2007-01-25, 13:57
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Men kom med ett annat exempel då om det är så vanligt? Dessutom kan du ju knappast påstå att domaren gynnade Italien genom hela matchen då Materazzis röda kort knappast var väl motiverat.

Jag kan ju t ex nämna Sydkorea matchen som ett ännu tydligare exempel på motsatt situation.

Ditt äckliga spanjacklag Barca har för övrigt gjort sig kända som riktiga skådespelare. Men du är ju uppenbarligen så hemmablind att du inte klarar av att ta in sådan info. Spanjorer är för övrigt riktigt bögiga fjollor. De borde hålla sig till att dansa flamenco, plåga tjurar och spänna på varandra i röven.
Såja, torka dina tårar med dina stora Spotti-posters nu.
Citera
2007-01-25, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Såja, torka dina tårar med dina stora Spotti-posters nu.

Det sköna med dig är ju att du är helt i avsaknad av argument och alltid återfaller i lama hånförsök (vilket jag försökte illustrera för dig genom att uttrycka mig likadant i mitt tredje stycke).

Svara på en enkel fråga istället. Hur känns det att hålla på ett lag som bl a består av de spottande negrerna Etoo och Rijkaard. Varför blir du inte lika upprörd av det?

Är du fjorton eller tillbringar du din fritid på ett dagcenter? Annars ser jag ingen ursäkt till dina pinsamheter.
Citera
2007-01-25, 14:17
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Det sköna med dig är ju att du är helt i avsaknad av argument och alltid återfaller i lama hånförsök (vilket jag försökte illustrera för dig genom att uttrycka mig likadant i mitt tredje stycke).

Svara på en enkel fråga istället. Hur känns det att hålla på ett lag som bl a består av de spottande negrerna Etoo och Rijkaard. Varför blir du inte lika upprörd av det?

Är du fjorton eller tillbringar du din fritid på ett dagcenter? Annars ser jag ingen ursäkt till dina pinsamheter.
Vad spelar det för roll att de är negrer?
Du kanske har något emot negrer?
Hur som helst så har jag inga argument kvar eftersom vissa här inne försvarar Spotti och Shitalien till varje pris.

Men nog om detta nu de som gillar Totti och Italien får göra det, tycker bara det är löjligt när vissa inte kan hålla med om uppenbara idiotiska grejer som hänt.
Citera
2007-01-25, 14:28
Medlem
Nisse76s avatar
Citat:
Vad spelar det för roll att de är negrer?
Du kanske har något emot negrer?
Hur som helst så har jag inga argument kvar eftersom vissa här inne försvarar Spotti och Shitalien till varje pris.

Men nog om detta nu de som gillar Totti och Italien får göra det, tycker bara det är löjligt när vissa inte kan hålla med om uppenbara idiotiska grejer som hänt.
Klart att man kan hålla med om idiotiska saker som hänt, t.ex. om att Totti inte alltid uppför sig speciellt väl.

Men det är inte problemet. Alla ligor har gnälliga spelare, och filmare finns i de flesta lag, även i Barca. Vi har förstått att du inte gillar Italien men att gång på gång utan argument snacka massa skit utan att erkänna att liknande saker händer i andra lag, även "ditt".

Och att folk fortfarande tjatar om Australien-matchen. Italien var en man mindre och lyckades ändå stå emot Australien som gjort en bra turnering. Ang. Grosso; Han hade bollen i straffområdet, en Australiensare slängde sig framför honom och Grosso faller som följd av kontakten. Solklar straff.
Citera
2007-01-25, 14:41
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse76
Klart att man kan hålla med om idiotiska saker som hänt, t.ex. om att Totti inte alltid uppför sig speciellt väl.

Men det är inte problemet. Alla ligor har gnälliga spelare, och filmare finns i de flesta lag, även i Barca. Vi har förstått att du inte gillar Italien men att gång på gång utan argument snacka massa skit utan att erkänna att liknande saker händer i andra lag, även "ditt".

Och att folk fortfarande tjatar om Australien-matchen. Italien var en man mindre och lyckades ändå stå emot Australien som gjort en bra turnering. Ang. Grosso; Han hade bollen i straffområdet, en Australiensare slängde sig framför honom och Grosso faller som följd av kontakten. Solklar straff.
Nämn ett fall där jag nekat till att det finns filmare och idioter i Barca.
Citera
2007-01-25, 14:55
Medlem
Nisse76s avatar
Citat:
Nämn ett fall där jag nekat till att det finns filmare och idioter i Barca.
Är väl snarare att när någon påpekat att även Barca har filmare så svarar du med något omoget, som nedan t.ex. "Såja, torka dina tårar med dina stora Spotti-posters nu."

Om du nu inte förnekar att t.ex. Deco brukar falla ganska lätt, varför klagar du då på Tottis filmningar?
Citera
2007-01-25, 14:57
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse76
Är väl snarare att när någon påpekat att även Barca har filmare så svarar du med något omoget, som nedan t.ex. "Såja, torka dina tårar med dina stora Spotti-posters nu."

Om du nu inte förnekar att t.ex. Deco brukar falla ganska lätt, varför klagar du då på Tottis filmningar?
För att det diskuteras?
Vadå ska jag börja dra upp La Liga-spelare här i Serie A-tråden?
Deco faller ganska lätt ja, han drar även på sig en massa onödiga kort osv.
Men som sagt det handlar inte Barcelona eller Deco i den här tråden.
Citera
2007-01-25, 15:00
Medlem
Nisse76s avatar
Citat:
För att det diskuteras?
Vadå ska jag börja dra upp La Liga-spelare här i Serie A-tråden?
Deco faller ganska lätt ja, han drar även på sig en massa onödiga kort osv.
Men som sagt det handlar inte Barcelona eller Deco i den här tråden.
Nu var Deco bara ett exempel. Grejen var att Totti smutskastas oerhört av personer som har liknande spelare i "sina" lag.
Citera
2007-01-25, 15:53
Medlem
Madchilds avatar
'Helle'

Jag, med flera, har bett dig hålla dig borta från den här tråden då du uppenbarligen inte klarar av att föra en diskution ovanför sandlådenivå. Så gör det.
Det är såna som du som förstört fotbollsforumet. Försvinn.
Citera
2007-01-25, 16:43
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
'Helle'

Jag, med flera, har bett dig hålla dig borta från den här tråden då du uppenbarligen inte klarar av att föra en diskution ovanför sandlådenivå. Så gör det.
Det är såna som du som förstört fotbollsforumet. Försvinn.
För att jag inte gillar Totti?
Visst kan jag sluta skriva i denna tråden, handlar ju ändå om italiensk fotboll så inga problem.

PS. Lär dig stava
Citera
2007-01-25, 16:50
Medlem
zachs avatar
Upp till bevis Helle.

Ciao!
Citera
2007-01-25, 17:24
Medlem
robbaris avatar
Citat:
PS. Lär dig stava
Du ska nog verkligen hålla dig borta om du gnäller över att han stavar fel på diskussion.

Du vet att det är en 18-års gräns va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in