2007-01-25, 18:01
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robbari
Du ska nog verkligen hålla dig borta om du gnäller över att han stavar fel på diskussion.

Du vet att det är en 18-års gräns va?
De flesta gnäller ju på stavfel på Flashback så varför reagerar du på det?
Ja det är 18-års gräns här, tur att jag är 19 då.
Citera
2007-01-25, 18:36
Medlem
MeatAbstracts avatar
Nu börjar det bli tröttsamt på alla "sakliga" hatutbrott på en utav världens nuvarande bästa spelare; Totti!

Lägg krutet på den kanske störste förrädaren av alla; RONALDO.
Och inte C.Ronaldo. Utan den Riktige Ronaldo. Il Phenomeno. Knubbisen som kanske signar för de rödsvarta och sviker nerazzurri så som han svek Barcafansen.

För diskussionen om Totti är egentligen en diskussion om hur gudomlig han är. De som älskar honom, ser hans potential och elegans och höjer honom till skyarna. De som avskyr honom försöker förnedra och misskreditera honom enligt den jantelag som bekräftar hans storhet.

Roma vore inte Roma utan Totti. Och Rom vore inte Rom utan Ceasar.
Citera
2007-01-25, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Nu börjar det bli tröttsamt på alla "sakliga" hatutbrott på en utav världens nuvarande bästa spelare; Totti!

Lägg krutet på den kanske störste förrädaren av alla; RONALDO.
Och inte C.Ronaldo. Utan den Riktige Ronaldo. Il Phenomeno. Knubbisen som kanske signar för de rödsvarta och sviker nerazzurri så som han svek Barcafansen.

För diskussionen om Totti är egentligen en diskussion om hur gudomlig han är. De som älskar honom, ser hans potential och elegans och höjer honom till skyarna. De som avskyr honom försöker förnedra och misskreditera honom enligt den jantelag som bekräftar hans storhet.

Roma vore inte Roma utan Totti. Och Rom vore inte Rom utan Ceasar.

Att Ronaldo är en svekfull fläskfia tror jag nog att dom allra flesta härinne kan vara eniga om faktiskt

Synd att jag inte kunde få er att se sanningen om Totti också, men det var visst ingen som ville fortsätta diskutera med mig utan alla la sina krafter på den högst pubertala delen utav debatten istället
Citera
2007-01-25, 19:16
Medlem
zachs avatar
Skulle inte vi slippa dig nu, Helle?

R9 ja... Fan ska Milan med honom till...? Enda positiva någon levande kan se med den (förmodade) dealen ska väl vara att det kanske blir lite mer fart på Milanos derbyn.
Och varför gör Milan affärer med det Real man så hatar? Kaka motsatta vägen i sommar, för att på så sätt bereda plats för Ronaldinho?
Citera
2007-01-25, 19:28
Medlem
zachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Synd att jag inte kunde få er att se sanningen om Totti också, men det var visst ingen som ville fortsätta diskutera med mig utan alla la sina krafter på den högst pubertala delen utav debatten istället

"Sanningen"... Ge upp. Glid vidare med Helle du istället.
Citera
2007-01-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
"Sanningen"... Ge upp. Glid vidare med Helle du istället.

Du är den siste utav alla skribenterna i den här tråden som skall gnälla på Helles nivå då du är på en ohyggligt låg mental nivå själv.

Men du häver ju bara ur dig en massa skit som du sedan inte vill prata om då du får svar så ok jag lämnar er ifred nu för ni är sannerligen inte något roliga att debattera med när ni är så totalt hemmablinda och ovilliga till att ta minsta lilla gnutta kritik utan att gå i taket.
Citera
2007-01-25, 22:59
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Tom. om man är en pengakåt hora så finns ingen logik i det.

Pengakåt och pengakåt... Att betala en skuld på över 1 000 000 euro åt klubben är väl ändå ett litet tecken på motsatsen. Lite 'coolt' att Oddo också efterfrågade nummer 30 i Milan för att hylla derbysegern.

Och angående 'sanningen' om Totti. Han är en gudabenådad spelare, det är det enda som behöver sägas. Att han betraktas som den ultimata divan och retar upp varenda Premier League-fåne hemma i Sverige gör det svårt även för mig som 'är Lazio' att ogilla honom. Straffen mot Aussie i VM var förövrigt ett stort ögonblick i turneringen.
Citera
2007-01-25, 23:11
Medlem
En bra match mellan Milan och Roma, där dock den riktiga skärpan saknades. Milan verkade ha avgjort redan efter en halvtimme, men Roma lyckades krångla sig ur greppet. Wilhelmsson var riktigt bra, många fina löpningar, var spelbar och skapade luckor, och hade flera bra avslut. De italienska kommentatorerna var klart imponerade över hans insats idag. Ett fint utgångsläge för Roma inför returen.
Citera
2007-01-25, 23:22
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
En bra match mellan Milan och Roma, där dock den riktiga skärpan saknades. Milan verkade ha avgjort redan efter en halvtimme, men Roma lyckades krångla sig ur greppet. Wilhelmsson var riktigt bra, många fina löpningar, var spelbar och skapade luckor, och hade flera bra avslut. De italienska kommentatorerna var klart imponerade över hans insats idag. Ett fint utgångsläge för Roma inför returen.

Wilhelmsson fortsätter överraska positivt. Däremot tycker jag fortfarande att Pizarro slår bort för många passningar i offensiven. Även Mexes gör en bra match.
Citera
2007-01-25, 23:24
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zach
för att på så sätt bereda plats för Ronaldinho?
Knappast, eftersom Ronaldinho inte går till Milan.
Citera
2007-01-25, 23:27
Medlem
Lazjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Lite 'coolt' att Oddo också efterfrågade nummer 30 i Milan för att hylla derbysegern.
Jag må vara dum i huvudet, men det där fattade jag inte. Förklara gärna. Syftar det på 3-0?
Citera
2007-01-25, 23:33
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazjack
Jag må vara dum i huvudet, men det där fattade jag inte. Förklara gärna. Syftar det på 3-0?

Precis. Sen betalade han en skuld klubben hade på 850k euro och efterskänkte en bonus på 200k. Ett rätt värdigt avsked ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in