2023-07-22, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Dom har inte fel när dom korrekt pekar ut er som kappvändare. Det är ni och det vet ni om. Vi däremot slår publikrekord från kvalplats.

Grattis till vinsten i publikligan. Trodde det där mest var en grej för Bajen men om du går igång på det så får jag ta och gratulera.

Går tyvärr inte igång på hets om publiksiffror, tror du svingar emot fel snubbe isåfall.
Citera
2023-07-22, 21:53
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Grattis till vinsten i publikligan. Trodde det där mest var en grej för Bajen men om du går igång på det så får jag ta och gratulera.

Går tyvärr inte igång på hets om publiksiffror, tror du svingar emot fel snubbe isåfall.

Du måste ju ha den inställningen för att inte bryta samman. Men det kanske är en slump att ni haft lägst publiksiffror av Stockholmslagen senaste tio åren och därför "inte bryr er" om publiksiffror. Också en slump att ni bröstar er så fort ni lockar över 20k. Och tydligen "springer ifrån" Bajen och gnaget, fast ingen av våra lags fans tar er publik på allvar.
Senast redigerad av lemmy124 2023-07-22 kl. 21:56.
Citera
2023-07-22, 21:55
Medlem
Citat:

😂😂😂

Vinst i publikligan, vinst i höst el vår allsvenskan, roligast spel, vinst i yngsta trupp osv osv.

Vi räknar alla olika men de stora pojkarna räknar enbart guld 😎
Citera
2023-07-22, 21:57
Medlem
Smithsonians avatar
Häcken klarade inte ens ett kryss mot Värnamo. Har ena Gustafsson skadad. Finns det någonting som talar för att Elfsborg inte tar tre poäng mot dom och rycker ordentligt i tabellen?

AIK är på väg tillbaka. Malmö kommer inte få med sig tre poäng. Inte med sitt spel.

Djurgården ute ur racet. Elfsborg går på knock.

I bottenstriden blir det jävligt spännande. Tror att AIK klarar sig från kval. IFK är nästan borträknade. Kryss mot Elfsborg måste stärka dem men finns det en realistisk chans att klara kontraktet? Halmstad hemma, känns det inte som en ny förlust som mot Varberg?
Citera
2023-07-22, 21:57
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
😂😂😂

Vinst i publikligan, vinst i höst el vår allsvenskan, roligast spel, vinst i yngsta trupp osv osv.

Vi räknar alla olika men de stora pojkarna räknar enbart guld 😎

Första gången jag träffat ett Elfsborg fan utanför Borås. Ni är verkligen ett föredöme att producera yttrar och få betalt. Värvar no names i bakgrunden pga ni är obetydliga och inget hot men tjänar miljoner och kanske går hela vägen i år. Jag var en av dom som stod först i kön att gorma om att ni tappar nu när Ondrejka lämnat men ni blev faktiskt 20 procent bättre.
Citera
2023-07-22, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Första gången jag träffat ett Elfsborg fan utanför Borås. Ni är verkligen ett föredöme att producera yttrar och få betalt. Värvar no names i bakgrunden pga ni är obetydliga och inget hot men tjänar miljoner och kanske går hela vägen i år.

Påstår du att jag är ett Elfsborgs fan??
Vad får dig att tro detta??

Visst att Elfborg är ett väldigt roligt lag att titta på och varit klart bäst hittills i år men jag har ett annat lag närmare hjärtat.
Citera
2023-07-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smithsonian
AIK är på väg tillbaka. Malmö kommer inte få med sig tre poäng. Inte med sitt spel.

Djurgården ute ur racet. Elfsborg går på knock.

Tror Malmö passar AIK väldigt dåligt, inför Djurgården var jag ganska säker på förlust nu inför AIK är jag väldigt säker på vinst.

0-2 Malmö ska jag sätta en peng på gör samma så blir det lätta pengar 👍

Men vem kan stoppa Elfsborg?? Deras spel verkar passa väldigt bra mot topplagen får hoppas det låser sig mot de sämre lagen när de måste föra matchen men väldigt bra lag de fått ihop.
Citera
2023-07-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Du måste ju ha den inställningen för att inte bryta samman. Men det kanske är en slump att ni haft lägst publiksiffror av Stockholmslagen senaste tio åren och därför "inte bryr er" om publiksiffror. Också en slump att ni bröstar er så fort ni lockar över 20k. Och tydligen "springer ifrån" Bajen och gnaget, fast ingen av våra lags fans tar er publik på allvar.

Då blandar du ihop med mig med andra isåfall, jag har inte slagit mig för bröstet för någon publikliga eller några publiksiffror. Men det är ju kul att vi har dragit mycket folk i sommar och att det verkar röra upp känslor hos antagonister.

Att ni och Bajen supportrar kommer bra överens och hyllar varandra är väl jättekul för er och inte särskilt oväntat. Ni blir mer och mer lika varandra nu när även ni har börjat hypa publikligan som den viktigaste titeln att vinna men jag tror få andra lags supportrar håller med om det.

Ert förfall från att att diskutera fotboll till att runka över publikligan och publiksiffror på äkta Bajen-manér är märkligt. Det finns väl dessutom en supportertråd för sådant tjafs?
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-07-22 kl. 22:34.
Citera
2023-07-22, 22:26
Medlem
Då var häcken borta. Möter väl Elfsborg i nästa? Lär bli poängtapp där med. MFF rycker nu tillsammans med Elfsborg. Kan nästan bli så att allsvenska avgörs med MFF-Elfsborg om det inte börjar tappa snart
Citera
2023-07-22, 22:39
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Då blandar du ihop med mig med andra isåfall, jag har inte slagit mig för bröstet för någon publikliga eller några publiksiffror. Men det är ju kul att vi har dragit mycket folk i sommar och att det verkar röra upp känslor hos antagonister.

Att ni och Bajen supportrar kommer bra överens och hyllar varandra är väl jättekul för er och inte särskilt oväntat. Ni blir mer och mer lika varandra nu när även ni har börjat hypa publikligan som den viktigaste titeln att vinna men jag tror få andra lags supportrar håller med om det.

Ert förfall från att att diskutera om fotboll till att runka över publikligan på äkta Bajen-manér är märkligt. Det finns väl dessutom en supportertråd för sådant tjafs?

Sättet du avviker från att bemöta allt jag skriver, så förstår jag att du sitter och ljuger. Ingen har nånsin sagt att publikligan är viktigast. Och aldrig att vi hyllar varandra, men vi kan vara överens om att ni snackar skit och far med osanning. Sen hur bra är ni egentligen? Ni torskar överlägset flest derbyn, kom en poäng före oss förra säsongen. 2 titlar på 17 år och efter Elfsborg i maratontabellen och ni har föreställningen att ni är i närheten av MFF. Jävla pajas.
Citera
2023-07-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Sättet du avviker från att bemöta allt jag skriver, så förstår jag att du sitter och ljuger. Ingen har nånsin sagt att publikligan är viktigast. Och aldrig att vi hyllar varandra, men vi kan vara överens om att ni snackar skit och far med osanning. Sen hur bra är ni egentligen? Ni torskar överlägset flest derbyn, kom en poäng före oss förra säsongen. 2 titlar på 17 år och efter Elfsborg i maratontabellen och ni har föreställningen att ni är i närheten av MFF. Jävla pajas.

Jaha, du är bajare. Trodde du var gnagare, svårt att sära på er. Vi har kommit före er varje säsong sedan 2001 förutom en gång, det säger en del. Och ska vi verkligen prata om titlar och att ligga efter Elfsborg i maratontabellen? Vet inte varför du är så upprörd. Sedan derbyna kan ni väl inte slå er för bröstet för längre heller, derbyt i våras var väl det första ni vann på länge?

Jag har för övrigt inte ens sagt att vi skulle vara nära MFF, nu blandar du ihop mig med andra igen för att du är så upprörd. Brukar vara väldigt reserverad om sådana utfästelser för att inte jinxa.

Kul att du loggar in här och lekar Allan när vi torskar medan du har lekt kurragömma hela säsongen. Kunde inte hitta dig här igår men nu är du inne och härjar. Inte oväntat.

Ser dock att du har varit inne och vässat tidigare men alltid bara om publiksiffror… Snark, hur orkar du?

På tal om att vara en pajas tycker jag att det är höjden av pajaseri att gömma sig från Flashback när ens eget lag har kräftgång för att sedan hoppa in och hetsa när ens antagonist förlorar. Riktigt pinsamt.

Jaja, blir mitt sista inlägg i denna debatt. Tror inte vi kommer längre, Lenny. Lycka till i publikligan, blir en rafflande avslutning där, förstår att ni är nervösa över den.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-07-22 kl. 23:00.
Citera
2023-07-22, 23:00
Medlem
lemmy124s avatar
Citat:
Jaha, du är bajare. Trodde du var gnagare, svårt att sära på er. Vi har kommit före er varje säsong sedan 2001 förutom en gång, det säger en del. Och ska vi verkligen prata om titlar och att ligga efter Elfsborg i maratontabellen? Vet inte varför du är så upprörd. Sedan derbyna kan ni väl inte slå er för bröstet för längre heller, derbyt i våras var väl det första ni vann på länge?

Jag har för övrigt inte ens sagt att vi skulle vara nära MFF, nu blandar du ihop mig med andra igen för att du är så upprörd. Brukar vara väldigt reserverad om sådana utfästelser för att inte jinxa.

Kul att du loggar in här och lekar Allan när vi torskar medan du har lekt kurragömma hela säsongen. Kunde inte hitta dig här igår men nu är du inne och härjar. Inte oväntat.

På tal om att vara en pajas tycker jag att det är höjden av pajaseri att gömma sig från Flashback när ens eget lag har kräftgång för att sedan hoppa in och hetsa när ens antagonist förlorar. Riktigt pinsamt.

Jaja, blir mitt sista inlägg i denna debatt. Tror inte vi kommer längre, Lenny. Lycka till i publikligan, blir en rafflande avslutning där, förstår att ni är nervösa över den.

Jag imponeras inte, eller blir inte heller ägd för den delen av ditt ad-hominem. Jag skriver här hela tiden, så du ljuger igen. Du beter dig som ett mobboffer som låtsas vara oförargad, men du är det för annars hade du inte svarat mig. Du är verkligen sinnebilden av en gårdare; dryg mytoman. Sen att prata om att vi Bajare inte setts till under säsongen är ju inte heller sant. Ni däremot syns bara till när det är hype om guld, som det jippolag ni är. Ni blir väl under 16 000 på hösten. Tur att ni inte bryr er om publiksiffrorna då. Det gör säkert inte alls ont.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in