2024-11-14, 17:23
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Angående föregående djur så ”försvann” en katt lagom tills första skiljsmässan, tre olika mopsar har kommit och gått lika fort pga ”aggressiv mot barnen.” Sen hade de väl två katter i förra huset som sedan flyttade vidare till någon släkting. Ut över det en del hamstrar/burdjur. Har jag glömt någon?
Och varför har hon inte nämnt något om katten?
Citera
2024-11-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Och varför har hon inte nämnt något om katten?

Kanske pga hennes historik med djuren 😂
Citera
2024-11-14, 17:39
Medlem
I hennes story så leker mormor med Ebba och ungen tittar inte ens på sin mormor. Noll ögonkontakt. Det borde hon väll ha vid detta lag? Ser inte ens ut att tycka det är kul...
Citera
2024-11-14, 18:15
Medlem
Ja, det ser ut att springa en katt därinne. Måste vara en ny katt... vet inte vilken i ordningen!!! Tycker sjukt synd om djuren som hamnar i deras o(m)vård!

Det har verkligen "slit och släng" mentalitet på de levande varelserna! Har länge funderat på var djuren tar vägen efter de känner sig klara och trötta på dem?
Citera
2024-11-14, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
I hennes story så leker mormor med Ebba och ungen tittar inte ens på sin mormor. Noll ögonkontakt. Det borde hon väll ha vid detta lag? Ser inte ens ut att tycka det är kul...

Som mormorn skakar kan det inte vara lätt att hinna med ögonkontakt 😅
Citera
2024-11-15, 10:58
Medlem
Så kommer dom där förbannade likbilderna. Dom har fan inte en gnutta respekt i kroppen mot sitt döda barn
Citera
2024-11-15, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Så kommer dom där förbannade likbilderna. Dom har fan inte en gnutta respekt i kroppen mot sitt döda barn

Nej verkligen. De slänger verkligen upp bilderna så fort följarna börjar dala lite eller att de får kritik. "Här är en bild på vårt döda barn, så ni kan glömma det ni nyss kritiserade oss för, tyck synd om oss nu"
Citera
2024-11-15, 13:21
Medlem
Musikvalen är lite smått opassande ganska ofta i min mening. Som ex ”Show me heaven” handlar om att sångaren är förälskad i sin partner och är redo för sex liksom. I en story om ett saknat barn.
Kanske dags att kolla upp sånt innan man väljer en låt.
Citera
2024-11-15, 20:50
Medlem
Min fyraåring satt bredvid mig när jag var inne på IG. Helt plötsligt skrek han bara rätt ut och fråga "vaaad har hänt med bebisen". Var tvingad att ljuga och säga att bebisen var en målad docka.

Pannan MÅSTE sätta TW varning på sina likbilder som bara kastas upp i ansiktet på en när man minst anar det.

Det är så personliga bilder så förstår verkligen inte varför hon måste lägga upp dom hela tiden. Ingen någonsin vill se ett lik med svart mun och likfläckar (förutom pervona som hänger i morbid forum och där frossas det i Pannans likbilder).
Citera
2024-11-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrafinken
Musikvalen är lite smått opassande ganska ofta i min mening. Som ex ”Show me heaven” handlar om att sångaren är förälskad i sin partner och är redo för sex liksom. I en story om ett saknat barn.
Kanske dags att kolla upp sånt innan man väljer en låt.

Jag tror inte Pannan är så bra på engelska, hon gick väl knappt ut grundskolan.
Citera
2024-11-15, 21:39
Medlem
Lillamypavifts avatar
Jag tycker det är så fake från hans sida som typ kopierar allt hon skriver och gråter och har sig när han har en son vid liv som han skiter i?! Nej känner inga sympatier för honom. Han är en sån pappa som bara är pappa när det är bekvämt för honom eller har en tjej som drar lasset. Nä usch undrar om hans barn fått träffa sina småsyskon?
Citera
2024-11-15, 23:55
Medlem
Är det inte lite konstigt att fira att hon fyller 2 fastän hon inte är i livet.
Det är väl snarare att man tänker " Åh idag hade hon fyllt 2 år" och delat tankarna och känslorna med familjen. Men att lägga ut det på IG och sen ha uppblåsbara ballonger vid graven känns väl lite märkligt. Men det kanske bara är jag. Och hur länge ska hon leva på det content? Bör inte folk bara trötta på det tjatet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in