2007-01-22, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Spelare utan passion blir aldrig stora fotbollsspelare!

Titta bara på:

Diego Maradona
Paolo Di Canio
Francesco Totti

Visst, var det idiotisk gjort. Men det är väl knappast någon som exakt vet vad som hände, jag såg inte ens matchen.

Aldrig och aldrig, finns ju ett par undantag, även om det är vanligare att de stora fotbollsspelarna är weirdos. Skulle dock inte placera Totti bland människor som Maradona, Cruyff och liknande, för han är mer genuint dum.
Citera
2007-01-22, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chepo
Aldrig och aldrig, finns ju ett par undantag, även om det är vanligare att de stora fotbollsspelarna är weirdos. Skulle dock inte placera Totti bland människor som Maradona, Cruyff och liknande, för han är mer genuint dum.

Totti är absolut en av de största genom tiderna, ja.
Citera
2007-01-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Totti är absolut en av de största genom tiderna, ja.

Nja han är en stor profil och stjärna framförallt i Italien men "absolut en av de största stjärnorna genom tiderna" håller jag verkligen inte med om.

Vilka fler håller du som de största genom tiderna?
Citera
2007-01-22, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Nja han är en stor profil och stjärna framförallt i Italien men "absolut en av de största stjärnorna genom tiderna" håller jag verkligen inte med om.

Vilka fler håller du som de största genom tiderna?

Det beror hur många man räknar till de största genom tiderna.
Citera
2007-01-22, 18:17
Medlem
Citat:
Det beror hur många man räknar till de största genom tiderna.

Ta så många du vill tills du kommer fram till Tottis plats.
Citera
2007-01-22, 18:23
Bannlyst
Citat:

Återkommer...
Citera
2007-01-22, 18:26
Medlem
icys avatar
Citat:

Risken finns väl att det bara blir ett namn då.

Att kalla Totti en av de bästa genom tiderna, verkar ytterst märkligt. Han är bra, men det känns likvärdigt som att säga Zlatan är lika bra som Van Basten, den jämförelsen har jag förövrigt läst att Mancini gjort. Tyvärr har jag inte sett många matcher där Totti varit riktigt bra. Men visst är han bra när han är på topp, men definitivt inte bland de bästa genom tiderna.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Det är helt fantastiskt vad överdrivet det har blivit.. Lite roande att veta hur alla Totti-hatare sitter och myser nu och tror att detta är en stor skandal..

Som sagt, Scala är nära vän med Francesco och han kommenterade det själv såhär:

"Har han bett om ursäkt? För vad?"

“Min relation till Francesco har inte ändras tack vare dagens händelse. Det har aldrig varit nägra problem mellan oss”

“Jag halkade eftersom de var syntetisk gräs vid sidlinjen. Hur han ska göra gott för detta? Genom att göra två mål i nästa match”

Som sagt, stor skandal..

Skandal eller inte, han visar ju än en gång att han inte har det psykiska för att kunna klassas som en av dom största. Inte ens i egenskap av laziale kan jag frånta honom att han har en jävla teknisk kvalitet. MEN:

Passion och attityd är bra egenskaper hos stora spelare, inte barnslighet och undertryckt ilska.

När han blev grinig i den senaste matchen mot Roms bättre hälft kunde jag köpt snacket om att han brinner så starkt för Roma och att det va därför han förlorade tempramentet och ytterliggare lite mer av sin värdighet i slutet av matchen.
Men är det samma ursäkt som gäller nu med då eller? Folk försvarar honom med att han har haft det tufft, att hans kusin avled förra veckan osv. Men om spelare skulle balla ur varje gång dom hade svårt privat så skulle vi ju behöva ha boxningsrep runt planen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Jo den var inne på första försöket och ännu mer inne på andra.

Säger Mr Magoo...

Bollen var inte inne, men som tur var påverkade det ju knappast utgången av matchen.

Angående Totti så är den händelsen bara stor för hans belackare. Han åkte på en riktigt ful armbåge, svarade som en femåring tyvärr, och sen halkade Scala. Inte mer med det.
Citera
2007-01-22, 18:27
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Återkommer...
...om 2 år.

För det är väl så lång tid det lär ta att lista alla spelare som är större än Totti
Citera
2007-01-22, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
...om 2 år.

För det är väl så lång tid det lär ta att lista alla spelare som är större än Totti

Nej, nån dag eller två. Rangordnar inte de som jag anser är/var bättre, utan listar bara de.
Citera
2007-01-22, 18:31
Medlem
Citat:
Nej, nån dag eller två. Rangordnar inte de som jag anser är/var bättre, utan listar bara de.

Nej så länge orkar jag inte vänta, det är ingen raketforskning jag ber dig att utföra, släng ihop ett gäng namn nu bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in