2023-09-24, 23:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vem vill du se med Tolle isf? Zoran Lukic?
Tycker du inte Lagerlöf och Lagerbäck låter bra?
Citera
2023-09-24, 23:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tycker du inte Lagerlöf och Lagerbäck låter bra?

Äh ta in Hamrén med en gång om ni ska ha någon gammal landslagstränare så fortsätter ni på gnaget spåret
Citera
2023-09-24, 23:46
Medlem
Lundbondens avatar
Sören Åkeby till DIF
Citera
2023-09-25, 00:03
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Djurgården har dock ett hyfsat enkelt schema kvar.
Halmstad
Varberg
Hammarby
BP
Sirius
Kalmar

Det är väl bara Varberg och Kalmar som är på gräs. 12 poäng totalt?
Lutar åt att det återstående Stockholmsderbyt kan komma att avgöra vem utav DIF och Bajen som kniper plats 4.

Nu tror jag inte DIF tar 12 poäng på de återstående sex matcherna. Snarare 9-10
Senast redigerad av Enterprise 2023-09-25 kl. 00:05.
Citera
2023-09-25, 00:55
Medlem
Traditionen att krossa Djurgården blev upprättad idag. Nu gäller det bara att korka upp en annan gammal tradition som försvunnit dom sista åren, att förnedra Häcken på bortaplan.
Citera
2023-09-25, 02:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Traditionen att krossa Djurgården blev upprättad idag. Nu gäller det bara att korka upp en annan gammal tradition som försvunnit dom sista åren, att förnedra Häcken på bortaplan.

Fan vad jag hoppas vi förlänger med Celina vilka passningar han slog idag.
Citera
2023-09-25, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fan vad jag hoppas vi förlänger med Celina vilka passningar han slog idag.

Ja verkligen. Dock så tyckte jag han var urkass mot Degen så hoppas han kan fortsätta så här. Tyckte han var typ planens sämsta spelare i måndags.
Citera
2023-09-25, 02:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ja verkligen. Dock så tyckte jag han var urkass mot Degen så hoppas han kan fortsätta så här. Tyckte han var typ planens sämsta spelare i måndags.

Jag håller med. Förhoppningsvis lyfter sig hela laget nu mot Häcken på Söndag och vi får känna lite glädje en längre tid för det har vi inte varit bortskämda med denna säsong!
Citera
2023-09-25, 06:46
Medlem
Guldet står mellan oss och Malmö nu. Nu jävlar!
Citera
2023-09-25, 07:46
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Brassen Ricardo Friedrich har imponerat på mig varje gång jag sett honom. Är han allsvenskans bästa målvakt?

Han blev ju vald till årets målvakt på Fotbollsgalan förra året. Denna säsong har väl kanske varit mer si och så. Han har ju exempelvis dragit på sig två röda kort.

Har ändå hållit nollan åtta gånger hittills (två färre än Dahlin och dubbelt så många som Abrahamsson). Lär väl gå som Bosman till Rydström när kontraktet går ut efter säsongen.
Citera
2023-09-25, 07:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Han blev ju vald till årets målvakt på Fotbollsgalan förra året. Denna säsong har väl kanske varit mer si och så. Han har ju exempelvis dragit på sig två röda kort.

Har ändå hållit nollan åtta gånger hittills (två färre än Dahlin och dubbelt så många som Abrahamsson). Lär väl gå som Bosman till Rydström när kontraktet går ut efter säsongen.

Ryktas om Dahlin förlänger sitt kontrakt med ett år.

...
Hur går Häcken mot fjolåret? Det var länge sedan vi fick en uppdatering.
Citera
2023-09-25, 08:20
Citat:
Om t o m ni slår oss så kan vi lägga ned våra drömmar om en tredjeplats i år. Inte för att ni är dåliga men ni är ju vårat tveklöst överlägsna favoritmotstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in