2023-08-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohana23
Lol tänkte skriva samma.. tkr det är så osmakligt typ som att visa hela världen att dom oxå ligger . Såg att J blir 38 hans djupa rynkor efter P han fått ser väll mer ut som 48 ..

Men klämma på tuttarna o ut med tungan är väll golas hehe.

Tänkte samma😂🤪
Citera
2023-08-20, 23:55
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
En annan sak, så trashigt att lägga ut bilder där J tar på Ps bröst! Vad är grejen med det? Jag fattar inte. Det är bara osmakligt. Lågvattenmärke!
Sjukt är det! Sjukt pinsamt.
Citera
2023-08-21, 10:35
Medlem
Citat:
En annan sak, så trashigt att lägga ut bilder där J tar på Ps bröst! Vad är grejen med det? Jag fattar inte. Det är bara osmakligt. Lågvattenmärke!

De känns väldigt osäkra som par. Och försöker lägga ut ”skojsiga” bilder och klipp på varandra för att framstå som ett tryggt och roligt par. Tyvärr lyser osäkerheten igenom.

Men när man från start har kastat sig in i nya graviditeter och flyttat runt fem ggr på två år, ja då kan det inte vara lätt…
Citera
2023-08-21, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
De känns väldigt osäkra som par. Och försöker lägga ut ”skojsiga” bilder och klipp på varandra för att framstå som ett tryggt och roligt par. Tyvärr lyser osäkerheten igenom.

Men när man från start har kastat sig in i nya graviditeter och flyttat runt fem ggr på två år, ja då kan det inte vara lätt…

Ja exakt. Men J är en toffel. Det är P som bestämmer. Så hon är nog nöjd. Tills vidare.
L kunde hon till slut inte styra och han valde att sterilisera sig. Då tog de slut för henne
Citera
2023-08-21, 15:40
Medlem
Hur dum får man vara o lägga ut film när han kör bil med ungen i knäet?!
Citera
2023-08-21, 16:18
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Hur dum får man vara o lägga ut film när han kör bil med ungen i knäet?!

Gjorde J det? När?
Citera
2023-08-21, 16:20
Medlem
tivolits avatar
Citat:

Säger det igen, dom är så jävla white trash. 30+ och lägger ut ”roliga” bilder när J klämmer på Ps plasttuttar. Alltid tagit med självutlösaren vilket gör det ännu osmakligare. Dom sätter alltså upp kameran i typ vardagsrummet, ”om 10 sekunder gör vi grimaser och du klämmer på plasten i mina tuttar ha ha ha, rätt ut på instagram sen så alla ser hur TOKIGA vi är”. Eller hur går konversationen?
Händer rätt ofta också?
Senast redigerad av tivolit 2023-08-21 kl. 16:22.
Citera
2023-08-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
Säger det igen, dom är så jävla white trash. 30+ och lägger ut ”roliga” bilder när J klämmer på Ps plasttuttar. Alltid tagit med självutlösaren vilket gör det ännu osmakligare. Dom sätter alltså upp kameran i typ vardagsrummet, ”om 10 sekunder gör vi grimaser och du klämmer på plasten i mina tuttar ha ha ha, rätt ut på instagram sen så alla ser hur TOKIGA vi är”. Eller hur går konversationen?
Händer rätt ofta också?

Hoppas att någon tar dig på rattarna ikväll gömman så du blir på lite bättre humör!🥳 du verkar behöva lite närhet i ditt liv.
Citera
2023-08-21, 17:57
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Hoppas att någon tar dig på rattarna ikväll gömman så du blir på lite bättre humör!🥳 du verkar behöva lite närhet i ditt liv.

Du uppdaterar frenetiskt som vanligt.

Du tror dessutom att du ska komma åt en random på flashback med den trötta ”dissen” att man behöver sex.

Förstår inte ditt syfte att försöka försvara wt-paret P och J i en anonym Flashbacktråd där 98% är emot dom. Vad tror du någonsin du ska åstadkomma här? Ta mitt goda råd och logga ut.
Citera
2023-08-21, 18:15
Medlem
Citat:
Du uppdaterar frenetiskt som vanligt.

Du tror dessutom att du ska komma åt en random på flashback med den trötta ”dissen” att man behöver sex.

Förstår inte ditt syfte att försöka försvara wt-paret P och J i en anonym Flashbacktråd där 98% är emot dom. Vad tror du någonsin du ska åstadkomma här? Ta mitt goda råd och logga ut.

Kommer vara lika jävig här inne som er och irritera så ögonen blöder. Det roligaste i den här historian är den att ni inte är fler än fem tragiska personer som bara hade önskat att det fanns fler som ni som hatade. Riktigt deprimerande att se hur ni ödslar er tid genom att förnedra och trycka ner någon annan. Kommer aldrig finnas ursäkter för att vara feg och gömma sig anonymt bakom en alias! Till skillnad från er så känner jag detta ”wt-par” och dom själva vet hur jävla hårt vi som är runt dom håller i dom. Tillbaka till det jag skrev sist jag hoppas du får närhet och har någon som tycker om dig och bekräftar dig, som får dig att känna dig duglig så du slipper sitta här inne och vara arg på någon du inte ens känner.
Citera
2023-08-21, 18:43
Medlem
Citat:
Gjorde J det? När?

P filmade från baksätet…
Citera
2023-08-21, 19:04
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Kommer vara lika jävig här inne som er och irritera så ögonen blöder. Det roligaste i den här historian är den att ni inte är fler än fem tragiska personer som bara hade önskat att det fanns fler som ni som hatade. Riktigt deprimerande att se hur ni ödslar er tid genom att förnedra och trycka ner någon annan. Kommer aldrig finnas ursäkter för att vara feg och gömma sig anonymt bakom en alias! Till skillnad från er så känner jag detta ”wt-par” och dom själva vet hur jävla hårt vi som är runt dom håller i dom. Tillbaka till det jag skrev sist jag hoppas du får närhet och har någon som tycker om dig och bekräftar dig, som får dig att känna dig duglig så du slipper sitta här inne och vara arg på någon du inte ens känner.

Du ödslar exakt lika mycket tid här inne. Men fortsätt gärna, tycker det är roande med lite mothugg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in