Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-30, 14:19
  #925
Medlem
E.Looses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diskhanduk
Rimligtvis måste han mena Svalan.. som tycks ha gjort, eller vara på väg att göra, en rätt spännande comeback.

Håller med föregående talare, vad menar du med comeback?
Citera
2011-12-01, 01:37
  #926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Loose
Håller med föregående talare, vad menar du med comeback?
Kanske skrev jag mitt föregående inlägg aningen förhastat. Bör kanske tillägga att detta såvitt jag förstår är rena spekulationer så här långt. Kanske mer lämplig person kan svara på din fråga.
Citera
2011-12-03, 21:53
  #927
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSL-UE
om du menar Bofinken så var jag där och tog bilderna 2011-11-13, då syntes inga spår av aktivitet, inga färska hjulspår förbi bommen.

Yes, jag menade Svalan. Har det snyggats till rejält där nu, eller?
Citera
2011-12-09, 03:03
  #928
Medlem
Skulle ju vara utmärkt om vi kunde hålla oss till Svalan i tråden.
Citera
2012-01-02, 11:11
  #929
Medlem
RoughsTowers avatar
Ingen som masat sig dit under julledigheten för att kolla lite. Exemplariskt väder utan avslöjande snö osv...
Citera
2012-01-02, 11:22
  #930
Medlem
breakbabess avatar
Jo jag var förbi en sväng, dock bara uppe på hjässan, aldrig vid inslagen.
Ta på er stövlar om ni ska förbi, är geggigt som fan överallt..
Citera
2012-01-04, 18:11
  #931
Medlem
Tjena!inget nytt om anläggningen?någon som vet vilka grottor jag pratat om tidigare i tråden?dem finns på sydöstra sidan max 50 meter från stänglset, inte vart där på 15 år kanske.
Dem är iaf stora och det kanske är 3-4 st där, kan finnas mer inslag runt omkring där minns det det om jag ska vara ärlig, ska göra en tripp dit inom någon vecka hade jag tänkt, lämnar rapport ang det då.
Citera
2012-01-09, 10:26
  #932
Medlem
RoughsTowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robijasi
Tjena!inget nytt om anläggningen?någon som vet vilka grottor jag pratat om tidigare i tråden?dem finns på sydöstra sidan max 50 meter från stänglset, inte vart där på 15 år kanske.
Dem är iaf stora och det kanske är 3-4 st där, kan finnas mer inslag runt omkring där minns det det om jag ska vara ärlig, ska göra en tripp dit inom någon vecka hade jag tänkt, lämnar rapport ang det då.

Om du menar max 50 m på högersidan från huvudgrinden sett så låg där mycket riktigt värn.
Citera
2012-01-09, 10:36
  #933
Medlem
Adolfabous avatar
Har tänkt att dra dit nu någon dag denna veckan och se om det finns någon ingång eller om allt är helt låst. Kanske vi får ett slut eller en ny tändning på denna tråd
Citera
2012-01-14, 00:30
  #934
Medlem
Jag tänker inte på portarna som e vid grinden och stugan, dessa jag menar ligger öster om grinden, följer man stängslet hela vägen upp mot toppen av berget ungefär, där ska finnas ett par grottor.
Antagligen så tyckte man dom varl stora för man va yngre då men jag ska kolla upp det någon dag inom kort!
Citera
2012-01-14, 10:09
  #935
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolfabou
Har tänkt att dra dit nu någon dag denna veckan och se om det finns någon ingång eller om allt är helt låst. Kanske vi får ett slut eller en ny tändning på denna tråd

Det blir aldrig något slut på denna tråd, kolla antalet inlägg!!
Citera
2012-01-14, 15:03
  #936
Medlem
Adolfabous avatar
Vart runt där nu i skogen, allt är igenom bommat med betong och grus. Finns inget där att göra längre.
Var bakom grindarna och vid stugan, inga vakter eller något som kom. Dem skiter nog i det stället då det inte finns något att göra där och är omöjligt att komma in om du inte spränger dig in.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback