2023-07-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
En felaktig straff som AC filmade till sig gör inte att Ladebäck var på vår sida automatiskt under hela matchens gång. Han gav helt sjuka domslut till er fördel och ska vi snacka gratisstraffar så är ni ohotad etta på den fronten så lägg ner med ditt blame game bara.

Så fort ni inte vinner så det är det domarens fel. Till och med när han ger er gratisstraffar. Jaja, helt meningslöst att diskutera domare med någon så enögd som du så jag stannar här. Lycka till med Chelsea och PL-säsongen!
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-07-11 kl. 22:19.
Citera
2023-07-11, 22:16
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Så fort ni inte vinner så det är det domarens fel. Till och med när han ger er gratisstraffar. Jaja, helt meningslöst att diskutera domare med någon så enögd som du så jag stannar här. Lycka till med Chelsea och PL-säsongen!

Jag har tidigare slagit fast att orsaken till att Malmö åkte ut i kvarten var inte enbart på grund av Ladebäcks glasklara favorisering gällande flera domslut till Djurgårdens fördel men däremot spelade det en stor roll. Detta kan bara en retard som du vinkla till att att jag är enögd.

Oavsett vilket får ni anses som favoriter på måndag eftersom vår historik på Tele2 är horribel.
Citera
2023-07-12, 01:24
Medlem
Citat:
Jag har tidigare slagit fast att orsaken till att Malmö åkte ut i kvarten var inte enbart på grund av Ladebäcks glasklara favorisering gällande flera domslut till Djurgårdens fördel men däremot spelade det en stor roll. Detta kan bara en retard som du vinkla till att att jag är enögd.

Oavsett vilket får ni anses som favoriter på måndag eftersom vår historik på Tele2 är horribel.

Och jag tycker att vi blev förfördelade då ni fick en straff efter en filmning utanför straffområdet. Vad jag kommer ihåg så var det inga andra stora beslut som var uppenbart felaktiga i den matchen så har svårt att se hur ni skulle vara sura, eller jag har nog ioförsig inte sett några fler MFF:are vara sur på domaren efter den matchen. De flesta verkade mest frustrerade över att ni inte kunde stänga matchen efter gåvan från domaren. Jag var frustrerad över att ni filmade och maskade mycket kommer jag ihåg nu. Som Tinnerholm exempelvis, där borde Ladebäck ha gått in och markerat. Som tur var så lönade det sig inte.

Men men, du får ju ha din bild även om den ter sig lite märklig. Vad gäller matchen på måndag så orkar inte jag spekulera, kommer säkert bli en tuff och jämn batalj. Historiken talar absolut för oss men det är bara en parameter av många, svårt att veta hur stor påverkan det har på spelarna.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-07-12 kl. 01:36.
Citera
2023-07-12, 08:27
Kul att cupmästarna får en kvalplats i Europa League från och med nästa år. Vad händer om/när vi vinner både allsvenskan och cupen igen?

Går "Europa league-platsen" till 2:an i allsvenskan eller dom som förlorar mot oss i finalen?
Citera
2023-07-12, 08:42
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
ersatte den denna ? https://twitter.com/DIF_B326/status/1061844917083877377

NEj, men motsvarande med Elfsborg som jag lät trycka upp
Citera
2023-07-12, 08:55
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kul att cupmästarna får en kvalplats i Europa League från och med nästa år. Vad händer om/när vi vinner både allsvenskan och cupen igen?

Går "Europa league-platsen" till 2:an i allsvenskan eller dom som förlorar mot oss i finalen?

Borde gå till 2an då det väl varit det som varit lite tjafs om hos ligorna i Europa under de största, att 2an i ligan skall värderas högre än cupvinnaren? Även om det nu inte blir så, så har väl diskussionen varit sådan.

Försökt hitta nån helt säker information men verkar lite luddigt.

Men borde bli
1.CL
2.EL
3.ECL
4.ECL

Vid ett sådant scenario. Den fjärde Europaplatsen tillkommer väl fortfarande om Ligavinnaren vinner cupen med tänker jag
Citera
2023-07-12, 19:07
Medlem
Citat:

Fast varför spekulera i nåt som inte kommer hända igen
Citera
2023-07-12, 19:15
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Sålde inte Häcken sina garanterade 5 guld på raken nu när Benie Traore ska till Sheffield?
Citera
2023-07-12, 19:17
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Varför får man en plats i el kan man ju fråga sig ?
Citera
2023-07-12, 20:15
Medlem
Smithsonians avatar
Citat:
Sålde inte Häcken sina garanterade 5 guld på raken nu när Benie Traore ska till Sheffield?
Så bra är han inte. 50-60 miljoner på kontot. Självklart att sälja.
Citera
2023-07-12, 20:49
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smithsonian
Så bra är han inte. 50-60 miljoner på kontot. Självklart att sälja.
En striker med det målfacit, i den åldern och med den kontraktslängden ska nog inbringa en högre transfersumma än så.
Citera
2023-07-12, 21:24
Medlem
GrytjaMennakandFyts avatar
Citat:

Enligt all praxis så kommer den gå till högt placerad i allsvenskan. Inte finalförloraren. Men men det är ju svff vi pratar om här, dessutom har de en ny clown överst i pyramiden. Allt kan hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in