Jag måste väcka tråden med mina nyare erfarenheter av invandrarsex! Efter att ha läst den här tråden blev man ju otroligt sugen på att prova på lite orientaliskt. Ute på krogen syntes ju inga riktiga arabiska flickor till och det känns som om det är lite för mycket vågat att gå ut på krogen och ragga framför vänner och andra kriminella mustingar. Mitt sista hopp fick bli internet!
Lyckades via ett rätt vanligt community få tag i en yngre tjej med ursprung från Irak. Vi började snacka på MSN om både det ena och det andra och hon verkade faktiskt vara en otroligt smart flicka. Det visade sig också att hon hade en ganska strikt familj med två äldre bröder som hade koll på henne, men jag lyckades efter några veckor (närmare två månader) att vara så pass nära vän med henne att hon jättegärna ville träffas. Vi skulle träffas på stan och väl på plats när jag väntar på att hon ska gå av pendeltåget kommer en liten tight irakisk kvinna med slöja och hela baletten. Kände mig lite som en av huvudhallickarna i "Lilja 4-ever" och upplevde det som att hela T-centralen tittade på mig som en torsk som köpte sex av den traffickerade slöjkvinnan, något som givetvis inte hände i verkligheten.
Jag fick en kram och vi tog en taxi hem till min lägenhet, där vi satte oss ned för att titta på film och äta glass vilket vi bestämt redan innan. Efter ungefär halva filmen lade jag min arm över hennes axlar och hon tittade på mig och log. Jag kysste henne på halsen och vi började att kyssa varandra, hångla och smeka varandra utanpå kläderna. Hamnade i min säng, fortfarande med kläderna på och kysstes, hånglade och lekte med ivriga fingrar ovanpå kläderna i 30 minuter innan hennes mobiltelefon ringde. En högljudd argsint röst pratade på ett språk som jag inte kände igen och hon svarade lungt och lade sedan på. Hon var tvungen att åka hem. Hängde med henne till centralstationen och vinkade av henne medan hon åkte hem.
Våra konversationer på MSN fortsatte samma kväll och hon sa att någon som kände hennes familj hade sett henne med en äldre vit man på centralstationen och ringt till familjen som hade blivit rätt sura, men att hon lyckats med att förklara att personen bara hade frågat efter vägen eller något i den stilen. Adrenalinet pumpade lite när hon först berättade om händelsen, jag såg rubrikerna framför mig och var nära att byta identitet och skriva en tråd om hur man byter till skyddad adress på Flashback.
Hur som helst, vi bestämde att vi skulle träffas en gång till. Den här gången träffades vi utanför min port och gick upp till lägenheten. Väl där uppe tog det inte alls många minuter innan hon berättade att hon hade blivit alldelles galen av mina fingrar sist vi träffades och att hon inte kunnat tänka på något annat sedan dess. Rätt var det var åkte såväl slöja som kläder av och den otroligt fina flickan blottade såväl sitt välrakade kön som sina små fasta bröst inför en helt påklädd svensk man.
Jag blev stenkåt direkt. Mina kläder åkte av i samband med att vi lade oss ned i sängen och jag fortsatte att smeka henne. Hon kved och bad mig att ta henne - men jag höll istället fast henne och förklarade att jag inte tänkte ligga med henne. Efter ytterligare 10 minuters intensivt smekande, nafsande och retande med mina fingrar på hennes kropp skrek hon åt mig att jag skulle ta henne hårt.
Efter frågor om p-piller och kondomer berättade hon att jag skulle ta det försiktigt, för hon var nämligen oskuld. Vid det här laget var vi båda riktigt upphetsade och när jag väl kom in i henne var hon lika våt som jag var hård. Vi knullade i ca 20 minuter innan jag kom, därefter några minuters vila innan hon med hjälp av sin mun såg till att jag än en gång blev hård - därefter ytterligare en sexuell akt som slutade med att jag fick komma över hennes mage och bröst.
Väl efter själva knullandet låg vi bara och höll om varandra. Jag tittade på hennes otroligt vackra kropp och kände mig som om jag verkligen lyckats hitta en liten guldklimp i en oändligt stor öken. Några timmar efter att vi först träffats vid min port ringer återigen hennes mobiltelefon. En inte lika arg men fortfarande högljudd röst igen, hon svarade och berättade att hon var tvungen att gå.
Och så, mina vänner, gick det till när farbror Bara Glad knullade sin allra första arabkvinna. Med slöja dessutom!
När det gäller liggande med den utländska delen av befolkningen är det inte mot Mecka man ska vända sina ansikten, istället är det Södertälje som inhyser störst del av kåta invandrarflickor som aldrig fått känna på den svenska kuken...
.. Kanske borde ringa hennes pappa och berätta att jag knullat skiten ur hans 20åriga dotter?