2007-01-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zach
Har din närvaro i tråden något egentligt syfte, bortsett från att kasta dynga på dem tråden är ämnad för?

Plus en väldans massa mer text.

Ja alltså jag diskuterar lite med några personer om en italiensk fotbollsspelare i tråden för italiensk fotboll, vad kan vara så fel med det?

Tråden är väl ändå inte enbart till för dom som älskar alla enkom baserat på att de är italienare väl?

Och du pratar om rasism
Citera
2007-01-24, 23:20
Medlem
zumazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helle031
Jag har konstaterat det att det filmas och fjollas överallt, tycker dock att portugiserna och italienarna visade det mest i VM.

Kan du vara vänlig och precisera någon filmning Italien gjorde under VM. Och då menar jag inte Grosso mot Australien.
Citera
2007-01-24, 23:27
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Totti är och kommer alltid att vara en fjolla och primadonna. Han är av samma skrot och korn som Pippo Inzaghi. Ligger gräset fel så ramlar dom.

Nog för att jag gillar C.Ronaldo.
Men du är inte direkt den som kan uttala sig med en avatar på honom
Citera
2007-01-24, 23:28
Medlem
zumazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Totti gav filmningen ett ansikte, så är det bara.

Finns ingen spelare som tar så mkt stryk som totti. Han får fler smällar under en match än någon annan. Det märks att du inte kan ha sett honom spela mycket utan mest går på vad aftonhorans rosa blaska skriver.
Citera
2007-01-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zumaz
Finns ingen spelare som tar så mkt stryk som totti. Han får fler smällar under en match än någon annan. Det märks att du inte kan ha sett honom spela mycket utan mest går på vad aftonhorans rosa blaska skriver.

Det är klart att han får mycket stryk, men det är det otroligt många andra spelare som också får utan att för den sakens skull bete sig som en barnunge vid varenda tillfälle.

Alla avvikande åsikter beror inte på okunskap, inse det.
Citera
2007-01-25, 00:44
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumaz
Kan du vara vänlig och precisera någon filmning Italien gjorde under VM. Och då menar jag inte Grosso mot Australien.
Det var väl mest den jag syftade på, fega jävla bögar.
Australien kunde lika gärna vunnit så som de kämpade.
Men det är klart, det är livsfarligt att en liten nation går vidare istället för Italien.
Sen var Spotti rätt mogen mot Lazio också när han vek upp shortsen och ville visa hela världen att han faktiskt hade ett litet ytligt sår på låret.
Han må vara en bra fotbollsspelare men han är samtidigt dum i huvudet.
Citera
2007-01-25, 01:40
Bannlyst
Citat:
Men det är klart, det är livsfarligt att en liten nation går vidare istället för Italien.
Sen var Spotti rätt mogen mot Lazio också när han vek upp shortsen och ville visa hela världen att han faktiskt hade ett litet ytligt sår på låret.

Jag bara känner på mig att Killswitch kommer gå in och sakligt förklara detta med att såret sjääälvklart skavde mot shortsen...

Visst tar Spotti mycket stryk, men inte nämnvärt mer än någon annan kreativ spelare som är central i ett lags attack. Men sen äre ju en annan sak att det märks mer vilka smällar man får om man lägger ner halva sin energi på att fokusera domarens uppmärksamhet på just detta, så jag antar att vi alla har rätt. Han måste ju förlora en del av sin kapacitet på det kan man ju tycka.

TACKA vet jag anonyma slitvargar som Giannichedda som kunde få stryk men inte ställa till med överdrivna scener var o varannan match.

Stå på dig Mr Durden
Citera
2007-01-25, 11:41
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:

Påstår du att Italien brukar ha favör av domarna i stora mästerskap?
Grosso blev fasthakad av Australiensarens arm/hand. Döms betydligt billigare straffar i de stora ligorna, varje omgång.
Citera
2007-01-25, 12:59
Medlem
Amors avatar
Ronaldo på läkarbesök på Milanello, han skall tydligen också sitta på läktaren under kvällens cupmatch mellan Milan-Roma

Det är ännu inte officiellt men vi kan vara ganska säkra på att Ronaldo kommer bli Rossonero.

Milan brukar ha en förmåga att trimma sina spelare i en fysiskform med sin individbaserade fysiska analys Milan-lab. Det kanske kan vara det som ger Ronaldo en nytänding
Citera
2007-01-25, 13:10
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Påstår du att Italien brukar ha favör av domarna i stora mästerskap?
Grosso blev fasthakad av Australiensarens arm/hand. Döms betydligt billigare straffar i de stora ligorna, varje omgång.
Det verkade så i den matchen i alla fall.
Italienarfjollor säger jag bara, de kan hålla sig till VM i skådespeleri.
Citera
2007-01-25, 13:19
Medlem
Citat:
Det verkade så i den matchen i alla fall.
Italienarfjollor säger jag bara, de kan hålla sig till VM i skådespeleri.

Men kom med ett annat exempel då om det är så vanligt? Dessutom kan du ju knappast påstå att domaren gynnade Italien genom hela matchen då Materazzis röda kort knappast var väl motiverat.

Jag kan ju t ex nämna Sydkorea matchen som ett ännu tydligare exempel på motsatt situation.

Ditt äckliga spanjacklag Barca har för övrigt gjort sig kända som riktiga skådespelare. Men du är ju uppenbarligen så hemmablind att du inte klarar av att ta in sådan info. Spanjorer är för övrigt riktigt bögiga fjollor. De borde hålla sig till att dansa flamenco, plåga tjurar och spänna på varandra i röven.
Citera
2007-01-25, 13:27
Medlem
robbaris avatar
3.0 i odds på Roma ikväll, kan bli farligt eftersom Totti utgår (?) men det blev 100:- på Roma iallafall, hoppas de inte sviker mig nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in