Citat:

Ursprungligen postat av 
lemmy124

Sättet du avviker från att bemöta allt jag skriver, så förstår jag att du sitter och ljuger. Ingen har nånsin sagt att publikligan är viktigast. Och aldrig att vi hyllar varandra, men vi kan vara överens om att ni snackar skit och far med osanning. Sen hur bra är ni egentligen? Ni torskar överlägset flest derbyn, kom en poäng före oss förra säsongen. 2 titlar på 17 år och efter Elfsborg i maratontabellen och ni har föreställningen att ni är i närheten av MFF. Jävla pajas.

Jaha, du är bajare. Trodde du var gnagare, svårt att sära på er. Vi har kommit före er varje säsong sedan 2001 förutom en gång, det säger en del. Och ska vi verkligen prata om titlar och att ligga efter Elfsborg i maratontabellen? 

Vet inte varför du är så upprörd. Sedan derbyna kan ni väl inte slå er för bröstet för längre heller, derbyt i våras var väl det första ni vann på länge? 
Jag har för övrigt inte ens sagt att vi skulle vara nära MFF, nu blandar du ihop mig med andra igen för att du är så upprörd. Brukar vara väldigt reserverad om sådana utfästelser för att inte jinxa.
Kul att du loggar in här och lekar Allan när vi torskar medan du har lekt kurragömma hela säsongen. Kunde inte hitta dig här igår men nu är du inne och härjar. Inte oväntat. 
Ser dock att du har varit inne och vässat tidigare men alltid bara om publiksiffror… Snark, hur orkar du? 
På tal om att vara en pajas tycker jag att det är höjden av pajaseri att gömma sig från Flashback när ens eget lag har kräftgång för att sedan hoppa in och hetsa när ens antagonist förlorar. Riktigt pinsamt.
Jaja, blir mitt sista inlägg i denna debatt. Tror inte vi kommer längre, Lenny. Lycka till i publikligan, blir en rafflande avslutning där, förstår att ni är nervösa över den.