Citat:
Ursprungligen postat av
Mandelgubben
Att ni och Bajen supportrar kommer bra överens och hyllar varandra är väl jättekul för er och inte särskilt oväntat. Ni blir mer och mer lika varandra nu när även ni har börjat hypa publikligan som den viktigaste titeln att vinna men jag tror få andra lags supportrar håller med om det.

Jag skrev det där mest för att ni har ett sånt jävla komplex över att vara minst. Vi bankar oss inte på bröstet utan bara konstaterar att det är roligt att den naturliga ordningen med AIK åter störst på läktaren återställs nu efter några år med Bajen på täppan när det behövs som mest.
Lycka är det att inte vara ett plastlag.
Vidare, med handen på hjärtat, tror jag faktiskt jag gått hårdare åt vraken i tråden än jag tryckt till er? Sure, det är alltid kul att lyfta Salorm's engagemang i vår klubb men ni har inte riktigt några mongo skribenter som katten som måste tryckas ner vid varje givet tillfälle. Det skulle väl vara BaggeBo isf. Men du ser att jag är hygglig nog att inte räkna honom till er utan snarare sätter honom i en egen särskild kategori för retards tillsammans med Skarsgard.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Nu börjar man må som en påse skridskor inför imorgon….
Jag går alltid in mot Malmö och förväntar mig spö. Jag blir sällan förvånad. Du ser ju vad som hände med Hockeyn. Vi ska vara glada att vi hitills bara har ett lag i Allsvenskan med asterisk.