Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybertil
Huset som dom ska hyra efter det dom bor i nu?

Nej det är väl huset dom bor i nu som ligger ute
Citera
2023-04-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Nej det är väl huset dom bor i nu som ligger ute

Okey, det är en inte lika nyfiken på.
Tråden börjar dö ut känns det som, sen gör hon något och då kommer det lite och så fortsätter det.
Ändå rätt underhållande att läsa denna och även den gamla tråden också.

Hur många i den här gruppen känner, eller känner någon som känner patricia eller jocke?
Jag känner ingen av dom, hade garanterat blivit utmattad av de människorna i mitt liv de verkar vara väldigt mu kring hela familjen
Citera
2023-04-29, 11:35
Medlem
J’s senaste story där han filmar P när hon går in i bilen…jag smäller av så töntigt, jag skulle inte stå ut med en sån kille som pratar med bebisröst till mig 🤦‍♀️ Det är ju inte första gången jag hör det heller så jag antar att detta är J’s stil. Trånande och larvig 🤯
Citera
2023-04-29, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasparilla
J’s senaste story där han filmar P när hon går in i bilen…jag smäller av så töntigt, jag skulle inte stå ut med en sån kille som pratar med bebisröst till mig 🤦‍♀️ Det är ju inte första gången jag hör det heller så jag antar att detta är J’s stil. Trånande och larvig 🤯

Ännu mer komiskt att hon ryter ”SLUTA FILMA!” Eh, hur mkt har hon själv hängt ut sina barn i betydligt mer utsatta situationer? Inför sina tusentals följare. Vill man inte visa upp sig själv i en utsatt situation kanske man inte ska göra samma sak med andra, framför allt SINA BARN…?
Citera
2023-04-29, 18:29
Medlem
Spontant övernattning på Ellery Beach House idag, det är ju svindyrt? Badar dom i pengar?
Citera
2023-04-29, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Spontant övernattning på Ellery Beach House idag, det är ju svindyrt? Badar dom i pengar?

Pengar ifrån hennes tavelförsäljning, sen fick dom ju en rejäl slant från en insamling efter Ilse gick bort.
Citera
2023-04-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Pengar ifrån hennes tavelförsäljning, sen fick dom ju en rejäl slant från en insamling efter Ilse gick bort.

Hon fiskade efter en ”barnfri” kväll redan igår på instagram så högst troligtvis är det ett samarbete eller liknande.
Citera
2023-04-30, 07:02
Medlem
tivolits avatar
Wow P har bara lagt upp FEM storys och kört en live på instagram sedan dom checkade in på spat!! Man kan nästan tro att hon var närvarande i stunden och umgicks med sin partner
Citera
2023-04-30, 08:53
Medlem
Smidigt att lägga upp en bild där man står och håller handen på magen, vem gör så när man inte är gravid?

Säkert gjort abort och är gravid igen, i hopp om att det är en flicka denna gång..
Citera
2023-04-30, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoJohann
Smidigt att lägga upp en bild där man står och håller handen på magen, vem gör så när man inte är gravid?

Säkert gjort abort och är gravid igen, i hopp om att det är en flicka denna gång..

Reagerade också på det. Eller så vill dom ha lite mer uppmärksamhet nu
Som någon skrivit, P är väldigt tråkig för övrigt
Citera
2023-04-30, 19:04
Medlem
Någon frågade i liven om gravidryktet men det svarades aldrig på.
Citera
2023-05-01, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lololmr
Någon frågade i liven om gravidryktet men det svarades aldrig på.

Personen blev nog blockad direkt, det blev ju jag 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in