Citat:
Ursprungligen postat av NataHari
Grek 1: Liten kuk, vilsen och tafatt. 2/10
Grek 2: E n o r m kuk, synd att jag var för ung och oerfaren för att ta till vara på den ordentligt 8/10
Iranie: Normal kuk, följsam och fokuserad på min njutning 6/10
Iranie 2: Snygg, vältränad. Average kuk. Gillade bröstknull. 6/10
Nigerian: Riktigt grov kuk. Knullade med kraft och engagemang med en härlig rytm 8/10
Chilenare: Liten-medel kuk. Knullade blekt och tråkigt men slickade fitta som en gud 5/10
Chilenare 2: Liten kuk men riktigt bra teknik 6/10
Kurd: Skitsnygg, vältränad. medel kuk. Tråkigt knull. 5/10
Kurd2: Freaky exhibitionist. Tog mig med storm bokstavligt talat. Inte en tråkig stund 7/10
Kurd3: En riktig All-night-man. Skitsnygg. Medel till stor kuk. Oöverträffad teknik. Varierad, engagerad och kåt som fan. 9/10
Israel: Riktigt söt. Medel kuk. Tände som fan när jag råkade ta strypgrepp under ridning - spännande och annorlunda 7/10
Turk: Medel till stor kuk. Knullade med kraft. Möjligtvis något porrskadad. 7/10
Sri Lankan: Eller vad man säger. Normalstor kuk, dålig teknik, kom på en halv minut. Mitt livs sämsta knull 0/10
Påstådd spanjor: Förmodligen playboy-arab dock. Ganska liten kuk men jävligt bra teknik, påhittig. Fick upp den igen efter bara någon minut, flera gånger om. 7/10
Vad i helvete.
Hur kommer man ihåg detta?
Finns ingen annan förklaring än att du/ni för anteckningar som jag ser det.
Fast det är klart, du är kvinna, men för herrarna ser jag fan ingen förklaring.
EDIT: Är själv invandrad till denna plats som gud glömde, och skjuter just nu en svenska, som även är min sambo. Det funkar fint!