2007-11-23, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hembränt
I amerianska filmer när det är ett par ungdommar som är på fest.
Som det tidigare sagts så delar ca 100pers på en ölkagge, sen så slutar det med att alla är fulla, eller att ingen är full fast de halsar som fan.

Fast det ABSOLUT mest irriterande är när dom går från festen, har varit aspackade, de träffar någon/kommer hem och de är SPIKNYKTRA!

Denna öl dricks alltid ur orange eller röda plastmuggar...
Citera
2007-11-23, 22:53
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
Det bästa listan.
Glad att nån håller med

Citat:
Ursprungligen postat av hembränt
Fast det ABSOLUT mest irriterande är när dom går från festen, har varit aspackade, de träffar någon/kommer hem och de är SPIKNYKTRA!
Jo det är drygt det också, någon ligger och spyr på sig själva och är helt borta. Sen tre sekunder senare kommer nån brud (blondinen, hon som bara detjar sportkillar med en röd jacka med ett "C" på) och dom har nåt jävla äventyr den natten och hittar varandra medans tjejen kastar tillbaka jackan till sportkillen och säger "it's over derek". Derek skriker "hey, tiffany, wait" medans hon går iväg. När hon gått nog långt skriker derek "you'll be back soon, you're nothing without me". Töntkillen (han som spydde, han har inte med the incrowd såklart) och tjejen går bredvid varandra efter en förortsgata medans solen håller på att gå upp. Det har varit en lång natt. Ridå ner.
Citera
2007-11-24, 00:16
Medlem
Schnauzers avatar
Angående disskutionen om att amerikaner lägger på luren...
Det störde jag mig på så in i jättelänge. Nu lägger jag på luren utan att säga hejdå utan att tänka efter, det bara blir så.
När den andra har sagt hejdå så krävs det inget gensvar, speciellt inte om det är någon man träffar ofta.
Citera
2007-11-24, 01:13
Medlem
frutti_di_mares avatar
Orkar inte läsa allt, men jag stör mig som fan på:

1. Micken som sticker ned i bild
2. Prettovinkar som inte fungerar (typ 28 days later är grym, det funkar)
3. Töntiga och omotiverade dusch scener (typ ala vampyrfilmer på Kanal 5)
Citera
2007-11-24, 01:14
Medlem
Emp-snubbes avatar
När någon av huvudkaraktärerna måste vara captain obvious och peka ut det som alla utom de totalt hjärndöda redan förstått i fem minuter med hög röst o storslagna gester i någon form av aha-upplevelse.
Citera
2007-11-24, 01:54
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frutti_di_mare
1. Micken som sticker ned i bild
Du bör säga till din lokala biograf (säkert "folkets hus") att ställa in bilden bättre För på riktiga biografer eller dvd releaser finns det inte med.
Citera
2007-11-24, 01:56
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
När någon av huvudkaraktärerna måste vara captain obvious och peka ut det som alla utom de totalt hjärndöda redan förstått i fem minuter med hög röst o storslagna gester i någon form av aha-upplevelse.
Haha "look! It's a 74" tall brain flying trough the sky with bright lights in the middle of the night!"
Citera
2007-11-24, 14:55
Medlem
Sir Andrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phrank
Jag stör mig på alla filmer med typ "The Rock" musik, fånig orkestermusik som skall pompa upp en löjlig händelse. Spelar ingen roll vilken situation, vilken film, sådan musik är alltid gay.

Gay? *Fnyss*

Jag ogillar starkt, en STARK avsky, när filmens antagonist undkommer därför att hjälten skall hålla sitt lilla tack tal innan han trycker av.

gah.. Så idiotiskt.

Fast det viktigaste är väl att inse; stör du dig på filmen så har den lyckats.
Haha, bara skämta. Värdelös klyscha btw.
Citera
2007-11-24, 14:57
Medlem
Flytande_argots avatar
När någon blir skjuten i en bil och halva hjärnan stänker ut på bilrutan. Om det blir hål rakt igenom skallen borde väl kulan ha kraft nog kvar att ha sönder rutan?
Citera
2007-11-24, 14:59
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
När någon blir skjuten i en bil och halva hjärnan stänker ut på bilrutan. Om det blir hål rakt igenom skallen borde väl kulan ha kraft nog kvar att ha sönder rutan?
Haha, så sant!
Citera
2007-11-24, 15:03
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Att alla skurkar alltid skjuter som krattor när det kommer till att träffa hjälten oavsett vapen
Citera
2007-11-24, 15:27
Medlem
tompizhs avatar
det som stör mig riktigt mycket är helt klart när en person blir jagad av någon/något så ska dom antingen starta bilen eller in någonstans så får dom aldrig in nycklarna i låset, får ryck
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in