2025-07-16, 02:00
Medlem
Nu raggar hon samarbete för boende i Gbg.
https://imgur.com/a/Nb80t3A
Citera
2025-07-16, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Funkar inte så, även om det är friskola betalas avgiften till kommunen. Så det är nog exmaken L som stått för den avgiften för deras gemensamma barn, vilket jag gladeligen hade gjort om jag haft en så ansvarslös exfru. Nu kanske de sköter sina betalningar eller så har de helt enkelt blivit av med platsen för lilla L verkar ju mest vara hemma.
Hade privat fsk till mina barn och avgiften betalades in till företaget som drev fsk och inte kommunen
Citera
2025-07-16, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl

Man är ju bra sugen på att fråga ”vilket barn ska inte åka med om ni bara är 8 st?” Men det är inte värt att bli blockad för det självklara svaret😏
Citera
2025-07-16, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl

Dessutom om de planerar att åka denna veckan blir de nog svårt då det är gothia cup, kryllar inte av lediga hotell här nu direkt😂
Citera
2025-07-16, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Tror han heter M*x (A) Gumpf*r (E)
Spekulerats i tråden tidigare om att P är kåt på honom.
Tror mycket väl det kan stämma.
Mer karl än J iallafall

Är det inte lite konstigt hon fotar honom helt själv? Har själv killkompisar men om jag lägger ut dem på mina stories är de antingen på en gruppbild eller med mina barn ev att de gör något skitkul på bilden som gör att man lägger upp dem. Men att ta en bild bara sådär från sitt ögonperspektiv känns lite hungrigt…
Citera
2025-07-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Då har dom väl helt enkelt bytt mellan kommunal och privat förskola. Inte svårare än så.
Vill man blåsa systemet är det enklare än man tror.

Fel! Hennes unge har gått på samma förskola hela tiden.
Citera
2025-07-16, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Är det inte lite konstigt hon fotar honom helt själv? Har själv killkompisar men om jag lägger ut dem på mina stories är de antingen på en gruppbild eller med mina barn ev att de gör något skitkul på bilden som gör att man lägger upp dem. Men att ta en bild bara sådär från sitt ögonperspektiv känns lite hungrigt…

Hon är så sugen på Max Det är så uppenbart
Hoppas verkligen fru Gumpfer ser detta Den vänskapen dem emellan kommer inte sluta bra

Hela P utstrålar "kom och knulla mig" Är nog bara en tidsfråga innan hon blir gravid med ett knull J är steriliserad Inte hon
Citera
2025-07-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
Vi har barn på privat förskola och betalar faktura direkt till bolaget/ägaren av förskolan? Samma på en tidigare skola vi haft barn på. Varför skulle man betala till kommunen?

Det hade vi med och vi fick söka platsen, samt betala fakturorna till kommunen. När den sen skulle sägas upp var det också via kommunen.
Citera
2025-07-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solensgava
Hon är så sugen på Max Det är så uppenbart
Hoppas verkligen fru Gumpfer ser detta Den vänskapen dem emellan kommer inte sluta bra

Hela P utstrålar "kom och knulla mig" Är nog bara en tidsfråga innan hon blir gravid med ett knull J är steriliserad Inte hon
I så fall upprepas historien IGEN. Om jag inte minns helt fel var det därför äktenskapet med L sprack. Hon blev gravid med sin tränare.
Citera
2025-07-16, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
I så fall upprepas historien IGEN. Om jag inte minns helt fel var det därför äktenskapet med L sprack. Hon blev gravid med sin tränare.

Ah precis. Ryktet säger att hon blev gravid med snubben hon åkte till Grekland med. Att hon försökt övertyga att få behålla det barnet.

Däremot med M.G så är känslorna nog inte ömsesidiga. Hans fru är både vacker och stabil och har humor, en aning ensam och försöker bli vän med alla hon möter verkar det som däremot.
Citera
2025-07-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Ah precis. Ryktet säger att hon blev gravid med snubben hon åkte till Grekland med. Att hon försökt övertyga att få behålla det barnet.

Däremot med M.G så är känslorna nog inte ömsesidiga. Hans fru är både vacker och stabil och har humor, en aning ensam och försöker bli vän med alla hon möter verkar det som däremot.

Hur kan hon inte skydda sig när hon själv sagt att hon blir gravid lätt? Så jävla dunt så det är helt otroligt. Hoppas N.G ser vad hon försöker göra med hennes man.
Citera
2025-07-16, 20:37
Medlem
Alltså herregud! Att låta barnen hoppa i en pool från staketet är ju urbota dumt! Inte konstigt att deras barn har brutna ben titt som tätt, de har ju noll konsekvenstänk!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in