Igår, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liied
Undra vad det var för feedback de fått och / eller skulle fixa innan de åker hem. Hördes klart och tydligt i story som ligger ute nu om deras samarbete .

Hade som företag betalat dom för att göra reklam hade jag varit förbannad!! D har knappt varit några videos/bilder förrän igår
Citera
Igår, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
De är inte såpass korkade så de visar upp all alkohol detta år, för då kommer det ramla in anmälningar och de tvingas blocka än mer än vanligt.
Man hör ändå på Pannans ytterst skakiga falska allsång (som börjar tidig eftermiddag) hur packad iaf hon är.

Jag är också nyfiken på varför de inte visar upp sina InFLUeNsEr kompisar som också är där just nu- är det kanske så att dessa absolut inte vill synas på bild tillsammans med Pannan och Hallerheim? Råder det kanske beröringsskräck?
TW tex, som var deras bästis förra året, verkar sky familjen Pannan som pesten detta år?
Eller har jag missat något i deras beiga content?
Jag följer TW och har inte sett att hon har lagt ut något som tyder på att dom har umgåtts med Pannans familj.
Citera
Igår, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Hade som företag betalat dom för att göra reklam hade jag varit förbannad!! D har knappt varit några videos/bilder förrän igår

För att vara ett betalt samarbete så är det sjukt dåliga uppdateringar. Kanske är en fnurra på influensertråden gällande P och TW? Följer inte TW och vet inte hur hon ställer sig till exempelvis konsumtionen alkohol som intas trots att barnen är med.
Citera
Igår, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag följer TW och har inte sett att hon har lagt ut något som tyder på att dom har umgåtts med Pannans familj.

Det är bra för barnens skull, att det är deras semester. Pannan byter vänner väldigt ofta så detta är inget ovanligt.
Citera
Igår, 22:13
Medlem
Citat:
Det är bra för barnens skull, att det är deras semester. Pannan byter vänner väldigt ofta så detta är inget ovanligt.
Fast dom syntes på Pannans insta så dom har ändå träffats!
Citera
Idag, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Fast dom syntes på Pannans insta så dom har ändå träffats!

Såklart de måste ses för syns skull, men de verkar inte hänga som förra året.
Citera
Idag, 14:05
Medlem
Citat:
Såklart de måste ses för syns skull, men de verkar inte hänga som förra året.

Några uppdateringar idag, verkar dock inte som det varit någon höjdarsemester om man jämför med tidigare år.
Citera
Idag, 15:56
Medlem
De umgås med hans familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här