2023-07-22, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Jag imponeras inte, eller blir inte heller ägd för den delen av ditt ad-hominem. Jag skriver här hela tiden, så du ljuger igen. Du beter dig som ett mobboffer som låtsas vara oförargad, men du är det för annars hade du inte svarat mig. Du är verkligen sinnebilden av en gårdare; dryg mytoman. Sen att prata om att vi Bajare inte setts till under säsongen är ju inte heller sant. Ni däremot syns bara till när det är hype om guld, som det jippolag ni är. Ni blir väl under 16 000 på hösten. Tur att ni inte bryr er om publiksiffrorna då. Det gör säkert inte alls ont.

Ja, du är inne ibland och härjar om publiksiffror samt pratar om DIF. Jag ger dig det. Men alltid tyst efter att ni torskar, iallafall om fotbollen i fråga.
Citera
2023-07-22, 23:12
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ja, du är inne ibland och härjar om publiksiffror samt pratar om DIF. Jag ger dig det. Men alltid tyst efter att ni torskar, iallafall om fotbollen i fråga.

Så jag är en medgångsflashbackare eller vad är din poäng? Att jag ger gårdare skit när dessa trashar Bajen, är inte samma sak som att prata om dif.
Citera
2023-07-22, 23:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Nu börjar man må som en påse skridskor inför imorgon….
Citera
2023-07-22, 23:35
Medlem
Imbazs avatar
Har haft mer interna bråk i supporterskaran än att kunnat se match, dock ser jag inte hur vi ska kunna vinna denna match det lilla jag såg.

Berg kan suga min kuk.
Citera
2023-07-22, 23:57
Medlem
Teus avatar
Citat:
Att ni och Bajen supportrar kommer bra överens och hyllar varandra är väl jättekul för er och inte särskilt oväntat. Ni blir mer och mer lika varandra nu när även ni har börjat hypa publikligan som den viktigaste titeln att vinna men jag tror få andra lags supportrar håller med om det.
Jag skrev det där mest för att ni har ett sånt jävla komplex över att vara minst. Vi bankar oss inte på bröstet utan bara konstaterar att det är roligt att den naturliga ordningen med AIK åter störst på läktaren återställs nu efter några år med Bajen på täppan när det behövs som mest.

Lycka är det att inte vara ett plastlag.

Vidare, med handen på hjärtat, tror jag faktiskt jag gått hårdare åt vraken i tråden än jag tryckt till er? Sure, det är alltid kul att lyfta Salorm's engagemang i vår klubb men ni har inte riktigt några mongo skribenter som katten som måste tryckas ner vid varje givet tillfälle. Det skulle väl vara BaggeBo isf. Men du ser att jag är hygglig nog att inte räkna honom till er utan snarare sätter honom i en egen särskild kategori för retards tillsammans med Skarsgard.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nu börjar man må som en påse skridskor inför imorgon….
Jag går alltid in mot Malmö och förväntar mig spö. Jag blir sällan förvånad. Du ser ju vad som hände med Hockeyn. Vi ska vara glada att vi hitills bara har ett lag i Allsvenskan med asterisk.
Senast redigerad av Teu 2023-07-23 kl. 00:14.
Citera
2023-07-23, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag skrev det där mest för att ni har ett sånt jävla komplex över att vara minst. Vi bankar oss inte på bröstet utan bara konstaterar att det är roligt att den naturliga ordningen med AIK åter störst på läktaren återställs nu efter några år med Bajen på täppan när det behövs som mest.

Lycka är det att inte vara ett plastlag.

Vidare, med handen på hjärtat, tror jag faktiskt jag gått hårdare åt vraken i tråden än jag tryckt till er? Sure, det är alltid kul att lyfta Salorm's engagemang i vår klubb men ni har inte riktigt några mongo skribenter som katten som måste tryckas ner vid varje givet tillfälle. Det skulle väl vara BaggeBo isf. Men du ser att jag är hygglig nog att inte räkna honom till er utan snarare sätter honom i en egen särskild kategori för retards tillsammans med Skarsgard.

Haha, rolig beskrivning av forumet. Vem är katten?
Citera
2023-07-23, 00:19
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:

Jag är fel person att gissa men katten måste vara hammarbyaren cokehyena? Hyena = kattsläkte.

Fotnot: läste det du citera innan jag läst och avgav min bikt ovan.
Senast redigerad av svearikesfag 2023-07-23 kl. 00:27.
Citera
2023-07-23, 00:27
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Jag är fel person att gissa men katten måste vara hammarbyaren cokehyena? Hyena = kattsläkte.
Hyenan må vara autistisk men ganska kul ändå. Dessutom i allra högsta grad gårdare. Nej, jag refererar så klart till se_där.. som fortsätter lysa med sin frånvaro i tråden. Vi får väl se om Bajen lyckas rycka upp sig tillräckligt under resten av säsongen för han ska våga skriva igen.
Citera
2023-07-23, 00:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Citat:

Fotnot: läste det du citera innan jag läst och avgav min bikt ovan.

Välkomna till Flashback pojkar : (FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2023
Citera
2023-07-23, 05:55
Citat:
Förutom den förväntade förlusten mot Värnamo idag så förlorade dom även sin chefsscout till fucking Sarpsborg. Det säger allt hur mörk deras framtid är då kvittar alla försäljningar och Gothia cup doping tyvärr. Historian hinner alltid ikapp till slut.
Du kanske skall skriva att han fick ett jobb som sportchef istället för scout? Ett jobb han aldrig skulle kunna få i Häcken.

Dessutom är han inget större tapp. Fick bara jobbet för att hans pappa är akademichef.
Citera
2023-07-23, 07:40
Jo mer jag tänker på det desto mer skulle jag vilja se Rydström ställa upp med en trebackslinje. Även om Rydström spelat Nielsen som högerback under träningsveckan så kittlar tanken på att köra en backlinje med DC - Jansson - Nielsen.

Busanello (återställd) till vänster och Ali till höger, i mitten Lewicki och Peña. Lewicki ska endast agera städgubbe och spela i sidled vid behov. Detta öppnar även upp att DC kan flytta upp i anfallsfasen och agera extramittfältare.

Längst fram ser jag gärna Nanasi - IKT - Jörgensen. Nanasi och Jörgensen i fria roller, helst att man rör sig in central för att öppna upp för överlappningar från Busanello/Ali. Gärna lite mer rörelse i "boxen" för IKT. Ganska uppenbart att han kan inte agera en uppspelspunkt så då behöver man tänka om där lite grann.

AIK är inte ett lag vars spel lämpar sig för omställningar så vi bör undvika att bli straffade som vi blev mot Djurgården. Det enda osäkerheten jag har är ifall Berg kommer fortsätta lira 4-4-2 eller om han skulle försöka överraska och få till ett övertag på mitten med tre mittfältare.
Citera
2023-07-23, 08:13
Medlem
TheJackets avatar
Gick bra för Djurgården. Skör insats av Häcken. Bajen världsklass.

Tack för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in