2007-03-12, 11:30
Medlem
MeatAbstracts avatar
Cruz är en fin fin kille.
Alltid kul när man dödar fienden.
Citera
2007-03-12, 20:33
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Cruz är en fin fin kille.
Alltid kul när man dödar fienden.

Klacken skulle varit ett riktigt fint mål.
Citera
2007-03-13, 23:53
Medlem
Zamparini om Mutu:

Citat:
– När jag beskriver Mutu som ”en listig liten zigenare” som menar jag inte det som en förolämpning. Tvärtom som är det just det, att han kommer från en före detta kommuniststat som Rumänien, som rättfärdigar hans beteende. Vad Mutu gjorde var en instinkt som kommer med hans nationalitet. Listighet är något som karaktäriserar rumäner, det finns i deras DNA. De har utvecklat denna instinkt för att överleva.
– Som ett exempel, om Diego Maradona hade varit född i Oxford istället för i en argentinsk förort hade han aldrig gjort målet med ”Guds hand” i VM 1986.

Inte så PK.
Citera
2007-03-13, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Zamparini om Mutu:

Inte så PK.

Ärlighet varar längst...

Om någon skulle uttala sig på samma sätt i Sverige skulle rubrikerna lyda något i stil med "Den nya Liston Söderberg gör bort sig i rasistiskt uttalande", men det skulle vara så mycket roligare!
Citera
2007-03-14, 12:07
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Zamparini om Mutu:

Inte så PK.

Hahah. Så kul

Skönt när hela världen inte dör pga nåns icke PK-åsikt.
Citera
2007-03-14, 18:03
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Zamparini om Mutu:

Inte så PK.

Fan vad jag älskar Italien. Finns det ett skönare folkslag och kultur?
Citera
2007-03-15, 20:48
Medlem
zachs avatar
Apropå PK...

Kommer inte ihåg vem så här på rak arm men en italiensk tränare som då var verksam i Grekland eller Turkiet hade vaknat på fel sida och blev lite less på ett gäng journalister på en presskonferens. Det slutade med att vem-det-nu-va skällde ut dem, och (om jag inte minns fel) lyckades med konststycket att trycka in Cazzo (kuk på sv) 24 gånger på 4 minuter.
Någon som har mer om den storyn, mitt minne är som ni märker inte det bästa men likafullt så det verkligen ha hänt.

Och vagabonden, jag är inte ens nervös. En derbyförlust och sen är ert psyke i botten.

För övrigt så älskar jag verkligen Maldini. Någon som sett den där dokumentären med och om honom? Vilken jävla kille!! Kommer att bli tomt utan honom... Men jag tycker verkligen att han borde lagt av för två år sedan. Då han återigen visat att han höll. Smärtar att se en stjärna dala, även om han spelar i en äcklig jävla skitförening.
Citera
2007-03-15, 21:18
Medlem
damooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Apropå PK...

Kommer inte ihåg vem så här på rak arm men en italiensk tränare som då var verksam i Grekland eller Turkiet hade vaknat på fel sida och blev lite less på ett gäng journalister på en presskonferens. Det slutade med att vem-det-nu-va skällde ut dem, och (om jag inte minns fel) lyckades med konststycket att trycka in Cazzo (kuk på sv) 24 gånger på 4 minuter.
Någon som har mer om den storyn, mitt minne är som ni märker inte det bästa men likafullt så det verkligen ha hänt.

Och vagabonden, jag är inte ens nervös. En derbyförlust och sen är ert psyke i botten.

För övrigt så älskar jag verkligen Maldini. Någon som sett den där dokumentären med och om honom? Vilken jävla kille!! Kommer att bli tomt utan honom... Men jag tycker verkligen att han borde lagt av för två år sedan. Då han återigen visat att han höll. Smärtar att se en stjärna dala, även om han spelar i en äcklig jävla skitförening.

Panathinaikos - Alberto Malesani ...om jag minns rätt
Citera
2007-03-15, 22:56
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Apropå PK...

Händelsen togs upp i söndagens fotbollskanalen. Finns på dera hemsida. Mycket skoj!

Haha, du är rolig du. Vi vann över er med 3-0 när vi var på dekis. Skulle det gå sämre nu, när vi har toppform?

Edit: Varsågod; http://tv4.se/klipp/106067.html
Citera
2007-03-15, 23:00
Medlem
Vagabondens avatar
Önskan inför nästa år

Vad jag önskar mig av Serie A 07/08

1. Juventus upp, mer kvalité och ett till derby (önskar att Torino stannar kvar).
2. Napoli åker upp. Tokigt lag med tokiga supportrar, mycket fin stämning.
3. Ronaldinho hamnar i Milan. Bra med mer kvalité.
Citera
2007-03-15, 23:38
Medlem
Quorthons avatar
Synd om Ronaldinhos talang skulle slösas bort i Italien.
Citera
2007-03-16, 15:10
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Synd om Ronaldinhos talang skulle slösas bort i Italien.

Ronaldinho skulle förädlas från talang till proffs i Italien
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in