2025-07-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutanuuu
Såg ni att J svarat på en fråga ang din son? Var en tjej som skrev att det var trist att hans son Tristan inte var med på semestern och fick till svar att det är tråkigt men det är enklare att boka semester eller umgänge om man inte är blockad överallt.

Det var den dummaste jävla ursäkt jag hört. Vill man ha en relation så kämpar man för det med näbbar och klor, vilket han borde ha tid för nu när han är sjukskriven.
Den här semestern är ju dessutom planerad sen länge, så det har funnits lång tid till att kontakta soc, familjerätt osv för att få till umgänge.
Det är lätt att skylla på alla andra..

Ps. Som en med diskbråck i nacken (och sjukskriven för det) kan jag inte fatta hur i helvete en läkare har sjukskrivit honom. Det är mycket han gör (ex hålla på med pumpen till poolen, åka med Loui på ryckiga ”bumperbikes) som är DÖDEN för en nacke med diskbråck.
Citera
2025-07-03, 12:04
Medlem
Bebis-Ebba har verkligen blivit solbränd vilket inte är konstigt då hon är utan hatt och kläder hela tiden. Varför? Barnet har superljus hy och knappt ett hårstrå! Gulligt med solbränna?
Citera
2025-07-03, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrafinken
Det var den dummaste jävla ursäkt jag hört. Vill man ha en relation så kämpar man för det med näbbar och klor, vilket han borde ha tid för nu när han är sjukskriven.
Den här semestern är ju dessutom planerad sen länge, så det har funnits lång tid till att kontakta soc, familjerätt osv för att få till umgänge.
Det är lätt att skylla på alla andra..

Ps. Som en med diskbråck i nacken (och sjukskriven för det) kan jag inte fatta hur i helvete en läkare har sjukskrivit honom. Det är mycket han gör (ex hålla på med pumpen till poolen, åka med Loui på ryckiga ”bumperbikes) som är DÖDEN för en nacke med diskbråck.

Läste också den kommentaren och även den efter där hon skrev att det inte var hela sanningen och att han vet om det. Tror du 🤡 svarade på den? Nejdå absolut inte. Stackarn som ifrågasatte lär tids nog bli både blockad och uthängd.
Citera
2025-07-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Vad är det för vänner som är med dom på Böda som har så många barn. 4 vuxna och 15 barn, hur många barn har dom själva med sig? Är det 5?
Trodde dom skulle umgås med TW men hon har ju inte så många barn...

Mic*e*a A**esjö är den ena, hon har väl 4 ungar tror jag.
Citera
2025-07-03, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Läste också den kommentaren och även den efter där hon skrev att det inte var hela sanningen och att han vet om det. Tror du 🤡 svarade på den? Nejdå absolut inte. Stackarn som ifrågasatte lär tids nog bli både blockad och uthängd.
Garanterat! Men är faktiskt lite förvånad över att det inte redan är gjort. Kommentarer och blockning brukar komma snabbare än man kan säga föräldraansvar 🙃
Citera
2025-07-03, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Bebis-Ebba har verkligen blivit solbränd vilket inte är konstigt då hon är utan hatt och kläder hela tiden. Varför? Barnet har superljus hy och knappt ett hårstrå! Gulligt med solbränna?

Skulle tro de är inne och läser här ganska ofta för strax efter detta inlägg la P ut att de skulle ta en paus från solen.
Citera
2025-07-03, 21:07
Medlem
Undra vad det var för feedback de fått och / eller skulle fixa innan de åker hem. Hördes klart och tydligt i story som ligger ute nu om deras samarbete .
Citera
2025-07-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liied
Undra vad det var för feedback de fått och / eller skulle fixa innan de åker hem. Hördes klart och tydligt i story som ligger ute nu om deras samarbete .

Jag hann också höra innan storyn togs bort och ersattes med pålagd musik.
Citera
2025-07-03, 23:01
Medlem
Helvete vad dom skakar runt den lilla på senaste händelsen på insta..
Citera
2025-07-03, 23:17
Medlem
Orkade verkligen inte kolla igenom Pannans alla stories. Små brända bebisar i full sol utan minsta solskydd, packade falsk-sjungande föräldrar och utåtagerande ungar. Har dom supit bort hunden än är egentligen det enda intressanta med denna betalda fyllesemester.
Citera
2025-07-04, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Orkade verkligen inte kolla igenom Pannans alla stories. Små brända bebisar i full sol utan minsta solskydd, packade falsk-sjungande föräldrar och utåtagerande ungar. Har dom supit bort hunden än är egentligen det enda intressanta med denna betalda fyllesemester.

Hunden finns kvar än så länge, den stora frågan är vart all alkohol är?
Bilder på solränd bebis har vi sett, likaså den sjukskrivna 🤡. Men dåligt med bilder på bubbel och rödvin som annars är standard för dessa två.
Citera
2025-07-04, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Hunden finns kvar än så länge, den stora frågan är vart all alkohol är?
Bilder på solränd bebis har vi sett, likaså den sjukskrivna 🤡. Men dåligt med bilder på bubbel och rödvin som annars är standard för dessa två.

De är inte såpass korkade så de visar upp all alkohol detta år, för då kommer det ramla in anmälningar och de tvingas blocka än mer än vanligt.
Man hör ändå på Pannans ytterst skakiga falska allsång (som börjar tidig eftermiddag) hur packad iaf hon är.

Jag är också nyfiken på varför de inte visar upp sina InFLUeNsEr kompisar som också är där just nu- är det kanske så att dessa absolut inte vill synas på bild tillsammans med Pannan och Hallerheim? Råder det kanske beröringsskräck?
TW tex, som var deras bästis förra året, verkar sky familjen Pannan som pesten detta år?
Eller har jag missat något i deras beiga content?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in