2010-07-20, 04:13
Medlem
tänker inte räkna svenskor. å bara de 2 första har extra info.

utländska nr 1

Grekiskt, i hotell rum.

Det var på en Greklands semester då jag var ca 15 år och började med att jag var nere på en lokal restaurant. Då fick jag oväntat sällskap av ägarens 14 åriga dotter. Vi satt först och försökte småprata vilket inte var så enkelt för att hon inte kunde speciellt bra engelska. Men hon följde mig till mitt rum på hotellet å där satt hon på min säng iklädd en miniskirt i svart lack och en rippad svart topp. Hon bad mig att sitta ner breve. Sen gav hon mig en försiktig kyss. Som besvarades kläderna flög av och hon frågade mig om jag ville ta hennes oskuld, jag nickade som svar.

Resultat: Avsugning, Försiktig Ridning, sedan Galet vild Doggystyle.

utländska nr 2

Bosniska 18, efter TKD träning, i lokalen.

blev nedbrottad under träning kännde då ett par bröst i ansiktet å en hand i skrevet. fick då i samma ögonblick höra viskat "ta mig ikväll" nog diskret att ingen skulle märka något när tränarn lämnat oss nyckeln å åkt iväg å alla andra elever lämnat lokalen. hon såg mig i ögonen och frågade om jag var redo. å klart som fan var jag väl det.

Resultat: 69an , stående mot speglarna vaginalt, samt en jävla massa Analt både djupt och Hårt.

nr 3

Finsk brud 22, på färjan galaxy, bland bagaget.

Resultat: Analt fylle sex.

nr 4

Finsk Tjej 16, åbo, hennes rum.

Resultat: avsugning medans polarn gav doggy sedan DP.

nr 5 (aktuella KK's)

två Japanska, tjejer 15 å 17. nästan dagligen hemma.

Resultat: de älskar allt, vad som hälst.
Citera
2010-07-20, 07:01
Medlem
En chilenare och två albaner. Vid separata tillfällen, kanske jag bör tillägga, men klumpar ihop dem för de var väldigt lika. Extremt egoistiska i sängen, 2-3 minuters halvdant förspel och sedan klarade de som bäst 1-2 minuter innan de kom. Chilenaren var dessutom väldigt dåligt utrustad, fick nästan leta efter den lille i en gigantisk buske av hår, aldrig mer en sådan.

En turk. Ingen strandturk, utan en rätt integrerad kille med vitt jobb och svenska utan brytning. Helt ok, helt normalt, inga konstigheter och inget som direkt skilde honom från någon av de bättre svenskarna jag varit med.

En tysk. Tyst, kall, mekanisk och uthållig, var nog ungefär som att ha sex med en robot.

Edit: Hmm... det såg rätt "blattemadrassigt" ut när man radade upp det så här. Får väl säga till mitt försvar att jag inte är någon tonåring direkt, utan har några år på nacken.
Senast redigerad av discoboll 2010-07-20 kl. 07:12.
Citera
2010-07-20, 11:20
Bannlyst
1 ungerska
2 tyskor
1 amerikanska
x antal brittiskor
1 norska
2 danskor
1 vitrysska
2 rysskor
några rumänskor

och över 10 asiatiskor, de är billiga där nere

Av alla dessa måste jag nog säga att amerikanskor och brittiskor är sämst.
Favoriten är rysskor och vitrysskor. De är bättre och mer crazy. Brudarna i rumänien är skönt galna också.

URsäkta hur jag skriver, men har laptop på magen när jag ligger i solen
Citera
2010-07-20, 11:53
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoVille
En turkisk kille. Liten kuk, ingen märkvärdig taktik och allmänt sliskig. Shit happens when you party naked, haha.
Citera
2010-07-20, 16:06
Medlem
MunchenCallings avatar
Orkar inte lista upp, men sydamerikanska brudar är heta. Vilda i sängan, mer än gärna blir de tagna i tvaan och är väldigt passionerade.

Brittiska brudar är värdelösa.

Citat:
Ursprungligen postat av Ninaberija
Jag förstår inte hur det här kom in. Vi diskuterar invandrarsex inte vilket folkslag som är bra /dåligt.
Balkanfolk is the shit

Tror nog mest han reagerade (även jag) pa att du knullat med zigenare, araber och albaner för att sedan säga att du inte tycker om negrar, sydamerikaner och asiater. Rätt ovanligt.
Citera
2010-07-20, 17:15
Medlem
LeFakirs avatar
Adopterad asiat om det räknas som invandrare. Var one night stand. Hon var jävligt passiv och tråkig.
Citera
2010-07-20, 21:17
Medlem
SwingKidds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
Ja, svara på frågan.

Ok mister,

Island, Finland, Danmark, Tyskland, Kenya, Etiopien, Österrike, Bulgarien, Ryssland, England, Chile, Peru, Guatemala, Argentina, Norge, Irak/Kurdistan, Iran, Libanon, Sydkorea
20 olika länder med Sverige inräknat ..

So far har de nordiska länderna plus Kurdistan/Irak legat på topp och Österrike, Guatemala, Kenya, Iran, Libanon och Tyskland får en stark jumboplacering
Citera
2010-07-20, 21:25
Bannlyst
ca 20 svenskar, så länge sen så jag minns dom inte ens längre

en tunisier, snygg, bra sex

en marockan, gullig, helt ok sex

en irakier, gullig, nja sådär...

en iranier, säger jag inte
Citera
2010-07-20, 21:42
Bannlyst
Bara ett tillägg, irakierns långa svarta ögonfransar var nog det som fick mig mest ur balans tror jag

Ett tillägg till: han blev sedan ihop med en söt blondin, vad jag vet är de fortfarande ihop. Han är ca 25 år yngre än jag.
Senast redigerad av curiosa 2010-07-20 kl. 21:56.
Citera
2010-07-20, 22:53
Medlem
Intefanvetjags avatar
En snubbe från Mexiko, hade rätt liten, var sådär i sängen... Toppar inte listan precis.
Ryssland, värdelös.
Iran, bäst av alla någonsin! HELT AMAZING.
Citera
2010-07-21, 02:31
Medlem
YoVilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja

Skulle självklart stå teknik
Citera
2010-07-21, 11:54
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Massor med OT raderat. Är det verkligen så svårt att kolla vad tråden handlar om?

// Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in