2023-11-10, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Instämmer. Extremt impulsiva.

Och har man sådana stora skulder som de har, så tycker jag att de felprioriterar med hotellvistelser för fars dag...

Blir helt ärligt bara löjligt att fira en sådan urusel pappa som skiter i sitt förstfödda barn!!
Citera
2023-11-10, 21:39
Medlem
Eirinis avatar
Kan det vara en anledning till att P fortsätter skaffa barn är för att slippa bli utmätt av kronofogden?
Därför går det leva som dom gör.
Citera
2023-11-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Kan det vara en anledning till att P fortsätter skaffa barn är för att slippa bli utmätt av kronofogden?

Funderar på samma eller som J skrev - hoppa s få skuldsanering. Hoppas inte!! Sådana människor ska göra rätt för sig, samma skrot och korn. Har man dragit på som skit får man betala av det också!!
Citera
2023-11-10, 21:56
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersagor
Funderar på samma eller som J skrev - hoppa s få skuldsanering. Hoppas inte!! Sådana människor ska göra rätt för sig, samma skrot och korn. Har man dragit på som skit får man betala av det också!!

Men vad är skulderna ifrån? Jag vet om att J pratar öppet om sina skulder från spelandet och det förstår jag att om man haft spel missbruk har man skulder. Men vart kommer P skulder ifrån? Har hon sagt det?
Citera
2023-11-10, 22:01
Medlem
Citat:
Men vad är skulderna ifrån? Jag vet om att J pratar öppet om sina skulder från spelandet och det förstår jag att om man haft spel missbruk har man skulder. Men vart kommer P skulder ifrån? Har hon sagt det?

Är inte hennes skulder från sin salong hon hade när hon levde med L? Hade en salong hemma i huset. Skötte det inte bra ekonomiskt med skatt osv men skötte det inte snyggt emot sina kunder heller som klagade och ej fick kontakt med henne.
Hon lärde sig dock ingenting då hon sen dess sålt sina tavlor för x antal tusen men ej skattat på det.
Lovade att skänka en del av sin insamling också vilket dom såklart ej gjorde.
Såna människor ska bara ha och ha, dom ger aldrig något tillbaka. Vissa "influensers" ger tillbaka. P är en egoist
Citera
2023-11-10, 22:03
Medlem
Citat:

Antagligen. Samt slippa jobba. Detta är inte hennes sista graviditet.
Men en dag tar de slut och då sitter hon ju där med sina skulder och J med sina. J kommer också sitta med sitt val av att helt stöta bort sin son T och kommer få äta upp det en dag
Citera
2023-11-10, 22:05
Medlem
En förlovning känns inte långt borta nu heller.
Kom ihåg vem som skrev de först 😉
Detta kommer dock aldrig hålla så förr eller senare kommer dom separera
Citera
2023-11-10, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Är inte hennes skulder från sin salong hon hade när hon levde med L? Hade en salong hemma i huset. Skötte det inte bra ekonomiskt med skatt osv men skötte det inte snyggt emot sina kunder heller som klagade och ej fick kontakt med henne.
Hon lärde sig dock ingenting då hon sen dess sålt sina tavlor för x antal tusen men ej skattat på det.
Såna människor ska bara ha och ha, dom ger aldrig något tillbaka. Vissa "influensers" ger tillbaka. P är en egoist

Hon öppnade väl salong med en bästa kompis, och sedan sket det sig med både salongen och kompisen? Enligt P så var väl skulderna pga coronakrisen om jag inte missminner mig.
Citera
2023-11-10, 22:09
Medlem
Eirinis avatar
Citat:

Juste det var med salongen. Någon skrev så här på bloggbevakning 2021
” Hörde att hon har skulder hos Kronofogden på närmare 100k och att hon blev utsparkad från både salongen i Bålsta och Solna!”
Citera
2023-11-10, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Hon öppnade väl salong med en bästa kompis, och sedan sket det sig med både salongen och kompisen? Enligt P så var väl skulderna pga coronakrisen om jag inte missminner mig.

Om jag inte säger fel nu så hade hon först en egen salong när hon levde med L - i deras hus. Där skattade hon inte som hon skulle.
Efter det så hade hon salong med någon kompis. Deras vänskap tog väl slut då med? Så bra gick det där
P tycker samhället ska betala för henne och för hennes barn.. sen stackars L betalar väl de mesta med
Citera
2023-11-10, 22:15
Medlem
Citat:
Juste det var med salongen. Någon skrev så här på bloggbevakning 2021
” Hörde att hon har skulder hos Kronofogden på närmare 100k och att hon blev utsparkad från både salongen i Bålsta och Solna!”

Hon verkar bränna sig överallt!! Både med vänner och skulder. Också läst att hon inte betalade för sig och hon har alltid ursäkter för varför det inte blir som hon tänkt eller varför hon fått sina skulder
Citera
2023-11-10, 22:17
Medlem
Citat:
En förlovning känns inte långt borta nu heller.
Kom ihåg vem som skrev de först 😉
Detta kommer dock aldrig hålla så förr eller senare kommer dom separera

Sponsrad ring eller köpt med sms-lån 😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in