2024-08-14, 22:24
Medlem
Han måste ju gjort botox efter det han läst här tänker jag?

Det hör ju verkligen till ovanligheterna att killlar med skulder lägger pengarna på botox?
Citera
2024-08-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ah! Pannan ÄLSKAR försäkringspengar, det har hon mjölkat i all oändlighet sen hon började pressa ur sig prematura barn.

Bra pengar som fogden nog inte kan utmäta (eller så kan dom det men pengarna försvinner från kontot samma dag de landat).
Dom pengarna borde ju tillfalla Ebba eftersom det är hon som har fått en ärr i ansiktet som troligen kommer synas hela livet.
Citera
2024-08-14, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Det hör ju verkligen till ovanligheterna att killlar med skulder lägger pengarna på botox?
Nu har han väl inte lagt ut några pengar på det eftersom det var ett samarbete! 😝
Citera
2024-08-14, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Nu utgår jag bara från mig själv men hade ett företag hört av sig och frågat om jag ville vara deras reklampelare för botox (när jag var 34 år) så hade jag täckt över alla speglar och dragit täcket över huvudet.
Citera
2024-08-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom pengarna borde ju tillfalla Ebba eftersom det är hon som har fått en ärr i ansiktet som troligen kommer synas hela livet.

De där pengarna är borta innan Ebbisen gurglar fram sitt första ord.
Citera
2024-08-14, 23:27
Medlem
Citat:
Nu utgår jag bara från mig själv men hade ett företag hört av sig och frågat om jag ville vara deras reklampelare för botox (när jag var 34 år) så hade jag täckt över alla speglar och dragit täcket över huvudet.
Om jag nu ska försvara J lite så fyller han faktiskt 39 år om några dagar! 🤪😝🎉 Kanske en begynnande 40-årskris! 🙄
Citera
2024-08-14, 23:50
Medlem
Citat:
Om jag nu ska försvara J lite så fyller han faktiskt 39 år om några dagar! 🤪😝🎉 Kanske en begynnande 40-årskris! 🙄

Ahh, på riktigt? Trodde han var bra mycket yngre pga hans omogenhet..
Strunt samma, har vänner som är bra mycket slätare än han och de närmar sig fasen 60 år snart..

Får hoppas att hans 40-årskris innebär att ta hand om sin förstfödda son och har Pannan minsta åsikt om detta så ber han henne fara åt helvete.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-08-14 kl. 23:52.
Citera
2024-08-15, 07:54
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
HAHAHAHAHA!!!
Citera
2024-08-15, 12:00
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Man kan säga mycket om dig kära Fru Krokodil, men jag älskar din sotsvarta och träffsäkra humor.
Du påminner mig om mina gamla ambulanskollegor från den gamla goda tiden som kunde leverera one-liners man skrattade åt i dagar.
Citera
2024-08-15, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Man kan säga mycket om dig kära Fru Krokodil, men jag älskar din sotsvarta och träffsäkra humor.
Du påminner mig om mina gamla ambulanskollegor från den gamla goda tiden som kunde leverera one-liners man skrattade åt i dagar.

Instämmer fullständigt. RÅSVART underbar humor
Citera
2024-08-15, 22:41
Medlem
Citat:
Varför har hon fått ärr i ansiktet?
Citera
2024-08-15, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Varför har hon fått ärr i ansiktet?
Tydligen blivit skuren i ansiktet av skalpellen vid kejsarsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in