Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-19, 22:14
Medlem
Men stort grattis då Pannan, du måste vara riktigt stolt över vad du åstadkommit under dessa 34 år.
Hela kroppen full av fillers och cement, 85 ungar med lika många pappor och pågående utmätning från både kronofogden samt socialtjänsten.
Och sen en flashbacktråd som bara vägrar att dö.

Men men.. vi andra är ju bara AvUndSjuKa 😂😂
Citera
2024-08-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Han ska väl fria på nåt storslaget sätt (läs samarbete)
Fria igen?
Citera
2024-08-19, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Fria igen?

Ja säkert, det är ju ingen än som vill sponsra deras fantastiska bröllop. Så fram tills dess lär ju dåren fria hur många gånger som helst.

Nu tror jag inte det är den stora överaskningen utan han har säkert något annan fantastiskt samarbete i åtanke.
Citera
2024-08-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja säkert, det är ju ingen än som vill sponsra deras fantastiska bröllop. Så fram tills dess lär ju dåren fria hur många gånger som helst.

Nu tror jag inte det är den stora överaskningen utan han har säkert något annan fantastiskt samarbete i åtanke.

Hon skriver att de ska få egentid och att hon ska packa med badkläder och klänning så det är väl en sponsrad spa-vistelse eller något.

Jag är så fundersam över människor som skaffar massor av barn och sedan pratar om hur sällan de får ensamtid som par. Det kan väl inte komma som en överraskning att barn tar upp en massa tid och spädbarn bör ju inte lämnas av båda sina anknytningspersoner mer än max någon timme. Det är ju ett val man gör när man skaffar barn.
Citera
2024-08-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krattanspade
Hon skriver att de ska få egentid och att hon ska packa med badkläder och klänning så det är väl en sponsrad spa-vistelse eller något.

Jag är så fundersam över människor som skaffar massor av barn och sedan pratar om hur sällan de får ensamtid som par. Det kan väl inte komma som en överraskning att barn tar upp en massa tid och spädbarn bör ju inte lämnas av båda sina anknytningspersoner mer än max någon timme. Det är ju ett val man gör när man skaffar barn.
Framför allt bör man kanske inte lämna bort ett barn som fortfarande är inskrivet på sjukhus, men minstingen kanske ska följa med när dom har "egentid" ! 🤪
Citera
2024-08-20, 00:56
Medlem
Citat:

Men gud ja, normala föräldrar förstår det men detta är inga normala föräldrar.

Kommer det här jäkla dumskallarna sitta där ensamma på ett sponsrat spa för att göra lite cOntEnt så får jag rent av byta ut min spyhink och be till högre makter att det finns åtminstone någon normal person i deras umgänge som plockar ner dessa usla föräldrar på jorden igen.

Joakim verkar enbart ha stora tuttar framför ögonen, som en retarderad 15 åring som nyss fått internet-access och Pannan fladdrar vidare med sina kroppsdelar för att bibehålla hans intresse, samtidigt som hon garanterat lägger ut "fot-videos" på obskyra forum.

Vad ska man säga...
Citera
2024-08-20, 03:14
Medlem
Citat:

Håller med! Det är under så kort tid de är spädbarn, och då är det spädbarnets behov som är i fokus.
Inte att köra åtskilliga mil runt fram och tillbaka i omgångar tvärs över landet och campa. Särskilt inte om spädbarnet ifråga är för tidigt född och fortfarande inskriven på sjukhus.
Hoppas inte att planen nu är att lämna bort den lilla bebisen över natten.
Varför är det så bråttom med att resa runt i landet många mil och timmar och bo i tält medan det för tidigt födda spädbarnet fortfarande är inskriven på sjukhus?
Jag må vara tråkig, men jag hade stannat hemma och tagit det lugnt under sommaren.
Senast redigerad av Tesla83 2024-08-20 kl. 03:22.
Citera
2024-08-20, 03:55
Medlem
Citat:

Ja men eller hur🙄. Egentiden fick man på väg till och från jobbet🤣.
Citera
2024-08-20, 12:04
Medlem
Förstår inte varför både J & P är hemma nu?
Citera
2024-08-20, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Förstår inte varför både J & P är hemma nu?
Det är för att dom kan...så länge Ebbisen är inskriven på sjukhus har båda rätt att vara hemma. Man kan ju tycka att det är lite väl lyxigt med tanke på hur bra hon verkar må nu. Men kan man utnyttja något så gör man så klart det! 😝
Citera
2024-08-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det är för att dom kan...så länge Ebbisen är inskriven på sjukhus har båda rätt att vara hemma. Man kan ju tycka att det är lite väl lyxigt med tanke på hur bra hon verkar må nu. Men kan man utnyttja något så gör man så klart det! 😝

Det visar ju verkligen att ingen av dom vill göra rätt för sig och arbeta
Citera
2024-08-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Sparar in på föräldrardagar också antar jag iom att det har VAB båda två. Sen görs det väl säkert ingen utmätning av lön när man får ersättning av fk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in