2019-08-30, 20:10
Medlem
ChickenShacks avatar
En hårig analälskande turkiska är något jag måste få prova efter att ha läst tråden!
Gärna petite...

Vars hittar en sån som KK utan att få en galen släkt efter sig när det tar slut så att säga?
Citera
2019-08-30, 20:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja bara mysigt faktiskt. En kroatiska som kanske inte var så experimentell av sig, nä den skulle in i fittan så oralsex och analsex var överflödigt , förspel var också överflödigt, hon var så galet kåt, enda tjejen någonsin som givit mig skavsår på kuken med bara fittan.

En iranska som sa saker som "men åhh vad är det med dom, klart man tar den i rumpan om man älskar sin kille" när hon såg någon dokumentär om porr där nån feminist gnällde på analsex. Hon hade den snyggaste rumpan någonsin, älskade doggy och var den lydigaste tjejen jag någonsin haft och på skämt någon gång sa jag till henne när hon var needy en natt att enda gången hon kommer komma undan med att väcka mig är om hon har min kuk i munnen så slutade det med att jag fick minst 2 avsugningar per natt så det sovs jävligt lite men åhh vilka underbara månader och så som hon kom så var hon bara sanslöst bra för egot dessutom.

Så tummen upp för rasblandning från mig!
Citera
2019-09-01, 15:33
Medlem
Sex med utländska tjejer är underbart, särskilt ifrån Mellanöstern...

Ni som envisas med att säga att det är äckligt för de är håriga osv vet inte vad ni talar om.

Dessutom: Mer kroppsbehåring = mer testosteron = riktiga vilddjur i sängen 😏
Citera
2019-10-04, 23:49
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Sex med utländska tjejer är underbart, särskilt ifrån Mellanöstern...

Ni som envisas med att säga att det är äckligt för de är håriga osv vet inte vad ni talar om.

Dessutom: Mer kroppsbehåring = mer testosteron = riktiga vilddjur i sängen 😏

Jag attraheras sällan av kvinnor från Mellanöstern. Men jag tycker det är lite spännande att ha sex eller vara ihop med en icke-svensk tjej. Är lite som att man erövrar en annan grupps kvinnor, plus att deras etnicitet ger en lite extra krydda. MEN - jag vill inte ha muslimska tjejer, och inte heller negresser, asiater eller andra som är för främmande rasligt. Min nuvarande tjej är från Lettland och jag tycker det är sexigt när hon pratar lettiska, jag ska börja lära mig litegrann.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2019-10-04 kl. 23:53.
Citera
2019-10-05, 00:17
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag attraheras sällan av kvinnor från Mellanöstern. Men jag tycker det är lite spännande att ha sex eller vara ihop med en icke-svensk tjej. Är lite som att man erövrar en annan grupps kvinnor, plus att deras etnicitet - så länge den är vit - ger en lite extra krydda. MEN - jag vill inte ha muslimska tjejer, och inte heller negresser, asiater eller andra som är för främmande rasligt. Min nuvarande tjej är från Lettland och jag tycker det är sexigt när hon pratar lettiska, jag ska börja lära mig litegrann.

Lite extra krydda med främmande rasligt
Lettiska tjejer är väl inte så ofta germaner utan en blandning av finsk-ugrier och östslaviskt folk.

Men det kan också vara spännande med lite nyans på huden och form på ögonen.
En samiska med vargögon. Ryska med asiatiska inslag. Eller en asiat med kaukasiska inslag.

Mixen kan ibland bli riktigt intressant.
Citera
2019-10-05, 20:54
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Lite extra krydda med främmande rasligt
Lettiska tjejer är väl inte så ofta germaner utan en blandning av finsk-ugrier och östslaviskt folk.

Vit som vit. Dom är lagom exotiska.

Citat:
Men det kan också vara spännande med lite nyans på huden och form på ögonen.
En samiska med vargögon. Ryska med asiatiska inslag. Eller en asiat med kaukasiska inslag.

En del halvasiatiska tjejer kan vara snygga, men inte helasiatiska.
Citera
2019-10-06, 12:14
Medlem
Noble.Savages avatar
1. Tjej med afrikanskt ursprung uppvuxen i Sverige från Badoo. Inget vidare sex men gillade att mysa vilket var trevligt då jag har omättligt närhetsbehov. Tyvärr träffade jag en tjej emellan så kom aldrig tillbaka efter det.

2. Spansk tjej, en blandning av betaltjej och vanligt. Tråkigt sex, ville att jag skulle köra en dildo.

3. Kenyansk som ovanstående, bra. Väldigt kåt men därför nästan bara intresserad av penetration. Somnade på mig efter hon ridit mig och fortsatte när hon vaknade.

All in all, positivt inställd till afrikanskt ursprung utan muslimsk kultur.
Citera
2019-10-06, 14:02
Medlem
Bingo93s avatar
1 Tysksvensk tjej helt ok dock rätt avtändande är hon började prata tyska började tänka på tysk hård porr
2 brasiliansk underbar skön dock gillade hon ner anal än vaginalt
3 japansk/thai sämsta sex ever
Citera
2019-10-07, 12:18
Medlem
Frans-Jaegers avatar
1: Filipina, 28 år, 152cm 36kg, vill ha sex 1-2ggr om dagen, träffades i Sverige. Gyllenbrun hårlös hud, liten tajt fitta, små fasta bröst med underbart små fina bröstvårtor. Fullständigt skogstokig i sängen, sitter på huk och rider så att kuken nästan knäcks.

2: Filipina, 37 år, 160cm 55kg, vill ha sex 4-5ggr om dagen, träffades i Sverige. Gyllenbrun hårlös hud, liten tajt fitta och normala bröst. Inte lika vild som exet (Nr1) men vill oftare och blir kåtare. Ett nafs i örat och hon är våt och vill till sängen.

Jag (42år) är hooked på filipinas nu. Lägg till deras personlighet så är det underbara små varelser.
Citera
2019-10-07, 12:30
Medlem
Spitefires avatar
Låg med en fransman i skogen i Normandie, tog mig bakifrån lutandes mot ett träd. Ni svennebögar har ett och annat att lära er från den franska mannen.
Citera
2019-10-07, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spitefire
Låg med en fransman i skogen i Normandie, tog mig bakifrån lutandes mot ett träd. Ni svennebögar har ett och annat att lära er från den franska mannen.
Vem av er lutade mot trädet? Eller lutade ni bägge 2.
Citera
2019-10-07, 14:07
Medlem
Isnatts avatar
13:20 in har vi en go tjej som går fram och åker med en svarttaxichaufför och har trekant med Ali och Muhammed Svenska tjejer ändå va
https://poddtoppen.se/podcast/1451083156/hant-pa-restaurang
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in