Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-18, 23:51
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
SJU år??? Trodde hon typ var tre-fyra som max 😢
Hoppas soc har koll på denna familj för det verkar inte som om allt står rätt till.
Tyckte också att M såg extremt liten ut där, fast jag vetat hennes ålder.
Citera
2024-03-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Tyckte också att M såg extremt liten ut där, fast jag vetat hennes ålder.

Alltså jag har verkligen inga problem med att vissa barn är mindre än andra, har fem ungar själv mellan 3-25 års ålder och de har alla haft olika vikt/längd (jag är rätt kort för att vara kvinna) men att fortfarande ha bebisfjun och inneha en längd strax över en meter är verkligen inte normalt för ett barn som fyller åtta år nästa gång!! Ungen lär ju garanterat bli mobbad i skolan. Så tragiskt.

Varför fortsätta klämma ur dig ungar då dom prematurer du får UPPENBART inte.mår.så.bra???
(M vägde knappt två kilo då hon föddes och var en linjal lång)
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-03-19 kl. 00:03.
Citera
2024-03-19, 00:39
Medlem
Citat:
Alltså jag har verkligen inga problem med att vissa barn är mindre än andra, har fem ungar själv mellan 3-25 års ålder och de har alla haft olika vikt/längd (jag är rätt kort för att vara kvinna) men att fortfarande ha bebisfjun och inneha en längd strax över en meter är verkligen inte normalt för ett barn som fyller åtta år nästa gång!! Ungen lär ju garanterat bli mobbad i skolan. Så tragiskt.

Varför fortsätta klämma ur dig ungar då dom prematurer du får UPPENBART inte.mår.så.bra???
(M vägde knappt två kilo då hon föddes och var en linjal lång)

Fast lugn nu, P har gång efter gång svarat på vilken sjukdom M har som gör att hon har begränsad hårväxt. Inget som är farligt, det kan möjligtvis börja växa, o gör det inte det så får hon lära sig leva med det. M själv tycker inte det är konstigt alls då hon är van vid det, det har inte varit några problem att M blivit retad på förskolan eller skolan. Det finns mycket att kritisera P för, jag håller med dig i flera saker. Men Ms hårväxt tänker jag inte behöver diskuteras o anklagas någon när det är en ofrivillig sjukdom.
Citera
2024-03-19, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Fast lugn nu, P har gång efter gång svarat på vilken sjukdom M har som gör att hon har begränsad hårväxt. Inget som är farligt, det kan möjligtvis börja växa, o gör det inte det så får hon lära sig leva med det. M själv tycker inte det är konstigt alls då hon är van vid det, det har inte varit några problem att M blivit retad på förskolan eller skolan. Det finns mycket att kritisera P för, jag håller med dig i flera saker. Men Ms hårväxt tänker jag inte behöver diskuteras o anklagas någon när det är en ofrivillig sjukdom.

Har du rätt i att det ligger en sjukdom bakom är jag den förste att ge med mig.
Blev bara så otroligt förvånad över åldern då jag såg en fyra-femåring framför mig.
Citera
2024-03-19, 08:10
Medlem
Citat:
Har du rätt i att det ligger en sjukdom bakom är jag den förste att ge med mig.
Blev bara så otroligt förvånad över åldern då jag såg en fyra-femåring framför mig.

M har loose anagen hair syndrome.
Citera
2024-03-19, 11:37
Medlem
Ta bort rosetten från det stackars prematura barnet!!!
Citera
2024-03-19, 15:05
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ta bort rosetten från det stackars prematura barnet!!!
Håller med! Varför ska ungen ha rosett? Det är garanterat nåt som J köpt till henne i alla fall. Kräktes lite i min mun när jag läste Iselins loggar som pappan skrivit🤮 Äckligt hur han kan strunta i lilla T.
Citera
2024-03-19, 15:31
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Håller med! Varför ska ungen ha rosett? Det är garanterat nåt som J köpt till henne i alla fall. Kräktes lite i min mun när jag läste Iselins loggar som pappan skrivit🤮 Äckligt hur han kan strunta i lilla T.

Han är en vidrig och svag liten lort..
Citera
2024-03-19, 20:12
Medlem
Citat:

Jag kräktes med dig!!! Bläää!
Citera
2024-03-19, 20:19
Medlem
Alla förstår väl att J inte handhar sitt egna konto på IG utan det är Patricia som rattar även det.

J är totalt oduglig på att hantera svenska språket och det ser man om man kollar hur hans uppdateringar såg ut innan han träffade denna skata.
Citera
2024-03-19, 21:31
Medlem
Citat:
Alla förstår väl att J inte handhar sitt egna konto på IG utan det är Patricia som rattar även det.

J är totalt oduglig på att hantera svenska språket och det ser man om man kollar hur hans uppdateringar såg ut innan han träffade denna skata.

Jag kan ändå tycka att hans språk är bättre än hennes.
Citera
2024-03-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Jag kan ändå tycka att hans språk är bättre än hennes.

Det är samma lika skitnödigt språk.
Kan tänka mig att det tar iaf nån timme varje gång Patricia ska lägga ut ett nytt inlägg med både redigering och språkbearbetning.

All denna tid tas från hennes SEX levande ungar som får sitta och tugga McD framför tvn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in