2024-04-13, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Hon har slutat blogga och mycket av det hon lägger upp är om Vanessa och sorgen efter henne. Inte så mycket samarbeten nu.

Tycker Satu gör ett enormt jobb, hon har inte förskola till sina barn utan de är hemma med småsyskon. De flesta nyttjar att ha syskon på förskola. Hon gör allt för sina barn, tror hennes graviditet är en del i läkningen och det unnar jag verkligen henne och familjen.

Så länge man tar hand om sina barn, så är det upp till den hur många man vill skaffa. Tänk, Satu och Andres har 12 barn snart (en ängel) och jag ser mycket bättre föräldraskap där än hos P och J.

Satu har även fött prematurt och tvillingar, och hon har delat med sig av fina inlägg som jag uppfattar det, personligt men inte privat.

Precis satu pratar aldrig om
Att hon behöver egentid el hjälp

Hon har barnen på heltid till skillnad från p

Hon har aldrig uteslutit andres tidigare barn utan de är alltid inkluderade på alla högtider och kalas

Jag vet folk som träffat satu irl och säger att man inte ens märker hon har så många barn, då de är väldigt väluppfostrade
Citera
2024-04-13, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Tycker det är galet att inte fler följare undrar vart lilla T är? Eller godtar människor att han övergett honom för sin nya familj? Låter det rimligt tycker folk? Ser är bara massa hjärtan och peppande ord.
NEJ J, du är ett svin och jag hoppas du en dag inser det och får leva med grov ångest varje dag.
Du är inte gullig eller charmig på din insta, inte heller en bra pappa eller person. Jag ser bara en patetisk person utan ryggrad.
Man överger inte sitt barn, slänger iväg och skaffar nya, som man skaffar nya kalsonger.

Kommenterar man så blir man ju blockad

Jag vill gärna fortsätta följa honom
Citera
2024-04-13, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Kan ändå inte låta bli att tycka att det är fruktansvärt egoistisk att skaffa ett TOLFTE barn mitt i allt när hon är så förkrossad eller egentligen oavsett!! Satu har redan en bebis, den bebisen borde läka henne så varför nya varje år?? S och gammelgubben borde kanske finnas där för barnen som sörjer sin syster istället men allt för samarbeten.. gammelgubben är ju snart pensionär, stackars barn!!

Prematur och tvillingar, ja där ser man. Vad är då skillnaden mellan henne och P?? S verkar inte lika gränslös och har en stabil ekonomi, äger sitt boende även om det är trångbott men annars? Båda gör kontent på barnen..

Ja det är såklart helt crazy att ha så många barn men får ändå en annan vibe
Av henne än p
Citera
2024-04-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Ja det är såklart helt crazy att ha så många barn men får ändå en annan vibe
Av henne än p

Följer henne inte men sett henne till o från under åren så det kanske är en annan nivå där?? Galet många barn ändå.,
Citera
2024-04-13, 10:07
Medlem
Citat:
Följer henne inte men sett henne till o från under åren så det kanske är en annan nivå där?? Galet många barn ändå.,

Hon är väl Ps förebild
Citera
2024-04-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hon är väl Ps förebild

Drömmen är nog körd efter två snitt.. några graviditet till kan P och J få till men sen är det nog stopp. Läkarna måste ju varna tillslut??
Citera
2024-04-13, 13:53
Medlem
Citat:
Drömmen är nog körd efter två snitt.. några graviditet till kan P och J få till men sen är det nog stopp. Läkarna måste ju varna tillslut??

Dom har antagligen redan varnat men P skiter i det. Fler ungar ska hon ha
Citera
2024-04-13, 13:53
Medlem
Citat:
Undra om inte läkarna har avrått P att bli gravid mer nu. Jag tror det, men säker kan jag ju inte vara.
Citera
2024-04-13, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Undra om inte läkarna har avrått P att bli gravid mer nu. Jag tror det, men säker kan jag ju inte vara.

Du ska se att P skriver att det iiiiiiinteeee ääääär saaaaamma som L och I med Albatross så dääärföööör avråder inte läkarna.. hehe 🫨
Citera
2024-04-13, 18:48
Medlem
Citat:
Du ska se att P skriver att det iiiiiiinteeee ääääär saaaaamma som L och I med Albatross så dääärföööör avråder inte läkarna.. hehe 🫨
Ja det skulle inte alls förvåna mig att hon kommer att göra
Citera
2024-04-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja det skulle inte alls förvåna mig att hon kommer att göra

Mest förvånad över hur P och J orkar med en hyperaktiv L som aldrig sover?? Klagas ju ständigt på hur trötta både P och J är och att dom aaaaldriiiiig haft barnvakt..
Citera
2024-04-13, 19:12
Medlem
Citat:
Mest förvånad över hur P och J orkar med en hyperaktiv L som aldrig sover?? Klagas ju ständigt på hur trötta både P och J är och att dom aaaaldriiiiig haft barnvakt..
Ja han verkar vara hyperaktiv, har också märkt det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in