2010-09-18, 16:57
Medlem
Pirkinnings avatar
För försöka förbättra min statistik angående skrivna inlägg...samt att göra listan komplett:-)

8. Turkiska, snygg som få, ca 45. Krogragg. Hon var nykter och hade bilen med sig, så vi åkte hem till mig. Öppen och villig, men inget märkvärdigt. På morgonen visade det sig att hon inte alls var 45, utan 60+. Min första 60+, det har blivit några till sedan dess. 3/5

9. Norska, 62!!! Krogragg. Ganska så snygg och parant, stora fasta bröst...inget häng här, inte. Suger som en gudinna, är villigt med hela tiden. Inga torra slemhinnor Ger fortfarande hintar om att hon vill träffa mig. Kanske någon frivillig här på FB som kan ta över min roll? 4/5
Citera
2010-09-24, 15:31
Medlem
Iranie:snygg som fan,perfekt röv, helt okey bröst,välrakad och trång fitta
ett helt okey fylleknull.. dock va hon lite för skrikig

Chilensk: stora bröst, kuksugar läppar
tror aldrig jag träffat nån som sugit så godomligt.. lät en dessutom spruta i munnen och ansiktet
lite slapp fitta, grym på rida

Libanes: stor rumpa, gillade och bli påsatt hårt.. skrek mångt o mycket

kurdiska: Älskade anal sex, brukade smyga ut och träffa mig medans hennes man jobbade natt
sög bra, hade fina bröst och älskade och bli slickad
undra va turk maken hade tyckt om att ja knullat hans lilla fruga i skitan
en extra bonus va ju dessutom att hon sa på sjukt dålig invandrarsvenska att " hon älska mitt stora kuk," och ofta påpekade att hennes man inte hade varken lika stor kuk eller va lika bra som mig i bingen
Citera
2010-09-24, 15:53
Medlem
Mapas avatar
Negresser ska det vara, helt galna i sex och hur vilda som helst i sangen
Citera
2010-09-24, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Dags att HIV testa dig nu då... Eller det är nog bäst att du testar dig för allt, för något har du garanterat åkt på....

Meh väx upp, finns inget som helst som tyder på att fräsha invandrartjejer skulle ha fler könssjukdomar än svenskor. Någonsin testat något annat än blonda tjejer? Man vill helst testa något nytt ibland, orka sitta och sätta på blondiner gång på gång. Om man inte är villig att testa något nytt så kan man lika gärna titta på porr och runka. Pantad du är.

OnT:

Om jag ska generalisera upplevelserna så upplever jag att invandrare är lite mer vågade medan svenskor är ofta benägna till fiskeri.
Citera
2010-09-24, 18:13
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapa
Negresser ska det vara, helt galna i sex och hur vilda som helst i sangen

Jag har hört att negresser har gröna blygdläppar, stämmer det?
Citera
2010-09-24, 19:05
Medlem
mr.demons avatar
Pirkinnig, du är inte allt för ung själv, va??
Citera
2010-09-26, 02:14
Medlem
Irrblossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Dags att HIV testa dig nu då... Eller det är nog bäst att du testar dig för allt, för något har du garanterat åkt på....

Ha ha ha!
Kan inte annat än instämma!
Jösses TS, vilken tråd du startat...
Citera
2010-09-26, 15:54
Medlem
Omnifariouss avatar
Iranier: Lite blyg till en början men kom igång riktigt bra när man tog kommando. Fyra av fem toasters.
Finska: Gillade maratonknull, percis som jag. Även hon en fyra.
Japanska: Tråkig och skrikig på ett osexigt sätt. Tog nästan kål på min asiatfetisch. En ynka toaster för henne.
Tjeckiska: Bästa avsugningen ever, men i övrigt medelmåttig. Tre poäng blire.
Citera
2010-09-26, 19:27
Medlem
Shittybags avatar
Nice tråd! Har inte läst hela, men jag jobbar på det

Mitt bidrag:

En danska i 20 års åldern. Tajt som fasiken men rätt tråkig överlag. Var på som fan och riktigt kåt, men när det väl kom till kritan så blev det nästan ett anti-klimax för min del. Aja, man ska inte klaga

En kanadensiska i 23-24 års åldern. Sjukt vild i sängen och gnydde riktigt sexigt. Lite smått överviktig men det kompenserade hon rätt ordentligt för Träffade henne vid kl 4 på ett uteställe, och 15 minuter senare var vi påväg till ett hotell Vet ej vad hon hette och bytte inte telefonnummer heller. Var inte så viktigt...

En bosniska, 36 år gammal. Riktig MILF med finfin kropp och kåt som en brunstig kanin. Grymt sex, som iofs slutade i mer eller mindre katastrof då kondomen sprack under akten utan att jag märkte det.
...hoppas hon tog dagen-efter-piller som hon lovade. Annars är jag pappa till en blandrasunge om knappt 9 månader Men det blir nog returmatch inom en snar framtid så min post kanske kommer att uppdateras med mer info

Hmm, fan bara 3 internationella eskapader Det får vi jobba på!
Citera
2010-09-26, 19:50
Medlem
fiskenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ringway
Mina 3 bästa invandrarknull

1 en polska, helt överlägsen. Liten nätt och ingen kunde rida som hon. Synd att det inte blev fler gånger.

2 en libanesiska som var gift, härliga stunder i hennes bil.

3 en thai som jag raggade upp på krogen, skrek som en porrstjärna på engelska. Hade svårt att hålla mig för skratt. På morgonen vaknade jag av att hos satt på min kuk och red, sedan klev hon av när hon var klar och lämnade mig så där låg jag kvar med bånge.

3. Så jävla segt va, lider med dig.
Citera
2010-09-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Alltså Kan Moderator eller någon köra ett jobb och klippa ut alla inlägg som handlar om invadrarsex med killar vill inte höra om när svenska tjejer horar ut sig till svettiga håriga irakier.

Vill bara höra om när man ligger med invandrartjejer

Ni som ligger med utländska killar borde skämmas

Skärpning. Trådstarten säger inget om kön. Idiot.
Citera
2010-09-29, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Alltså Kan Moderator eller någon köra ett jobb och klippa ut alla inlägg som handlar om invadrarsex med killar vill inte höra om när svenska tjejer horar ut sig till svettiga håriga irakier.

Vill bara höra om när man ligger med invandrartjejer

Ni som ligger med utländska killar borde skämmas

Vilka ska vi svenska tjejer ligga med då medan svenska män horar ut sig till invandrartjejer? Eller ska vi sitta snälllt och vänta på vår tur bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in