2009-03-22, 02:07
Medlem
geek89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Oavsett hur pantad personen ar sa ar du bade okunnig och borde inte svara pa saker du inte kanner till. Turkiska kurder ar lika mycket turkar i relation till vanliga turkar som svenska zigenare ar svenskar i relation till vanliga svenskar.

Jag orkar inte ens... Las en bok, eller en wikipediaartikel i alla fall. Jag sokte upp en at dig, ditt obildade skamt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Kurder

Vägrar läsa. Ni verkar inte fatta att turkar är dom enda riktiga människorna så jag lämnar denna diskussion. Tack och hej
Citera
2009-03-22, 15:51
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek89
Vägrar läsa. Ni verkar inte fatta att turkar är dom enda riktiga människorna så jag lämnar denna diskussion. Tack och hej

Du maste ju vara helt efterbliven. Det var inte dig jag skrev till, och hur blir turkar mindre manniskor bara for att turkar och kurder inte ar samma sak?
Citera
2009-03-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
Amerikanska. Otroligt uthållig men rätt dålig på initiativ. Vi höll på i sex timmar, har inte ens idag fattat hur man kunde fixa detta maratonsex! Trots allt det bästa sex jag haft. 5

Offtopic: Fan jag klarar inte ens 1 ½ timme utan att få problem med blåbollar, sen förlorar jag känseln i kuken så jag inte kan komma.

Vad mena du med thailändskan och tvärhand?
Citera
2009-04-12, 12:47
Medlem
Bara Glads avatar
Jag måste väcka tråden med mina nyare erfarenheter av invandrarsex! Efter att ha läst den här tråden blev man ju otroligt sugen på att prova på lite orientaliskt. Ute på krogen syntes ju inga riktiga arabiska flickor till och det känns som om det är lite för mycket vågat att gå ut på krogen och ragga framför vänner och andra kriminella mustingar. Mitt sista hopp fick bli internet!

Lyckades via ett rätt vanligt community få tag i en yngre tjej med ursprung från Irak. Vi började snacka på MSN om både det ena och det andra och hon verkade faktiskt vara en otroligt smart flicka. Det visade sig också att hon hade en ganska strikt familj med två äldre bröder som hade koll på henne, men jag lyckades efter några veckor (närmare två månader) att vara så pass nära vän med henne att hon jättegärna ville träffas. Vi skulle träffas på stan och väl på plats när jag väntar på att hon ska gå av pendeltåget kommer en liten tight irakisk kvinna med slöja och hela baletten. Kände mig lite som en av huvudhallickarna i "Lilja 4-ever" och upplevde det som att hela T-centralen tittade på mig som en torsk som köpte sex av den traffickerade slöjkvinnan, något som givetvis inte hände i verkligheten.

Jag fick en kram och vi tog en taxi hem till min lägenhet, där vi satte oss ned för att titta på film och äta glass vilket vi bestämt redan innan. Efter ungefär halva filmen lade jag min arm över hennes axlar och hon tittade på mig och log. Jag kysste henne på halsen och vi började att kyssa varandra, hångla och smeka varandra utanpå kläderna. Hamnade i min säng, fortfarande med kläderna på och kysstes, hånglade och lekte med ivriga fingrar ovanpå kläderna i 30 minuter innan hennes mobiltelefon ringde. En högljudd argsint röst pratade på ett språk som jag inte kände igen och hon svarade lungt och lade sedan på. Hon var tvungen att åka hem. Hängde med henne till centralstationen och vinkade av henne medan hon åkte hem.

Våra konversationer på MSN fortsatte samma kväll och hon sa att någon som kände hennes familj hade sett henne med en äldre vit man på centralstationen och ringt till familjen som hade blivit rätt sura, men att hon lyckats med att förklara att personen bara hade frågat efter vägen eller något i den stilen. Adrenalinet pumpade lite när hon först berättade om händelsen, jag såg rubrikerna framför mig och var nära att byta identitet och skriva en tråd om hur man byter till skyddad adress på Flashback.

Hur som helst, vi bestämde att vi skulle träffas en gång till. Den här gången träffades vi utanför min port och gick upp till lägenheten. Väl där uppe tog det inte alls många minuter innan hon berättade att hon hade blivit alldelles galen av mina fingrar sist vi träffades och att hon inte kunnat tänka på något annat sedan dess. Rätt var det var åkte såväl slöja som kläder av och den otroligt fina flickan blottade såväl sitt välrakade kön som sina små fasta bröst inför en helt påklädd svensk man.

Jag blev stenkåt direkt. Mina kläder åkte av i samband med att vi lade oss ned i sängen och jag fortsatte att smeka henne. Hon kved och bad mig att ta henne - men jag höll istället fast henne och förklarade att jag inte tänkte ligga med henne. Efter ytterligare 10 minuters intensivt smekande, nafsande och retande med mina fingrar på hennes kropp skrek hon åt mig att jag skulle ta henne hårt.

Efter frågor om p-piller och kondomer berättade hon att jag skulle ta det försiktigt, för hon var nämligen oskuld. Vid det här laget var vi båda riktigt upphetsade och när jag väl kom in i henne var hon lika våt som jag var hård. Vi knullade i ca 20 minuter innan jag kom, därefter några minuters vila innan hon med hjälp av sin mun såg till att jag än en gång blev hård - därefter ytterligare en sexuell akt som slutade med att jag fick komma över hennes mage och bröst.

Väl efter själva knullandet låg vi bara och höll om varandra. Jag tittade på hennes otroligt vackra kropp och kände mig som om jag verkligen lyckats hitta en liten guldklimp i en oändligt stor öken. Några timmar efter att vi först träffats vid min port ringer återigen hennes mobiltelefon. En inte lika arg men fortfarande högljudd röst igen, hon svarade och berättade att hon var tvungen att gå.

Och så, mina vänner, gick det till när farbror Bara Glad knullade sin allra första arabkvinna. Med slöja dessutom!

När det gäller liggande med den utländska delen av befolkningen är det inte mot Mecka man ska vända sina ansikten, istället är det Södertälje som inhyser störst del av kåta invandrarflickor som aldrig fått känna på den svenska kuken...

.. Kanske borde ringa hennes pappa och berätta att jag knullat skiten ur hans 20åriga dotter?
Citera
2009-04-12, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Text

Haha, skön historia, hoppas du får komma till fler gånger där !
Vad var det för sida du fick kontakt igenom?
Citera
2009-04-12, 23:58
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azules
Haha, skön historia, hoppas du får komma till fler gånger där !
Vad var det för sida du fick kontakt igenom?

Spraydate!
Citera
2009-04-13, 13:58
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inremo
Det där är väl inte helt sant, eller hur? Invandrare kan ju även vara mer normala hitflyttade medmänniskor som danskar, britter eller amerikaner. Det är ju bara psykotiska missfall från Jugoslavien och mellanöstern som är aktuella för sådan särbehandling som du nämner här....och allvarligt talat...vem fan är intresserad av dem i vilket fall som helst?

danskar är fan inte normala!
Citera
2009-04-27, 20:51
Medlem
husbys avatar
utländska män då?

känner att jag måste utöka den här tråden med lite erfarenheter av utländska män, kryllar ju bara av kurdiska/asiatiska/latinska tjejer!

engelsman: jag tillhörde länge den här skaran av kvinnliga befolkningen som säger att storleken inte spelar någon roll, men jävlar i helvete vad upphetsande det är att bli helt totalt uppfylld av en rejäl jävla engelsman. ändrade mig i den frågan efter det.. hände på en backpackerresa nåt år sedan. han var lite hög på speed plus diverse annat men oj oj oj vilket förspel, det var som om han riktigt ville mjuka upp mig innan sin jävla hästkuk trycktes in. aaaaaahhhh helvete vad jag blev fint knullad! Ja engelska "gentlemen" existerar ladies! bjöd på frukost dagen efter t.o.m

norrman: nu kanske jag är lite motsägelsefull men den här mannen var också helt otrolig! han hade en något mindre kuk men den var liksom spetsig på toppen och bred som fan i botten, utmärkt till analsex! den bara gled in som en plugg och det gjorde bara sådär lite skönt ont, visste exakt vad han höll på med. han hade en fin ryamatta på bröstet och ett redigt skägg, en riktig viking! går igång som helvete på just kombinationen brösthår och skägg! och det var så fruktansvärt upphetsande att suga honom medan han snackade norska blev så jävla weird/dirty liksom! fick en skön nack/ryggmassage efteråt och sånt uppskattas alltid. träffade honom på en skidresa på afterski i alperna. det var sweeeeeeeet!

så.. det var nog allt förutom en makedonier jag satte på på fyllan i somras. nån slags barägare i innerstaden. jobbig som fan efteråt och ringde, smsade och ville träffas igen. helt jävla värdelös var bara för på och hmm.. ja.. lite småäcklig helt enkelt. fet fylleångest dagen efter!
Citera
2009-04-27, 20:59
Medlem
Krappfiskarns avatar
Chilenska - 10/10 ... perfekt sätt att bli av med oskulden på, att man sedan fick lite mer vid fler tillfällen var lika perfekt det.

Bosniska - 4/10 ... låg där som en död fisk, sög dock bra.

Iranska - 6/10 ... gick bra, inte mycket att säga.

Somaliska - 7/10 ... riktigt bra, hon hade fått högre om hon givit lite oralsex, men men...
Citera
2009-04-28, 08:36
Medlem
Tjaa.. Har egentligen ingen rejäl erfarenhet, men lite har dock hunnits med.

Låg med en serbiska för ett tag sen.. ingen fager dam, men glad i sex var hon iallafall. När jag bad henne ställa sig på alla fyra svarade hon helt sonika med "Visst, ska bara hämta vaselinet först".
Tydligen hade denna dam inte riktigt insett att det går att genomföra ett vaginalt samlag bakifrån också. men jag klagade inte. hon tog den i tvåan och det höjer snittbetyget med en lämplig tvåa. Hon är säkert ett sexuellt vidunder, men då detta skedde på fyllan i ett ONS hann jag inte riktigt uppskatta denna kvinnas sexualitet till fullo.

En annan dam jag gängat med under en lite mer vidsträckt period är finska(född, uppvuxen här men vafan. har som sagt ingen större erfarenhet)

Helt tokig i sängen, totalt undergiven och lika inne på BDSM som jag. Här har vi en riktig vildkatt, något jag har fått höra ska vara gement för alla finskor. Har inte en enda polare som kopulerat en finska utan att få sig en sjuhelvetes resa.
Även denna dam behagade idka analsex, så hon kammar hem juryns bonuspoäng med, dock bara ett, för annars hade hon sprängt skalan. Hon är mitt i särklass bästa äventyr.

Slutligen har jag för mig att jag i min ungdoms dagar (typ 16) låg med en estnisk brud nån gång på en fest. Massiva celluliter, hängbröst redan då, dålig hy och hade en tjejpolare som prompt skulle titta på. det enda positiva med egenskapen var att hon senare låg med min kompis, och pratade vitt och brett om hur mkt bättre i sängen jag var. sånt betyder mycket för en fjunig sextonåring.

Summering:
Serbien 6(+2)/10
Finland9(+1)/10
Estland3/10
Citera
2009-04-28, 10:28
Medlem
Wargs avatar
Flickvännen är Palestinier, men försvenskad. Så hon är nog som en svensk tjej.
Avsugen av en halvpersisk brud, dåligt.

That's how far min erfarenhet sträcker sig.
Citera
2009-04-28, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Somaliska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem