Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Jag har tidigare slagit fast att orsaken till att Malmö åkte ut i kvarten var inte enbart på grund av Ladebäcks glasklara favorisering gällande flera domslut till Djurgårdens fördel men däremot spelade det en stor roll. Detta kan bara en retard som du vinkla till att att jag är enögd.
Oavsett vilket får ni anses som favoriter på måndag eftersom vår historik på Tele2 är horribel.
Och jag tycker att vi blev förfördelade då ni fick en straff efter en filmning utanför straffområdet. Vad jag kommer ihåg så var det inga andra stora beslut som var uppenbart felaktiga i den matchen så har svårt att se hur ni skulle vara sura, eller jag har nog ioförsig inte sett några fler MFF:are vara sur på domaren efter den matchen. De flesta verkade mest frustrerade över att ni inte kunde stänga matchen efter gåvan från domaren.

Jag var frustrerad över att ni filmade och maskade mycket kommer jag ihåg nu. Som Tinnerholm exempelvis, där borde Ladebäck ha gått in och markerat. Som tur var så lönade det sig inte.
Men men, du får ju ha din bild även om den ter sig lite märklig.

Vad gäller matchen på måndag så orkar inte jag spekulera, kommer säkert bli en tuff och jämn batalj. Historiken talar absolut för oss men det är bara en parameter av många, svårt att veta hur stor påverkan det har på spelarna.