2007-04-22, 17:57
Medlem
Får motvilligt gratulera Inter.
Men att klubben inte når längre än till åttondelsfinal i CL är väldigt underhållande.

Zlatan gör 15 mål under sin bästa säsong någonsin, Gilardino gör 15 under en säsong då han varit hårt kritiserad.
Visserligen har Zlatan spelat mycket bättre i övrigt, men fortfarande kul.

Lucarelli gjorde mål idag igen, Mutu likaså och Rocchi spelade bra det jag såg av matchen. Lägg därtill Gilardino, Zlatan, Totti, Toni, Bianchi, Ronaldo och Quagiarella, så blir antalet fantastiska anfallare i Serie A många.
Citera
2007-04-22, 17:59
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Kristiansson la ribban direkt, genom att rapportera att Il Chippo startar för Roma, och att "han är i fin form nu".

Jaså. Det var något nytt.

- F.G

Haha, jag skrattade rejält åt det.

---

Gilardino har inte samma register som Ibrahimovic, och det blir då svårt att jämföra dem. Men visst, så stämmer det du säger att det är konstigt. Jag tycker att båda två är bra spelare, men olika.
Citera
2007-04-22, 18:10
Medlem
Shuyin: Absolut, de är två olika anfallstyper med två olika register. Zlatan
har, åtminstone denna säsongen, spelat mycket bärre än vad Aladino har gjort.

Bådar likväl gott för Gilardinos del. 15 mål och bud på många många fler. Bättre skärpa i avsluten bara så kan det hända riktigt, riktigt intressanta saker.
Citera
2007-04-22, 18:47
Medlem
Balthazaer-s avatar
http://img410.imageshack.us/my.php?image=likasombarxp0.gif
Citera
2007-04-22, 18:55
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Får motvilligt gratulera Inter.
Men att klubben inte når längre än till åttondelsfinal i CL är väldigt underhållande.

Zlatan gör 15 mål under sin bästa säsong någonsin, Gilardino gör 15 under en säsong då han varit hårt kritiserad.
Visserligen har Zlatan spelat mycket bättre i övrigt, men fortfarande kul.

Lucarelli gjorde mål idag igen, Mutu likaså och Rocchi spelade bra det jag såg av matchen. Lägg därtill Gilardino, Zlatan, Totti, Toni, Bianchi, Ronaldo och Quagiarella, så blir antalet fantastiska anfallare i Serie A många.
Säsongen är inte slut än
Han kan fortfarande öka på målskörden.
Citera
2007-04-22, 19:08
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Grattis, Inter. Starkt att vinna när konkurrenterna antingen startar på minuspoäng eller spelar i Serie B.

Det är svårt att vara konkurrenter när man inte ens spelar i samma divison. Två vinster mot Milan och en mot Roma visar väl ändå att rätt lag vann, oavsett om Milan haft minuspoäng eller inte.

Hoppas Goran kan få lite spela tid nu när ligan är säkrad, annars tycker jag MFF kan ta honom tillbaka igen.
Citera
2007-04-22, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Säsongen är inte slut än
Han kan fortfarande öka på målskörden.

Det är iofs helt sant.
Citera
2007-04-23, 22:57
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Kuken att inte Lazio kunde göra mål. Andraplatsen är borta nu.

Grattis till Inter!

Lutar åt en fjärdeplats för Lazio tycker jag, då Milan bara är en poäng efter, och har spelat bra på sistone.
Citera
2007-04-24, 07:58
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icy
Lutar åt en fjärdeplats för Lazio tycker jag, då Milan bara är en poäng efter, och har spelat bra på sistone.

Riktigt så kul ska vi inte ha. Jag tror mycket väl att Lazio kan ta hem derbyt och köra vidare på tredjeplatsen.

Men i vilker fall blir det CL.
Citera
2007-04-27, 13:12
Medlem
91:an Karlssons avatar
Haha, det är faktiskt riktigt underhållande att läsa idioters avundsjuka!

Vi ligger 20 poäng före Milan OM man lägger till de 8 minuspoäng som togs ifrån dem. Annars ligger vi alltså 28 poäng före. Juventus? De har fuskat, de spelar i serie b, det gör inte vi. Vad kan man göra åt saken?
Det är inte Juves spelares fel, så det är synd om Del Piero och c.o att de behövt haft o göra med en sådan ful människa som Moggi(för han är verkligen ful).
Jag ska inte behöva sitta och försvara Inter med att säga att vi ändå har 20 poäng ner till Milan om man lägger till de 8 minuspoäng de startade säsongen med. De hade gjort sig förtjänt av poängavdraget, om inte mer. Sen att vi vunnit 2 derbyn mot Milan i år säger väl det mesta.

Öppna ögonen, tattare. Den enda värdiga motståndaren har varit Roma i år och jag sympatiserar med deras fans över förlusten mot Man utd, samtidigt som jag önskar Milan lycka till i CL. Det handlar om respekt och att någon gång buga och visa att man inte alltid kan vara bäst.
Citera
2007-04-27, 13:45
Medlem
Mäktiga Inter som kallar "fienden" för tattare.
Citera
2007-04-27, 20:32
Medlem
Får gratulera inter. Tycker dem är värda ligatiteln. En stabil trupp som klarat sig från allvarligare skador och ett lag jag tycker varit stabila hela säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in