2006-08-05, 01:02
Medlem
Selespeeds avatar
Zlatan är en äcklig jävla diva. Ett riktigt jävla dumhuvud som förnedrar sig själv. Hoppas Juve tvingar honom att stanna.
Citera
2006-08-05, 01:10
Medlem
the head honchos avatar
Det är den där jävla pizzabagaren till agent som trycker in en massa jävla skit i Zlatan..
Citera
2006-08-05, 01:35
Bannlyst
jag hade gjort samma sak, palla spela fotboll hela tiden dessutom när man e skadad.
Citera
2006-08-05, 01:43
Medlem
Zlatan borde vara glad över att få spela en säsong i serie B. Så dålig är inte den ligan plus att han får en chans att slicka såren och hitta sin "touch" igen i lugn o ro.

Inte för att jag tror det, ville bara vara lite PK. Personligen tycker jag att han är en usel spelare. I bemärkelsen "spelare". Trixa med en boll och att SPELA fotboll är inte samma sak.
Citera
2006-08-05, 01:50
Medlem
Vilken jävla fitta
Citera
2006-08-05, 10:06
Bannlyst
Jag har sagt det förr och nu är det fan officielt. Zlatan är en jävla diva!

Det minsta han kan göra är att ställa upp sportsligt, hur många jävla miljoner får han inte som han inte lever upp till eller är värd?

Och han själv ställer krav på vad han anses vara värd?

Skulle han vinna något skulle han stanna kvar i serie B. Kanske göra massa mål i en "sämre" liga för att få självförtroenden.

Har man haft en dålig säsong och ett dåligt vm är det han gör nu det sämsta alternativ man kan göra.

Diva!

Citat:
- Med hjälp av de spelare som valt att stanna hos oss hoppas vi kunna övertyga Zlatan att en svår prövning i serie B kan vara en viktig erfarenhet.

Eller han kanske är för rädd att misslyckas även i Serie B?
Citera
2006-08-05, 10:30
Medlem
Jole25s avatar
Det handlar för fan inte om att han är pengakåt eller diva.Vem vill spela i serie b? Varför tror ni att hela laget har dragit? Alla förutom Zlatan,trez och buffon... Men det är ju klart ni får alla er chans här att spy galla över zlatan..Han förtjänar inte eran galla just nu....
Citera
2006-08-05, 10:50
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Det handlar för fan inte om att han är pengakåt eller diva.Vem vill spela i serie b? Varför tror ni att hela laget har dragit? Alla förutom Zlatan,trez och buffon... Men det är ju klart ni får alla er chans här att spy galla över zlatan..Han förtjänar inte eran galla just nu....

Äntligen en post jag håller med om. Han behöver komma till ett lag som spelar positiv fotboll för att hitta känslan igen
Citera
2006-08-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25

Sen det här med klubbkänsla, lojalitet till laget, klubben osv, det spelar ingen roll? Det är dålig stil att antyda att man är för bra för att spela i en lägre division. Tränaren borde sätta en prislapp som gör att ingen vill ha honom, och sedan bänka honom för resten av hans kontrakt. Horor är vad de är allihopa, går till den som betalar mest. Finns inget som kallas för klubbkänsla längre.
Citera
2006-08-05, 11:20
Medlem
Gillar inte Zlatan speciellt mycket men här gör han fan helt rätt.

Han använder bara Juventus egen taktik mot dem. Det är på detta sättet Juventus köpt spelare sedan ett bra tag tillbaka. Se till att dem gör sig jobbiga för sin klubb så att han måste säljas.

Bra gjort Zlatan.
Citera
2006-08-05, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Gillar inte Zlatan speciellt mycket men här gör han fan helt rätt.

Han använder bara Juventus egen taktik mot dem. Det är på detta sättet Juventus köpt spelare sedan ett bra tag tillbaka. Se till att dem gör sig jobbiga för sin klubb så att han måste säljas.

Bra gjort Zlatan.

Haha det har du faktiskt rätt i ju, att jag inte tänkte på det, det brukar ju inte vara så kul när man får smaka på sin egen medicin
Citera
2006-08-05, 11:37
Medlem
Onödigt gjort av Zlatan, hade säkert gått att lösa snyggare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in