2025-01-09, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Härligt med lite liv i tråden!
När den nästan var helt död så kommer Grynet och laxen livar upp den igen fastän dessa två är de som helst av allt vill att den ska dö.
Märkligt.

Skulle också vilja ha svar av laxen, Grynet och vichy6 på de lite mer svåra frågorna som varför man väljer att i princip överge ens förstfödda för otaliga bonusbarn.
Men kuken ska ju ha sitt, som Frank Andersson sa en gång i tiden.
En kommentar på jockes klassiska försvarstal:

(FB) Influenser förlorat ett barn

hade ju också varit roligt, men det kommer vi inte få, ELLER?

Edit: eller varför inte en kommentar på varför man väljer att abortera ett fullt friskt foster bara för att det råkar ha fel kön för stackars J inte vill ha ännu en pojke 🤢

Jaa! Har roat mig några dar i andra trådar för jag vet att narcissistiska Pannan inte klarar av tystnaden i sin fb tråd. Då har hon ju inget att veva emot och behöver möta sina egna demoner nattetid. Snart 7000 inlägg och ingen gillar Pannan förutom två personer varav den ena är ett känt fb troll som vevar överallt av tristess.

Men, katten. Stackarn. Den lär vi se i ett par månader innan den mystiskt försvinner eller är föremål för en insamling som de tidigare djuren. Förresten, var det inte en liten hona? Den behöver ju sterilisering och det är inte gratis. Men vi tar förskolepengarna till det!

Nån skrev att en hund fortfarande är skriven på henne, gissar att hon antingen är för dum för att göra ett ägarbyte eller så har hon helt enkelt sänkt hunden i närmaste sjö så fort den började leka med hennes garn.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-09 kl. 00:57.
Citera
2025-01-09, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxlaxen
Jag har den absoluta högsta försäkringen på familjens katt & betalar 180 kr. Då har jag alltså den dyraste!

Har även kvalitétsfoder som jag betalar i snitt 100 kr i månaden för.

Hade mina barn behövt att betala om det var ”deras” djur så hade det varit 280 kr i månaden. Ja självklart bör en ha en budget om djuret blir sjukt, tack & lov blir blandraser mer sällan sjuka än renrasiga djur.

Tycker det är fullt rimligt att låta barnen stå för vissa kostnader så tidigt, med djur kommer ansvar.

Vad för försäkring har du? Genuint nyfiken då jag betalar 456 i månaden och hade gärna velat betala 180 kr. Sen mat köper vi inte kvalitetsmat och det går absolut på över 100 kr månaden. Vad är det för mat? Med vänlig hälsning,
Citera
2025-01-09, 16:10
Medlem
Vad söt Matilde är, tycker hon är så charmig med sitt korta hår.

Hoppas verkligen lillTristan får en chans att lära känna sina syskon och bonussyskon framöver, han verkar ha utvecklats mycket av det lilla man sett och tror de alla skulle må bra av en relation till varandra. Som P själv säger så är syskon det finaste man kan ha! Så då borde hon följa sina egna ord och säga till sin man att börja inkludera T i familjen.
Kanske även han skulle kunna få ett rum i nya huset? 🤗
Edit: eller åtminstone få dela med något syskon?
Senast redigerad av Somosdoslocos 2025-01-09 kl. 16:12.
Citera
2025-01-09, 16:47
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Hoppas verkligen lillTristan får en chans att lära känna sina syskon och bonussyskon framöver

Det kommer aldrig hända då han är ett problembarn enligt P.
Det är bara hennes avkommor som ska ha all uppmärksamhet.
J vågar såklart inte säga något för han är Sveriges största toffelhjälte.
Citera
2025-01-09, 17:50
Medlem
Precis så! Det har gått rätt många år nu och pojken är FORTFARANDE inte välkommen hem till dem. Ingenting har dem gjort för pojken heller under dessa år för att det ska bli bättre för honom. Tycker det är vidrigt beteende att en vuxen kvinna utesluter en liten pojke. Ännu värre är det att se att pojkens opappa inte vågar stå upp för sitt egna barn. Skönt för T att slippa elaka styvmodern iallafall och får bättre förutsättningar i livet av hans ensamstående mamma. Sen förstår jag P också på nått sätt. Hon klarade inte att vara ensamstående utan fick haffa första bästa idiot. Det svider nog när hon på nära håll att hon aldrig blir lika stark som T mamma.
Citera
2025-01-10, 00:14
Medlem
Tänker ofta på hennes barn. Tänk när barnen ska ha kompisar över och mamman/pappan googlar p's namn för adress eller liknande. och det första som kommer upp är denna tråd.. hoppas de inte far illa av allt som är.
Citera
2025-01-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julpie
Tänker ofta på hennes barn. Tänk när barnen ska ha kompisar över och mamman/pappan googlar p's namn för adress eller liknande. och det första som kommer upp är denna tråd.. hoppas de inte far illa av allt som är.

Jag vet inte hur ofta ett barn/dess förälder verkligen googlar sina kompisars föräldrar.
Jag gör det iaf inte trots att jag bor i ett väldigt kändistätt område där var och varannan förälder hamnat i tidningarna.

Så länge Pannan med bihang inte stoltserar på Dumpen så får nog ungarna hennes umgås med vilka de vill.

Pannan har ju dessutom valt att vara offentlig så skulle någon läsa denna tråd så är Pannans eget livsval.
Citera
2025-01-10, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag vet inte hur ofta ett barn/dess förälder verkligen googlar sina kompisars föräldrar.
Jag gör det iaf inte trots att jag bor i ett väldigt kändistätt område där var och varannan förälder hamnat i tidningarna.

Så länge Pannan med bihang inte stoltserar på Dumpen så får nog ungarna hennes umgås med vilka de vill.

Pannan har ju dessutom valt att vara offentlig så skulle någon läsa denna tråd så är Pannans eget livsval.

Nä det kanske man inte gör. Mena inte att föräldrarna till andra barn skulle neka att umgås med p's barn, mera att det måste vara jobbigt för barnen med allt som folk vet om deras mamma och j. Skulder, luftslott, bedrägerier ja listan kan göras lång. Men p har ju som sagt själv valt att vara offentlig.
Citera
2025-01-10, 01:40
Medlem
Citat:
Nä det kanske man inte gör. Mena inte att föräldrarna till andra barn skulle neka att umgås med p's barn, mera att det måste vara jobbigt för barnen med allt som folk vet om deras mamma och j. Skulder, luftslott, bedrägerier ja listan kan göras lång. Men p har ju som sagt själv valt att vara offentlig.

Ja precis, hon stoltserar ofta över hur ärlig och offentlig hon är. Sen en likbild på det så alla kräks och håller käften 😬
Citera
2025-01-10, 02:46
Medlem
Jag förstår inte varför hon inte varnar innan hon lägger ut en bild på sitt döda barn.
Det kan vara ganska traumatisk att plötsligt bara få en bild på ett dött barn upptryckt i ansiktet.

Klart att hon tycker att hon är fin, men för många så är det ganska läskigt och obehagligt att se ett lik.

Och som sagt, det kan ju komma när som helst utan att man har nån aning så en TW hade ju varit på sin plats.
Citera
2025-01-10, 07:58
Medlem
Citat:

Nu har hon ju inte samma namn som trådrubriken vilket kanske räddar upp lite. Hon bytte aldrig efternamn efter skilsmässan.
Citera
2025-01-10, 08:24
Medlem
Citat:

Jag tror faktiskt dom flesta sunda människorna väljer att skapa en egen uppfittning om människorna. Sålänge dom inte är pedofiler så. Allt på nätet är inte sant.

OCH EGENTLIGEN vet vi ju inte om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in