2006-11-18, 22:47
Medlem
Ikvæll lyckades Cagliari vinna øver Palermo. Nu ær de uppe i tio raka matcher utan førlust, imponerande. Jag ær øvertygad om att Cagliari kommer att klættra ytterligare några placeringar.

Inter har nu ett gyllene læge att dra ifrån i ligan. En mycket viktig vecka før Inter med andra ord, eftersom seger krævs æven mot Sporting før att de ska gå vidare i CL.

Milan tappade dessutom ytterligare poæng. Fortsætter deras poængførluster så kommer de inte att klara av att placera sig bland de fyra øversta. De kanske borde inrikta sig på lex Liverpool, dvs se till att vinna CL och på så sætt direktkvalificera sig till næsta års CL.
Citera
2006-11-19, 16:52
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens Fjällström, Unibet
Roma får det svårt mot Catania

Leder med 7-0 just nu. man ska inte lita på experter
Citera
2006-11-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel

Leder med 7-0 just nu. man ska inte lita på experter
Jag tycker att utvisningen speglar matchbilden ganska bra......
Utan utvisningen hade det aldrig blivit 7-0.
Citera
2006-11-19, 17:27
Medlem
P.Gs avatar
Ja två röda kort och 7 insläppta mål. Huvuden komemr att rulla i Catania tror jag
Citera
2006-11-19, 17:32
Medlem
Calico Jacks avatar
Snacka om otur för stackaren Mascara. Göra comeback efter avstängningen mot Torino för att varit lite odiskret och gör samma sak efter en kvart i comebacken och återigen utvisning. Även om jag tycker att Chivu överspelade en del så var det inget snack om utvisning. Mascara borde fan ha lärt sig från Torino matchen. Roma hade vunnit det här matchen även om Mascara fanns på plan, dock inte med några 7-0 siffror.
Citera
2006-11-19, 18:45
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Snacka om otur för stackaren Mascara. Göra comeback efter avstängningen mot Torino för att varit lite odiskret och gör samma sak efter en kvart i comebacken och återigen utvisning. Även om jag tycker att Chivu överspelade en del så var det inget snack om utvisning. Mascara borde fan ha lärt sig från Torino matchen. Roma hade vunnit det här matchen även om Mascara fanns på plan, dock inte med några 7-0 siffror.

Otur??!! Hur kan du få det till otur? Han är ju uppenbarligen inte smartare än så här..
Citera
2006-11-19, 18:45
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Jag tycker att utvisningen speglar matchbilden ganska bra......
Utan utvisningen hade det aldrig blivit 7-0.

Nej det hade nog bara blivit 5-0...
Citera
2006-11-19, 19:30
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Otur??!! Hur kan du få det till otur? Han är ju uppenbarligen inte smartare än så här..

Ja men det var väl otur att domar-jäveln gick på Chivus ajajajajaj va'ont. Jag tror nämligen att det var det som gjorde att domaren visade det röda.
Citera
2006-11-19, 23:30
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Ja men det var väl otur att domar-jäveln gick på Chivus ajajajajaj va'ont. Jag tror nämligen att det var det som gjorde att domaren visade det röda.

Jag tror att han hade fått rött i vilket fall som helst. Bollen var långt ifrån och han slog upp med armen mot ansiktet medvetet. Domaren tvekade ju knappast..
Citera
2006-11-26, 19:12
Medlem
Calico Jacks avatar
Jag vill inte skryta men för några år sedan gjorde jag faktiskt exakt en likadant mål som Tottis andra mål idag, men från högerkanten och med högern istället. Deras målvakt hann inte ens reagera.
Citera
2006-11-26, 21:08
Medlem
cecels avatar
zlatan har tydligen gjort mål. snyggt?
Citera
2006-11-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
zlatan har tydligen gjort mål. snyggt?

enligt forumen på svenskafans ska det vara ganska snyggt faktiskt, gjort på långt avstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in