Citat:
Klart ingen normal tjuv gör så eftersom vanliga glasrutor som normalt sitter i bilar har ett tämligen lågt värde.
Men att en tjuv vet vad den ville ha är väl i sig inget argument för att det var ett försäkringsbedrägeri? Eller på vilket vis skulle det vara det?
Citat:
Du kollar på fel person i så fall. Det står 738 000 sek på ratsit för deklarationsår 2021. Porschejezzica har jag aldrig gillat och jag blev blockerad både på Instagram och TikTok efter att jag ifrågasatte köpet av Porschen för några månader sedan, nåja man var inte så fel ute i alla fall.
På vilket vis ifrågasatte du köpet? Vad var det du inte var så "fel ute" med?
Citat:
Jaa, de står dessutom inspektör? Annars brukar det väl stå aspirant eller assistent? Eller är jag helt ute å cyklar. De jag vill säga är att ingripandepoliser i radiobil sällan kallas för inspektör i dom fup ja läst tidigare. Verkar ju som de är kriminalinspektör som fått tips eller dyl
Ja, för det var ju en annan skum grej, det där att det fanns någon form av avspärrningar, när hon kom tillbaka. Jag har bara skummat igenom fup men jag vet att det skrevs om avspärrningarna i tråden också.
Läste du något om dom, någon annan som vet vad det rörde sig om?
Citat:
Fast vissa delar av näringslivet är inte så skadade och indoktrinerade, som övriga samhället att dom ger folk lön efter förmåga att läsa skolböcker, utan avlönar i stället folk efter vad dom faktiskt åstadkommer i det jobb dom är anställda för att göra.