jag.
Tyckte att det såg rejält fejkat ut men är inte insatt.
Citera
2025-08-25, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bruntgelehallon

Jag är mer förvirrad över att det stod "vi ÖVERVÄGER att avskeda dig".
Går att läsa om man zoomar in.
Känns mer som hon valde att säga upp sig.

Vet inget om kvinnan men undrar fortfarande vart redovisningen för insamlingen till Pannan tagit vägen?!

Det skulle ju skänkas pengar till spädbarnsfonden men det blev en resa för Pannan och Hallerheim istället.
Citera
2025-08-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Tror inte det handlar om hennes konton, snarare något annat som gör att de vill bli av med henne. Har dock inte hört särskilt gott om SBAB innan och jag hoppas folk ger dem den skit de förtjänar. Tycker genuint synd om henne som får utstå detta.

Jag har alltid gillat dem innan det här…
Citera
2025-08-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag är mer förvirrad över att det stod "vi ÖVERVÄGER att avskeda dig".
Går att läsa om man zoomar in.
Känns mer som hon valde att säga upp sig.

Vet inget om kvinnan men undrar fortfarande vart redovisningen för insamlingen till Pannan tagit vägen?!

Det skulle ju skänkas pengar till spädbarnsfonden men det blev en resa för Pannan och Hallerheim istället.

Det kan nog snarare p svara på ekonominsnman gav ju allt till henne
Citera
2025-08-25, 21:49
Medlem
Citat:
Det kan nog snarare p svara på ekonominsnman gav ju allt till henne

Alla som frågade om insamlingen blev blockade, sen åkte likbilderna upp för första gången och sen dess har ingen vågat fråga. Jag började följa Pannan i samband med denna insamling och skänkte nån hundring, då trodde jag verkligen på denna sorgliga historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in