Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Det är helt fantastiskt vad överdrivet det har blivit.. Lite roande att veta hur alla Totti-hatare sitter och myser nu och tror att detta är en stor skandal..
Som sagt, Scala är nära vän med Francesco och han kommenterade det själv såhär:
"Har han bett om ursäkt? För vad?"
“Min relation till Francesco har inte ändras tack vare dagens händelse. Det har aldrig varit nägra problem mellan oss”
“Jag halkade eftersom de var syntetisk gräs vid sidlinjen. Hur han ska göra gott för detta? Genom att göra två mål i nästa match”
Som sagt, stor skandal..

Skandal eller inte, han visar ju än en gång att han inte har det psykiska för att kunna klassas som en av dom största. Inte ens i egenskap av laziale kan jag frånta honom att han har en jävla teknisk kvalitet. MEN:
Passion och attityd är bra egenskaper hos stora spelare, inte barnslighet och undertryckt ilska.
När han blev grinig i den senaste matchen mot Roms bättre hälft kunde jag köpt snacket om att han brinner så starkt för Roma och att det va därför han förlorade tempramentet och ytterliggare lite mer av sin värdighet i slutet av matchen.
Men är det samma ursäkt som gäller nu med då eller? Folk försvarar honom med att han har haft det tufft, att hans kusin avled förra veckan osv. Men om spelare skulle balla ur varje gång dom hade svårt privat så skulle vi ju behöva ha boxningsrep runt planen.