2011-06-27, 22:58
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Li
Sen vaknade du?

Haha! Det roligaste på FB är alla sågningar. Tjohoooo
Citera
2011-06-28, 02:13
Medlem
Hallonjudens avatar
Efter denna tråd har jag hittat ett mål i livet - jag ska knulla alla 244 nationaliteter som det finns här i världen! Borde skapa en blogg om det.

OnT: Har inte många erfarenheter från utlänningar, tyvärr. Är väl en arab isåfall som inte var bra på något sätt och ett klassiskt halv 4-ragg.
Citera
2011-06-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Haha! Det roligaste på FB är alla sågningar. Tjohoooo

nej det roligaste är alla sågningar av folk som bara sitter vid datorn och inte är ute i det riktiga livet!
Citera
2011-06-29, 17:51
Medlem
Min "flickvän" som jag hade i brasilien när jag bodde där!
En 25-åring med en riktig brasiliansk röv!

helvete alltså, har inte varit med om något liknande, hon kunde nästan få mig att komma bara genom att massera min rygg!

Och sexet också, det var inte ovanligt att jag blödde lite här och där när vi var klara efter hennes naglar!

Enda nackdelen var att hon använde så mycket kraft i avsugningarna så jag trodde att min förhud skulle lossna!

Och vet ni vad det bästa är? Jag har fortfarande hennes nummer så jag kan träffa henne varje gång jag åker till Brasilien
Citera
2011-06-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Har personligen några relativt intressanta erfarenheter.

1. Sex med en turkiska som jag körde dirty sex med i alla hål och som senare frågade om jag var frisk (hade inget emot det under sexet och sa de magiska orden "jag är inte en sån tjej" ). Plus 4 i betyg.

2. En kurdiska som jag bara fick köra i tvåan medans hennes kompis (svenska) blev påsatt på golvet av polarn. 5

3. Slovenska som jag hade "love" med då jag gillade henne. Var dock tvungen att åka hem då hela hennes släkt jagade mig. 3

Detta är 3 ex, fler följer men bidrag gärna med egna berättelser. Utlänningars sex med svenskor räknas givetvis.

Jag vet inte hur det är att ha sex med invandrare. Men jag är väldigt intresserad av araber/kurder (killar).. så nyfiken är jag som fasen! . Har bara haft sex med två svenska killar i ett förhållande och ingen av dem var bra.
Citera
2011-06-29, 22:59
Medlem
Pallevantes avatar
Serbiska. Älskade analsex och att bli strypt, örfilad och utsatt för andra hårda saker. Faktiskt så rough att jag inte riktigt kände mig bekväm med det alla gånger. Vi hade i regel väldigt bra sex och även om jag uppskattade att tvåa henne hårt så gick det över gränsen när hon bad mig våldta henne.

Jag började med att göra detta lite halvhjärtat men slutade när hon gjorde för mycket motstånd. Hon, fortfarande inne i leken, började då håna mig för min svaga kropp och lilla kuk. Det kändes sådär. Vi blev vänner efter och hon sa att hon bara var inne i det men jag vet inte om jag tror på henne.
Citera
2011-06-30, 21:06
Medlem
boonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
En liten händelse häromdagen. Hade träffat de två tjejerna som vi för enkelhetens skull kan kalla för Thai och Land. Efter fikat satte vi oss i tuben och åkte hem till deras lägenhet i förorten. Vädret var lite växlande mellan sol och moln fast vi hade klarat oss från regnet den här midsommaraftonen.

Thai var en rätt kort tjej på 150 cm, lite lagom knubbig och runt 20 års ålder medan Land närmade sig 170 cm och snarare närmare 30 än 20 år. Land var smal med lite mindre bröst än Thai. Hon hade det långa håret utsläppt medan Thai hade sitt hår i en knut mitt på huvudet.

Anledningen till att jag följde med dem var för att de insisterade på att jag skulle få massage då jag hade tagit mig tid att gå till salongen där de jobbade men att de hade hållit stängt. Då deras chef verkade fira midsommar med sin svenska man. Jag hade pratat lite med dem om midsommar och försökte förklara vad det innebar och att det var det heligaste vi hade när det kommer till helg i Sverige.

Vi kom in i lägenheten. Thai visade mig toaletten och plockade fram en handduk åt mig så jag kunde ta en dusch. Det var skönt samtidigt som jag fantiserade lite om vad som väntade. Kom ut med handduken virad runt höften och där ute på golvet hade hon fixat fram en madrass som hon satt och väntade på.

Första känslan som kom över mig var en besvikelse. Hon hade bytt om, tagit av sig sin korta kjol och sitt linne. Nu satt hon där med t-tröja och mjukisbyxor. Jag lade mig ner på madrassen.

Hon tog av mig handduken och jag låg helt naken på magen. Det hade hon eller någon annan på salongen gjort tidigare. Det var strikt och seriöst som gällde där. Hon satte sig på min rumpa och började massagen över axlarna. Radion var på i bakgrunden och det var skval från P3 vilket också gjorde det hela väldigt annorlunda. Lite svårt att slappna av hade jag.

Massagen var bra och hon fortsatte ner över ryggen, rumpan, låren, hennes fingrar nuddade pungen och min kuk som sakta växte i takt med att jag slappnade av allt mera. Benen, fötterna…
U törn round now, sa hon efter ett tag.

Jag vände mig om och tittade lite efter handduken som jag inte hittade.

U don´t shy, I´m your friend, sa hon och skrattade då hon märkte att jag förmodligen rodnade.
Jag tittade mig omkring och såg att Land kom in genom balkongdörren. Hon hade bytt om till bikini, en rosa bikini som satt som gjuten mot hennes mörka kropp.

I see she take care you good.

Yes fick jag fram medan Land satte sig i soffan framför en laptop.

Thai masserade mina fötter och jag slöt ögonen. Andades djupt och slappnade av. Kände hur kuken växte i all sin prakt. Pulserade... då hon kom upp över låren. Hon smekte över pungen. Sedan satte hon sig grensle över mig och masserade min bröstkorg.

Hon tryckte sitt underliv mot mitt stånd.

Jag kände ett par händer mot mitt huvud. Öppnade ögonen och mötte Lands vackra leende.
Thai smekte mig över bröstet. Hon tog av sig sin tröja. Hennes tunga bröst hängde fritt. Jag smekte dem. Land satte hade tagit av sig sina bikinitrosor och satte sig på mitt ansikte. Hon var rakad. Jag slickade henne medan Land smekte Thais bröst. I sin tur befriade Thai Lands bröst från bikinibehån.

De kysste och smekte varandras bröst medan jag låg under dem.

Nej jag ska inte göra någon porrnovell av det här utan berätta vad som hände.

Thai tog av sig sina byxor. Hon hade inte några trosor. Hon hade en svart liten buske.

Thai gick över till att runka mig. Land försvann bort men kom snabbt tillbaka och trädde på en kondom på min kuk. Thai gled ner och red mig medan Land satt bakom henne. De pratade thai med varandra och jag fick känsla av Land instruerade Thai vad hon skulle göra.

De böt plats och Land red mig. Thai satt vid sidan om och jag pullade henne. Hon var härligt blöt.
Jag var rätt inaktiv till dess. Jag bad henne kliva av och bad Thai lägga sig på rygg i soffan. Där knullade jag henne. Sedan böt tjejerna plats. Thai smekte mina kulor medan jag knullade Land och då kunde jag inte hålla mig längre.

Vi gick in i duschen där vi tvålade in varandra.

Kan inte bara varit jag som blev stenhård?
Citera
2011-06-30, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Serbiska. Älskade analsex och att bli strypt, örfilad och utsatt för andra hårda saker. Faktiskt så rough att jag inte riktigt kände mig bekväm med det alla gånger. Vi hade i regel väldigt bra sex och även om jag uppskattade att tvåa henne hårt så gick det över gränsen när hon bad mig våldta henne.

Jag började med att göra detta lite halvhjärtat men slutade när hon gjorde för mycket motstånd. Hon, fortfarande inne i leken, började då håna mig för min svaga kropp och lilla kuk. Det kändes sådär. Vi blev vänner efter och hon sa att hon bara var inne i det men jag vet inte om jag tror på henne.

http://www.imdb.com/title/tt1273235/ much huh?
Citera
2011-07-01, 00:47
Medlem
nasdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komnata622
HUR i helvete kommer man i båda tjejerna vid en trekant på sin polares toalett?!?

Man sprutar i den ena, sen juckar man på den andra och sprutar i henne.
Citera
2011-07-01, 04:12
Medlem
yamahafs1s avatar
knullade en kurd när jag var 16 och hon gillade public så vi knullade i badhuset i bubbelpolen i eskilstuna och i stockholm besta knull någonsin haft... damn she whas wild
Citera
2011-07-01, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
knullade en kurd när jag var 16 och hon gillade public så vi knullade i badhuset i bubbelpolen i eskilstuna och i stockholm besta knull någonsin haft... damn she whas wild

Hade hon inga överbeskyddande brushor då?

PS. Du får gärna skicka namn eller FB genom PM. Min dröm om ett KK ifrån Mellanöstern kan äntligen bli sann.
Citera
2011-07-01, 09:27
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
http://www.imdb.com/title/tt1273235/ much huh?
Hahha har inte sett filmen själv så jag kan inte uttala mig, men av det jag hört så ja. Där fanns allt potential.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in