Halviranierna är lite lättare att få på fall, och lite mer sexuellt frigjorda i sängen. Vill man ha en lite större utmaning ska man gå efter heliranierna. Annars har jag inte märkt av någon stor skillnad på de två.
Och som svar på din andra fråga - ca 8/10 gånger skulle jag välja en iranie framför en arab. Har träffat många fler fina iranietjejer än arabiskor.
Du får inte jämföra perser med araber det är som att jämföra en bil med en sten
Halviranierna är lite lättare att få på fall, och lite mer sexuellt frigjorda i sängen. Vill man ha en lite större utmaning ska man gå efter heliranierna. Annars har jag inte märkt av någon stor skillnad på de två.
Och som svar på din andra fråga - ca 8/10 gånger skulle jag välja en iranie framför en arab. Har träffat många fler fina iranietjejer än arabiskor.
Sa iraniern själv. Smaken är som baken.
Och ja, i mitt tycke är iranier fagrare och fräschare.
De iranier som bor i Sverige är oftast av medelklass standard, vilket leder till att de anpassar sig till västerländsk dekadens mycket enklare och därmed är "lättare". Även om det säkert finns värre saker att stoppa kuken i skall man givetvis hålla sig borta från dem. Precis som inte du vill se iranske Ali knulla en svensk kvinna!
Får se då...Turkiska som var nymfoman, överkåt Irakiska, kåt och kul Indiska, två Colombianskor, Tyska, Afrikanska (vet inte vilket land), blek och rödhårig Irländska. Har säkert glömt några men det här var de jag kom på spontant
[b] Brud från Taiwan. Taiwanska? Hårig fetta, vägrade suga, men ack vad tight. Riktigt najs kropp, men jag har lite svårt för asiatiska ansikten. Dock var det som att ta en oskuld varje gång. Till skillnad från de förra träffades jag och denna donna några gånger, och vilken fröjd för kuken att få den masserad av en oskuldstight grotta varje gång. Sen en kväll ville hon plötsligt prata istället för att ha sex. Då var det slut på det roliga.
[
Dessa asiater med kinesiska gener har otroligt tighta och sköna fittor. En fantastisk massage för kuken väntar den som for doppa i en kinesisk fitta.
Liten nätt orakad engelska - Inte så nice men sa inte emot ett ord av vad man sa.
Norskor - Helt underbara alltid, man blir tänd så fort de pratar. Väldigt mycket gladare än svenskor.
Bulgariska med latina-utseende - Bästa sexupplevelsen någon. Blowjob på bio, 2an och kom i munnen.
Colombianska med blonderat hår - Fantastiskt öm, väldigt sensuell. Får för mig att latinamerikanskor har en annan syn på sex då det är mer öppet där borta.
Spanska med stora silikonbröst - Galet snygg brud som var ganska stel i sängen. Hon var nog på tok över min liga, så jag antar att det var därför.
Slovenska - Riktigt kinky, jobbade hårt och bjöd på sig själv. Hon var dock 32år.
Polskor - Förmodligen de enklaste tjejerna i hela världen. Jag "köpte" ett analknull till en polare till mig för en (!!!) cigg.
Trots att jag bodde i Frankrike en längre period samt talar flytande franska så har jag aldrig lyckats belägra en fransyska. Där snackar vi utmaning.. Fattar inte varför de är så svåra just där.
10 år äldre finska jag träffade på en färja, blev KK i över ett år - ganska bra ligg, jag fick i princip göra som jag ville; det var den tid då jag experimenterade och mognade i sängen
Tyska från Bavariens hjärtland (München) - red som en häst på hästhormoner. Jag älskar för övrigt tysk snuskprat i sängen. Bland det sexigaste som finns, tro det eller ej.
Nigerianska (hör och häpna) - oskuld, fick kriga för att köra in den, blev massa cameltoe och BJ's innan pärleporten öppnades. Inget vidare dock, trång ch len men oerfaren. Hata oskulder.
Vietnames, väldigt fräsch, väldigt söt, smart liten tös som jag fick äran att skinka på under ett par månader. Perfekt kropp, petite och trängselskatten i fittan betalade jag med nöje. Hur skönt som helst. 5/5.
Vet ej om detta räknas, men jag fick avrunkning+BJ ifrån en Pakistanska (nej hon var inte hårig och ful, stop hatin' bitches) också oskuld, oerfaren som bara den, nervös, kände mig nästan som ett peddo (fast hon var bara ett år yngre) - absolut inte igen!