2023-08-17, 23:15
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Tja, jag sa ju inte vilken variant av hen där uppe som tog beslutet. Vem är det som sköter VAR-rummet tror du? Loke om man går efter hur det ser ut många gånger...

Mer än vad jag kan svara på. Har förvirrat mig själv i filosofin för att ens förstå vad jag själv menar

Att karma drabbar Trånghuden Tinnerholm är jag dock på det klara med. Det kan vi kalla ett verk av Hen.
Citera
2023-08-18, 06:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tack! 8-1 var ändå i underkant sett över två matcher. Men kul att vi avslutade matchen med en 16-åring, en 17-åring och en 18-åring som hade fullständig lekstuga. Blir fina siffror i Wyscout.

Gött att vi fick vilat lite spelare inför Sirius på söndag!
Grattis men ni kommer ändå behöva leva med att ni fick världens enklaste lottning i världshistorien till CL men bajsade ner er mot ett par snickare och rörmokare från Färöarna och torskade. Ganska sjukt att er tur fortsätter med högst överkomligt motstånd i Aberdeen.
Citera
2023-08-18, 07:33
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Grattis men ni kommer ändå behöva leva med att ni fick världens enklaste lottning i världshistorien till CL men bajsade ner er mot ett par snickare och rörmokare från Färöarna och torskade. Ganska sjukt att er tur fortsätter med högst överkomligt motstånd i Aberdeen.
Snickelisnack! Klaksvik har visat att dom är på riktigt över 6 matcher. Dessutom är vi det enda laget av oss, Molde och Ferencvaros som inte förlorat en match mot dom.

Men framförallt var det nog meningen att vi skulle förlora straffläggningen. Mot Molde hade det varit 50/50 och hade vi förlorat där hade vi alltså fått möta Sheriff Tiraspol som mosade Bate Borisov med 5-1 hemma. Men nu får alltså Klaksvik möta dom medan vi får Aberdeen..

Men framförallt! Vi skall spela vårat första jävla gruppspel i Europa och gör därmed endast 3 andra lag i modern tid sällskap i "Europaklubben". Och endast 8 andra klubbar någonsin!
Citera
2023-08-18, 07:43
Hrstic! Vilket jävla monster han är! Utan att dra någon hets och övriga jämförelser med Pittas så är jag störtnöjd att vi fick honom istället! Vilket jävla monster han är! Han binder fast varenda bolljävel däruppe och mittbackarna ser ut som junisar när dom försöker stoppa honom!
Citera
2023-08-18, 07:50
Moderator
vfs avatar
Tråden handlar om Allsvenskan, förhåll er till det/Mod
Citera
2023-08-18, 08:45
Medlem
Teus avatar
Citat:
Hrstic! Vilket jävla monster han är! Utan att dra någon hets och övriga jämförelser med Pittas så är jag störtnöjd att vi fick honom istället! Vilket jävla monster han är! Han binder fast varenda bolljävel däruppe och mittbackarna ser ut som junisar när dom försöker stoppa honom!
Går ju inte att jämföra, bara prislappen gör det till två helt olika spelare.
Citera
2023-08-18, 09:13
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Går ju inte att jämföra, bara prislappen gör det till två helt olika spelare.
Som jag skrev vill jag inte göra några jämförelser men jag är sjukt nöjd över att det blev Hrstic. Där har vi en 100-miljoners man om något år. Vi spelade precis så bra som vi kan göra nu, mycket tack vare honom.
Citera
2023-08-18, 09:17
Medlem
Teus avatar
Citat:
Som jag skrev vill jag inte göra några jämförelser men jag är sjukt nöjd över att det blev Hrstic. Där har vi en 100-miljoners man om något år. Vi spelade precis så bra som vi kan göra nu, mycket tack vare honom.
Äsch, en rattfylla senare är han persona non grata och bossman
Citera
2023-08-18, 09:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Man får ändå ge er att ni gör mycket rätt just nu.

Tänk hur du satt och tokhyllade Sonny för några år sedan.
Citera
2023-08-18, 09:42
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

Hybris är numera Häckens förnamn.

Efter Klappkassviks-debaclet såg det mörkt ut på horisonten, men någon vecka senare är man visst Masters of the Universe.

Nåja, kul med lite framgång i Europa. Kanske kan randigt etablera sig som en ny juvenil i vargflocken. Det vill säga, den kader som utgör Allsvenskans storlag.
Citera
2023-08-18, 09:48
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Efter Klappkassviks-debaclet såg det mörkt ut på horisonten, men någon vecka senare är man visst Masters of the Universe.

Nåja, kul med lite framgång i Europa. Kanske kan randigt etablera sig som en ny juvenil i vargflocken. Det vill säga, den kader som utgör Allsvenskans storlag.
Skönt för Göteborg att äntligen representeras på den stora scenen i Allsvenskan...
Citera
2023-08-18, 09:56
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Man får ändå ge er att ni gör mycket rätt just nu.

Tänk hur du satt och tokhyllade Sonny för några år sedan.

Du menar för att han var med och tog oss från ett jojolag till att bli ett stabilt allsvenskt lag som utmanade i toppen under flera säsonger? Konstigt.

Din förståelse för historia är tydligen mindre än din späda penis.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Du har inte sett något ännu! Vårat nästa steg är att ta en titel i Europa, kanske inte i år eller ens nästa år. Men snart skall vi ha våran första jävla europeiska titel! Lär ju bli EL eller ECL först iallafall...

Men vi måste se till att ta det allsvenska guldet i år också för en lättare väg in i Europa 2024 igen.
Senast redigerad av trazke 2023-08-18 kl. 09:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in