2010-12-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.

Hade sex med en färgad tjej en gång, från Mocambique.
Var dyngrak och doggade henne medans jag sjöng lite tyst för mig själv; At the starting of the week, we kill the niggers in Mocambique

Detta är de enda jag kommer ihåg.. vaknade sedan upp dagen efter i henne trapp i fillingarna med mina kläder i en hög jämte..

Var då o hälsa på brorsan i en annan stad.. Var tydligen hans polares syrra, HIGH FIVE!
Citera
2010-12-17, 23:07
Medlem
NataHaris avatar
Grek 1: Liten kuk, vilsen och tafatt. 2/10

Grek 2: E n o r m kuk, synd att jag var för ung och oerfaren för att ta till vara på den ordentligt 8/10

Iranie: Normal kuk, följsam och fokuserad på min njutning 6/10

Iranie 2: Snygg, vältränad. Average kuk. Gillade bröstknull. 6/10

Nigerian: Riktigt grov kuk. Knullade med kraft och engagemang med en härlig rytm 8/10

Chilenare: Liten-medel kuk. Knullade blekt och tråkigt men slickade fitta som en gud 5/10

Chilenare 2: Liten kuk men riktigt bra teknik 6/10

Kurd: Skitsnygg, vältränad. medel kuk. Tråkigt knull. 5/10

Kurd2: Freaky exhibitionist. Tog mig med storm bokstavligt talat. Inte en tråkig stund 7/10

Kurd3: En riktig All-night-man. Skitsnygg. Medel till stor kuk. Oöverträffad teknik. Varierad, engagerad och kåt som fan. 9/10

Israel: Riktigt söt. Medel kuk. Tände som fan när jag råkade ta strypgrepp under ridning - spännande och annorlunda 7/10

Turk: Medel till stor kuk. Knullade med kraft. Möjligtvis något porrskadad. 7/10

Sri Lankan: Eller vad man säger. Normalstor kuk, dålig teknik, kom på en halv minut. Mitt livs sämsta knull 0/10

Påstådd spanjor: Förmodligen playboy-arab dock. Ganska liten kuk men jävligt bra teknik, påhittig. Fick upp den igen efter bara någon minut, flera gånger om. 7/10
Citera
2010-12-18, 02:43
Medlem
OKPOSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NataHari
Grek 1: Liten kuk, vilsen och tafatt. 2/10

Grek 2: E n o r m kuk, synd att jag var för ung och oerfaren för att ta till vara på den ordentligt 8/10

Iranie: Normal kuk, följsam och fokuserad på min njutning 6/10

Iranie 2: Snygg, vältränad. Average kuk. Gillade bröstknull. 6/10

Nigerian: Riktigt grov kuk. Knullade med kraft och engagemang med en härlig rytm 8/10

Chilenare: Liten-medel kuk. Knullade blekt och tråkigt men slickade fitta som en gud 5/10

Chilenare 2: Liten kuk men riktigt bra teknik 6/10

Kurd: Skitsnygg, vältränad. medel kuk. Tråkigt knull. 5/10

Kurd2: Freaky exhibitionist. Tog mig med storm bokstavligt talat. Inte en tråkig stund 7/10

Kurd3: En riktig All-night-man. Skitsnygg. Medel till stor kuk. Oöverträffad teknik. Varierad, engagerad och kåt som fan. 9/10

Israel: Riktigt söt. Medel kuk. Tände som fan när jag råkade ta strypgrepp under ridning - spännande och annorlunda 7/10

Turk: Medel till stor kuk. Knullade med kraft. Möjligtvis något porrskadad. 7/10

Sri Lankan: Eller vad man säger. Normalstor kuk, dålig teknik, kom på en halv minut. Mitt livs sämsta knull 0/10

Påstådd spanjor: Förmodligen playboy-arab dock. Ganska liten kuk men jävligt bra teknik, påhittig. Fick upp den igen efter bara någon minut, flera gånger om. 7/10

Vad i helvete.

Hur kommer man ihåg detta?
Finns ingen annan förklaring än att du/ni för anteckningar som jag ser det.

Fast det är klart, du är kvinna, men för herrarna ser jag fan ingen förklaring.

EDIT: Är själv invandrad till denna plats som gud glömde, och skjuter just nu en svenska, som även är min sambo. Det funkar fint!
Citera
2010-12-18, 14:53
Avslutad
En tjej som är finländska till 25%. Min nuvarande flickvän, helt underbart sex
Citera
2010-12-18, 15:11
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.I_Loc
Spanska med stora silikonbröst - Galet snygg brud som var ganska stel i sängen. Hon var nog på tok över min liga, så jag antar att det var därför.

Tjejer med silikon är ofta döda sillar i sängen. Antagligen tror dom att det räcker med "perfekt kropp" (läs:silikon) och att dom därmed inte behöver jobba så mycket i sängen.
Citera
2010-12-18, 15:39
Medlem
OKPOSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Tjejer med silikon är ofta döda sillar i sängen. Antagligen tror dom att det räcker med "perfekt kropp" (läs:silikon) och att dom därmed inte behöver jobba så mycket i sängen.

Kan samma antagande appliceras på kvinnor med fyllda läppar?
Citera
2010-12-18, 16:02
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OKPOSO
Kan samma antagande appliceras på kvinnor med fyllda läppar?

Ingen aning, jag har ingen sexuell erfarenhet av tjejer som har köpt fläskläppar.
Citera
2010-12-19, 14:45
Medlem
OverVikts avatar
Tråkigt att jag aldrig har fått smaka på något exotiskt eller tropiskt, det skulle va en helt annan upplevelse! ..är själv blatte kan man säga med en Svensk twist. Och har bara fått vara med as tråkiga Svenska tjejer som mer eller mindre är plankor som inte gör ett skit!
Citera
2010-12-19, 15:07
Medlem
Spanjorska; sög som en gudinna, red vilt, härligt trång och fin
Citera
2010-12-19, 22:11
Medlem
JM-Jarres avatar
Hon var från något sydamerikanskt land, eller i alla fall hennes päron.
De största brösten jag hittills lekt med...

Det var spännande för stunden men när jag vaknade upp i en liten lägenhet i en ytterförort utan mobilbatteri blev det till att dra snabbt som fan!
Citera
2010-12-19, 22:33
Medlem
1. Irländska
Hon var mestadels lesbisk (bisexuell?) så hon hade inte så stor erfarenhet av penissex, men hon var jävligt soft ändå. Hon erbjöd sig att suga av mig medan jag kollade på Star Wars, vilket var väldigt hett.

2. Diverse norskor av olika kvalisort
En del sämre, en del bättre. Porrigast var nog en liten 19-årig kustjägarjänta som låg i hamn för tillfället. Hon var fett porrskadad. Bland annat började hon snacka dirty på engelska som ur värsta p-filmen. "yeah fuck me in the ass!", "oh yeah your cock feels so fucking nice, fuck me harder!" osv. Hon slickade mig även i anus vilket väl får betecknas som rätt dirty sådär. Efteråt var hon tvungen att sticka tillbaka till fartyget för hennes permission tog slut, så jag kände mig lite billig och smutsig övergiven där i sängen. Det var trevligt.
Annars tog norskorna övervägande den i 2an faktiskt när jag tänker tillbaka på det.

3. Danska
Hon såg inget vidare ut, men hon bjöd mig på krogen flera gånger om så det blev åka av så småningom. Sexet var väl ok, men senare flippade hon ur och började gråta och sa att hon var kär i mig, vilket var mindre hett. Hon vägrade även lämna min säng fast hon var full och skitjobbig och grät som sagt, så jag fick gå ut och lägga mig på soffan. Det var ovärt.

edit:
4. Åländska
Hon var mysig och helt ok sex. Dock inget 2an tyvärr.
Citera
2010-12-19, 23:23
Medlem
Gameboy92s avatar
Hde sex med en turktjej som var ganska het. Hennes fitta var dock mycket hårig, och luktade illa. Men det var min första gång så jag klagade inte direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in