2023-08-15, 20:08
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fast min poäng var ju att Zlatan hade dom egenskaper som jag tycker är viktigast för en anfallare. Henke klarade sig onormalt långt utan att vara stor eller extremt snabb. Det är ovanligare för en anfallare.
Aa ok, jag ser nu att det är jag som är retard. Fair enough. Ja, det håller jag med om.
Citera
2023-08-15, 20:14
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Vad har ni för schema kvar? Sirius har Häcken och MFF kommande två, sen är det bara mitten och botten kvar att möta sista nio. Varberg, Degerfors, BP, Norrköping hemma. Värnamo, Göteborg och Halmstad borta. Sen två bortamatcher på tele2, där dock varken Bajen eller Diffen lär ha något att spela för utom möjligen en fjärdeplats.

Det känns som BP och Värnamo bränt rejäla matchbollar för att undvika bottenstriden. Vi har många av våra riktigt stora vinstchanser normalt sett kvar.
Dom vi mött två gånger är Malmö, Kalmar, BP & Sirius så vilka vi har kvar är lite för tidigt att diskutera i.m.o men klart det blir jobbigare å jobbigare ju närmre slutet vi kommer.

Cupmötet imorgon borta mot Dalkurd känns inte alls så jävla högprioriterat även om en titel, EL-kval och en stor betydande del av försäsongen hänger på det. Allt av värde är att vi är kvar nästa år.
Citera
2023-08-15, 20:42
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Dom vi mött två gånger är Malmö, Kalmar, BP & Sirius så vilka vi har kvar är lite för tidigt att diskutera i.m.o men klart det blir jobbigare å jobbigare ju närmre slutet vi kommer.

Cupmötet imorgon borta mot Dalkurd känns inte alls så jävla högprioriterat även om en titel, EL-kval och en stor betydande del av försäsongen hänger på det. Allt av värde är att vi är kvar nästa år.

Det är alltid en prioritet att vinna mot äckelklubbar som Dalkurd.
Citera
2023-08-15, 20:43
Medlem
Londons avatar
Citat:
Bra att Pontus Jansson återhämtat sig tillräckligt från sin allvarliga skada från matchen mot Djurgården för att gå ut och svinga mot filmande målvakter!

https://www.aftonbladet.se/sportblad...svensk-fotboll

Haha. Synd om Tinnerholm däremot som synts vandra planlöst och förvirrat längs Ribban i stödkrage och rullator efter Finndells vansinnesdåd.
Citera
2023-08-15, 20:44
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Han gör sin bästa säsong i karriären.

Tänk vad livet kan vända ibland hade man frågat dig för 2 år sedan tyckte du både Turgott och Sana var helt odugliga
Citera
2023-08-15, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha. Synd om Tinnerholm däremot som synts vandra planlöst och förvirrat längs Ribban i stödkrage och rullator efter Finndells vansinnesdåd.

Hahaha ja den kommer man aldrig glömma! Det var riktigt otäckt. Frågan är om Tinnis någonsin kommer fungera normalt igen?

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Tänk vad livet kan vända ibland hade man frågat dig för 2 år sedan tyckte du både Turgott och Sana var helt odugliga
Du vet att Turgott varit borta hela säsongen med avslitet korsband va?
Citera
2023-08-15, 21:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Hahaha ja den kommer man aldrig glömma! Det var riktigt otäckt. Frågan är om Tinnis någonsin kommer fungera normalt igen?

Du vet att Turgott varit borta hela säsongen med avslitet korsband va?

Yes men han bidrog till guldet
Citera
2023-08-15, 21:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Brandy är snart i Burkgurkas lägre serier tråd, där han får berätta om senaste tifot i Tvååker , för Burkgurka.
Det förra tifot han länkade till i supportertråden, var mycket rysch i, närmast feminint. Kanske någon kärring som gjort det, pride kanske, jag vet inte.

Haha, tanken har slagit mig också. I 28 omgången och bara en person som är i närheten.
Tippa samma tips som tvåan. Lika osportsligt som fuskande fotbollsspelare, men som Pontus J säger det handlar om att vinna. Jenlov som ligger på delad tredje plats vann visst förra året. Starkt två år i rad. En bra tippare med andra ord.
En minut i tre på lördag lämnar jag in tipset Good Luck

Brandy var en tacksam motståndare, hade alltid HEIF som vinnare
Sedan kom han i bråk med Bagarn och hotade med att starta ett eget tips, vilket han aldrig gjorde.

Häftiga ångest matcher nästa omgång.
Degerfors-Göteborg, Norrköping-AIK. Och innan dess skall ni lufta truppen mot ängagänget i Europaspelet.

Tyvärr missat tifot! Måste in och kika!
Citera
2023-08-15, 21:34
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Carlos var min drömvärvning också men mest för jag fantiserat om hur han springer upp till Billy och tar ett rejält grepp om hans hals efter Billy missat passningen eller joggat runt lite för mycket för Carlos smak.
Säga vad man vill om den gode Carlos.

Men sätta råttor på plats - det kunde han!
Citera
2023-08-15, 21:42
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Tycker det snarare är dags att hitta stolthet och hjärta igen och börja kriga i varje match som om det vore ett derby. Även i cupen. Semestern är slut. Krossa Dalkurd.
Citera
2023-08-15, 21:45
Medlem
cokehyenas avatar
https://twitter.com/Marcusthapper/st...14773257142272

"Tänk en sån bild på typ Saletros & Mackan Berg om ett av lagen skulle åka ur omgång 29 hahahahahaha"

Citera
2023-08-15, 21:54
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://twitter.com/Marcusthapper/st...14773257142272

"Tänk en sån bild på typ Saletros & Mackan Berg om ett av lagen skulle åka ur omgång 29 hahahahahaha"

Det är verkligen inte en chock att du tycker att Marcus Thapper är rolig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in