2006-08-10, 17:45
Moderator
vfs avatar
Mergat trådar igen/Mod
Citera
2006-08-10, 17:57
Medlem
Ariess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Nej det var bara vid övergången Ajax-Juventus som man fick det...pga att det var inskrivet i försäljningskontraktet med Ajax...

aha ok synd
Citera
2006-08-10, 18:11
Medlem
gorgons avatar
Väldigt synd att inte Sinisa Mihajlovic fick möta zzzzzlatan! Hade varit en intressant träff att bevittna från håll!
Då jag inte är någon större vän av italiensk fotboll i dagsläget, väljer jag att inte reflektera mer!
Citera
2006-08-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Gissa vem som PM:ade mod .
jodu, kan det ha varit denna tråd ?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=355510
PMA kanske är fel, men det var ju efter den där tråden de lovade att göra något, du kanske var före....men inte offentligt

rätta mig gärna om jag har fel
Citera
2006-08-10, 18:55
Medlem
MeatAbstracts avatar
Don Cribiari
Slakovski har varit med i den 22 manna starka trupp på turnen nu senast och även spelat nån match.

gorgon
Zlatan och Sinisa kommer att mötas då Sinisa numera är assisterande tränare i inter
Heja Sinisa!
Citera
2006-08-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Nej det var bara vid övergången Ajax-Juventus som man fick det...pga att det var inskrivet i försäljningskontraktet med Ajax...

På svenskfans MFF forum påstår dem att dem inte får några pengar via klausuler men att dem får runt 7 miljoner i utbildningsbidrag eller vad det hette.
Kan det stämma?
Citera
2006-08-10, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
På svenskfans MFF forum påstår dem att dem inte får några pengar via klausuler men att dem får runt 7 miljoner i utbildningsbidrag eller vad det hette.
Kan det stämma?

Ja det är sant, de vägrade betala och det gick till domstol.
Citera
2006-08-10, 20:00
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Recoba är forward.

Zlatan förpestar min klubb.

Snälla. Förpesta Inter? Ja, då får man ta i. Inter är en sorglig samling föredettingar och Real Madrid-rejects utan ambition att vinna mer än nästa lönecheck. Zlatan har kommit till precis rätt klubb.
Citera
2006-08-10, 20:06
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag sticker ut hakan och säger att Zlatan kommer att spela en hel del. Cruz och Recoba kommer att få nöta mest bänk om dom blir kvar i klubben

Ja du, det borde inte vara att sticka ut hakan men då folk är förblindade av sitt hat för Zlatan så det känns som att man gör det. Jag håller med dig.
Zlatan är inköpt för att spela, vafan tror ni? Övergångssumman är väl ändå en av klubbens dyraste investeringar någonsin?
Citera
2006-08-10, 20:40
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Ja du, det borde inte vara att sticka ut hakan men då folk är förblindade av sitt hat för Zlatan...

Vilket snack. Zlatan har inte presterat 'nånting' på 1,5 år. Då får han kritik. På samma sätt som han får lovord om han spelar som han kan. Det handlar inte om nåt hat utan det är så det fungerar. Skulle snarare säga att du verkar förblindad av kärlek för Zlatan.

Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Snälla. Förpesta Inter? Ja, då får man ta i. Inter är en sorglig samling föredettingar och Real Madrid-rejects utan ambition att vinna mer än nästa lönecheck. Zlatan har kommit till precis rätt klubb.

Där håller jag med dig. De lär sig aldrig, Lazios farmarklubb. Till den här säsongen har de värvat mer än ett halvdussin spelare (hittills) trots att deras problem under 15 år varit brist på kontinuitet. Jag kommer skratta gott när de missar Scudetton igen, trots frånvaron av Juve och trots att Milan startar på -8.
Citera
2006-08-10, 20:50
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Där håller jag med dig. De lär sig aldrig, Lazios farmarklubb. Till den här säsongen har de värvat mer än ett halvdussin spelare (hittills) trots att deras problem under 15 år varit brist på kontinuitet. Jag kommer skratta gott när de missar Scudetton igen, trots frånvaron av Juve och trots att Milan startar på -8.

Ja kontinutet har det snackats om sen mitten av nittitalet.
Men nu har det kommit fram att det spelar ingen roll vad som sägs eller vad som görs så länge klubbar fuskar till sig ligan.
Eller?

BonhommeDeNeige Du är nog förblindad av en bögkärlek till en överskattat spelare som låter konstig när han talar.
Real Madrid rejects? Nått att sträva efter att vara lika talanglösa som Real?
Ronaldo, Gravesen, Beckham, Zidane.
You name it. Rejects!
Citera
2006-08-10, 20:53
Medlem
Shuyins avatar
Dock så gör det väl ingenting när dessa "Real Madrid rejects" spelar bättre än man gjorde i Real Madrid. Jag tänker på Cambiasso och Figo, Solari är väl den som står kvar på samma nivå. Men man kan absolut inte klaga på att Inter har gjort dåliga värvningar genom året, värvar man fem spelare så lyckas fyra och en floppar så är det alltid.

Om inte Milan svarar med att köpa en duktig forward nu och kanske en till back så blir det nog Inter som vinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in