2024-08-28, 16:10
Medlem
Det säger väl sig själv att det inte finns någon person som försvarar att föräldrar lämnar bort sina barn och uppfostrar andras istället. Självklart är det bara personer som är ”i det” som försvarar det. Jag har 0 koppling till p och j privat inte heller till bio-mamman, men självklart tycker jag att j inte tar sitt ansvar som pappa. Jag försöker föreställa mig hur mitt liv hade sett ut som skild och tänker då att barnens pappa hade längtat kolossalt mycket efter dem på ”mina veckor”. Det är ju så sund anknytning till sitt barn ser ut.
Citera
2024-08-28, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Enligt lag är det inte ok att hon gjorde det, men vet inte hur instagram resonerar om det.

Användaren och P polisanmälde ju varandra, så hade varit intressant att hört en uppdatering om hur det hade gått.
Citera
2024-08-28, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Användaren och P polisanmälde ju varandra, så hade varit intressant att hört en uppdatering om hur det hade gått.

Det lär inte hänt ett skit. Pannans polisanmälningar är bluff för att sprida hat och hot mot alla hon inte gillar.

Hon hängde ut mig också offentligt på stories och hotade som vanligt med att hon minsann vet vem jag är. Hon har ingen aning 😂. Får bara hoppas att inte oskyldiga personer drabbas av hennes fartblindhet.

Om hon tycker det är smart att göra content genom att hänga ut folk så är det upp till henne, alla hennes följare lär bara undra vad fan hon håller på med, hon som är så otroligt "kärleksfull och full av hemstickad harmoni"
Citera
2024-08-28, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det lär inte hänt ett skit. Pannans polisanmälningar är bluff för att sprida hat och hot mot alla hon inte gillar.

Hon hängde ut mig också offentligt på stories och hotade som vanligt med att hon minsann vet vem jag är. Hon har ingen aning 😂. Får bara hoppas att inte oskyldiga personer drabbas av hennes fartblindhet.

Om hon tycker det är smart att göra content genom att hänga ut folk så är det upp till henne, alla hennes följare lär bara undra vad fan hon håller på med, hon som är så otroligt "kärleksfull och full av hemstickad harmoni"

Ja hon är verkligen ute efter att ta reda på vem du är
Citera
2024-08-28, 18:31
Medlem
Fyfan vilka vidriga människor egentligen. J verkar ju totalt rubbad och han förtjänar inte att vara pappa till det lilla gossebarnet som han skiter totalt i. Hoppas innerligt att den lilla pojken har en manlig förebild, fadersfigur, i sitt liv. Någon som är mycket bättre än J (vilket iofs inte är så svårt att vara)

Vissa människor ska fan inte ha barn
Citera
2024-08-28, 18:39
Medlem
Undra hur Ps barn kommer bli som vuxna? Vad kommer dom ta med sig från sin barndom?
Citera
2024-08-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Undra hur Ps barn kommer bli som vuxna? Vad kommer dom ta med sig från sin barndom?

Med tanke på språket de redan har med sig så kommer de behöva fila lite på det innan de tar sin högskoleexamen.
Men barn brukar ofta vilja göra bättre ifrån sig än sina föräldrar och de stora har väl ändå en bra fadersfigur, så visst finns det gott hopp.
Citera
2024-08-28, 18:58
Medlem
Historien upprepar sig ....
För visst har J egen biologiska far gjort likadant? Att han inte fanns m i bilden när J växte upp?
Har tyvärr sett alltför många killar/män i samband med separation göra precis likadant Och deras fäder innan dem För många män går kvinnan de lever med FÖRST Barnen kommer som bäst på plats 2
Att leva med en narcissist (som p ) är som att hela tiden gå på ett minfält Man gör allt för att undvika explosion men det GÅR inte Det är psykisk misshandel att leva m en narcissist och det enda man kan göra är att FLY De ändrar sig aldrig De har en grandios självbild OCH sliter ut sin spegel för de älskar att se sig själva och HUR fantastiska och perfekta de är
Precis som häxan i Snövit och DU MÅSTE FLY FÖR LIVET som Snövit gjorde

"En narcissist är som ett trotsigt barn i vuxen persons kropp"
Senast redigerad av Solensgava 2024-08-28 kl. 19:01.
Citera
2024-08-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solensgava
Historien upprepar sig ....
För visst har J egen biologiska far gjort likadant? Att han inte fanns m i bilden när J växte upp?
Har tyvärr sett alltför många killar/män i samband med separation göra precis likadant Och deras fäder innan dem För många män går kvinnan de lever med FÖRST Barnen kommer som bäst på plats 2
Att leva med en narcissist (som p ) är som att hela tiden gå på ett minfält Man gör allt för att undvika explosion men det GÅR inte Det är psykisk misshandel att leva m en narcissist och det enda man kan göra är att FLY De ändrar sig aldrig De har en grandios självbild OCH sliter ut sin spegel för de älskar att se sig själva och HUR fantastiska och perfekta de är
Precis som häxan i Snövit och DU MÅSTE FLY FÖR LIVET som Snövit gjorde

"En narcissist är som ett trotsigt barn i vuxen persons kropp"

Ja där har vi Pannan i ett nötskal. Icke att förglömma hur otroligt nära en narcissistisk person har till ilska/hot/våld vilket hon konstant uppvisar då någon/något går emot henne det minsta.
Antingen blir det block-knappen eller så hänger hon ut människan.
Bara att läsa i gamla tråden hur hon totalt rasar emot alla som säger emot.

Att fanstyget fortfarande har följare är otroligt märkligt men jag gissar att större delen följer för att se hur hon kommer hantera nästa bilkrasch, för den kommer när som helst 🫣
Citera
2024-08-28, 20:13
Medlem
Kan någon skicka länk till gamla tråden?
Citera
2024-08-28, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Kan någon skicka länk till gamla tråden?

(FB) Influenser förlorat ett barn
Citera
2024-08-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja där har vi Pannan i ett nötskal. Icke att förglömma hur otroligt nära en narcissistisk person har till ilska/hot/våld vilket hon konstant uppvisar då någon/något går emot henne det minsta.
Antingen blir det block-knappen eller så hänger hon ut människan.

Ja man såg ju i klippet när hon visa nya kläderna till prematuren, hur ögonen totalt svartna på pannan när andra ungen sa att de va skitfula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in