2010-10-30, 11:48
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griffin
Tror du verkligen att medlemskap hos FMCK skall ge dig tillträde till en mängd SO? Attans vad besviken du kommer att bli...
FMCK är icke vad jag talar om.
Citera
2010-10-30, 22:07
Medlem
Hej,

Har vart på en del ställen på sistone. Det var dock ett tag sedan jag snokade runt vid svalan.
Sist jag var där var för ett år sedan och då hade jag turen att få ett litet smakprov på tunnlarna. Tunneln längst bort med en gallerdörr gällde detta och jag kom in på en kanske 200 m lång tunnel som hade en väg som ser ut som en cykelbana i alfalt med vita sträck.
Inne i tunneln fanns 2 eller 3 tjocka pansardörrar "som vanligt" vilka inte var öppna.
I taket fanns lampor och bara trycka på kanppen och ljuset funkade.

Håller med om detta med visning i grupp, tror dock att en klunga inte kommer in, dock några stycken om vi har tur.
Jag kan väl erkänna att jag passade på att rycka i alla andra portar tills jag såg att det satt kameraövervakning på dem Är liten och kom nästan in i en av de stora portarna, tyvärr inte tillräckligt liten.

Orkar inte läsa tråden från början men vill ändå säga om ni redan inte vet att det finns en del bunkrar och grejer på ovansidan av berget.

Mvh
Citera
2010-10-31, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CiaoArN
FMCK är icke vad jag talar om.

Så många andra som pysslar med MC finns det ju inte inom FM och dessutom var med på Säve
Citera
2010-10-31, 10:37
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Så många andra som pysslar med MC finns det ju inte inom FM och dessutom var med på Säve

Okej.... antar att Griffin måste ha en utförlig beskrivning.
MC, pansarvagn, bandburet fordon, terrängfordon, precis ALLA FORDON militären äger kommer JAG att jobba med.

Behöver du en ännu bättre utförlig beskrivning så kan du väl vara snäll att PMa i fortsättningen, efter som det är jävligt jobbigt med OT- material.

JD
Citera
2010-11-01, 07:01
Medlem
Citat:
Behöver du en ännu bättre utförlig beskrivning så kan du väl vara snäll att PMa i fortsättningen, efter som det är jävligt jobbigt med OT- material.

JD

Kan inte annat än att hålla med, vad har dina mc-intressen och mil-lägg med svalan att göra?
Citera
2010-11-04, 14:50
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Kan inte annat än att hålla med, vad har dina mc-intressen och mil-lägg med svalan att göra?

Jo, det är så att jag har varit i kontakt med FortV nu. Jag har fått tillåtelse att ta med en mindre grupp om 5 personer på en visning på LFC Svalan. Detta besök sker med en konsult från FortV.

För intresserade, skicka PM.
Det finns 3 platser kvar.

Med detta meddelande visar jag vad mitt MIL-lägg har med Svalan att göra.

JD
Citera
2010-11-04, 22:25
Medlem
Jaja, det tror jag när jag ser det.
Citera
2010-11-05, 16:23
Medlem
CiaoArNs avatar
De fem personer som får följa med på visningen är nu meddelade. Via mobiltelefon. Det var inte många som skrev sitt mobilnummer, men över 10 personer blev det. Bland dessa tio personer lottade jag ut 5 platser, "random".

Ni som inte kom med på visningen, misströsta inte. Jag jobbar redan på att få klartecken till en andra visning. Dragningen av vinnarna kommer att visas på www.uegbg.tk , Ett ny-startat forum för Explorers i Göteborgsregionen.

Cheers!

JD
Citera
2010-11-08, 22:37
Medlem
Falkstens avatar
Hade vart intressant att veta hur det gick i söndags?
såg även på ue sidan att det skulle komma bilder, finns dem?
Citera
2010-11-08, 23:07
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falksten
Hade vart intressant att veta hur det gick i söndags?
såg även på ue sidan att det skulle komma bilder, finns dem?

Det gick alldeles utmärkt tack! Bilder kommer så fort jag fått tummen ur ändan!
Citera
2010-11-09, 21:17
Medlem
Citat:
De fem personer som får följa med på visningen är nu meddelade. Via mobiltelefon. Det var inte många som skrev sitt mobilnummer, men över 10 personer blev det. Bland dessa tio personer lottade jag ut 5 platser, "random".

Ni som inte kom med på visningen, misströsta inte. Jag jobbar redan på att få klartecken till en andra visning. Dragningen av vinnarna kommer att visas på www.uegbg.tk , Ett ny-startat forum för Explorers i Göteborgsregionen.

Cheers!

JD

Det är ju bra om du skriver att du vill ha mobilnummer. Blir ju lättare då.

Väntar på bilderna
Citera
2010-11-10, 13:11
Medlem
CiaoArNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackposter
Det är ju bra om du skriver att du vill ha mobilnummer. Blir ju lättare då.

Väntar på bilderna

Väntar också på bilder, från dig... Du hade ju varit inne och fotat, right?
Hört något från Spetznas än?

JD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in