Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Som jag sa, inte riktigt schysst av mig att peka ut honom, men Malmö skrev ett långt kontrakt med en spelare som är över 30 till en trupp som redan har en hög medelålder som sen går sönder direkt i inledningen. JG värvningen går som sagt ner i historien som vår sämsta to date men om någon kommer och hävdar att han var så klappusel förra säsongen eller att det gick att förutspå att han skulle komma tillbaka i sämre skick till denna säsongen kommer jag dela ut dumstrutar.
Och om han ligger skadad så är det ju inte MFF:s kassa som pengarna försvinner ur.
Nej, det var nog ingen som kunde förutse att han skulle komma tillbaka i ännu värre form efter försäsongen.. Men som det ser ut nu så lär han inte få spela mycket, han lär inte bli såld eller bli speciellt farligt skadad så ni blir av med hans lön heller. Så risken är väldigt stor att han kommer kosta mycket pengar under en lång tid utan att ni får nånting alls för det. Mer än frustration..
Citat:
Ursprungligen postat av
London
Om
Hen finns (för att inte uppröra azdz et al som kan tänkas uppröras) så finns jag inte. Finns Hen så finns inte ökat säkerhetsläge mot Sverige. Finns inget av dessa vinner DIF SM-Guld och då finns en ”Hen”

Finns jag så får vi tro på det mesta vi vill
Tja, jag sa ju inte vilken variant av hen där uppe som tog beslutet. Vem är det som sköter VAR-rummet tror du?

Loke om man går efter hur det ser ut många gånger...