tänker inte räkna svenskor. å bara de 2 första har extra info.
utländska nr 1
Grekiskt, i hotell rum.
Det var på en Greklands semester då jag var ca 15 år och började med att jag var nere på en lokal restaurant. Då fick jag oväntat sällskap av ägarens 14 åriga dotter. Vi satt först och försökte småprata vilket inte var så enkelt för att hon inte kunde speciellt bra engelska. Men hon följde mig till mitt rum på hotellet å där satt hon på min säng iklädd en miniskirt i svart lack och en rippad svart topp. Hon bad mig att sitta ner breve. Sen gav hon mig en försiktig kyss. Som besvarades kläderna flög av och hon frågade mig om jag ville ta hennes oskuld, jag nickade som svar.
Resultat: Avsugning, Försiktig Ridning, sedan Galet vild Doggystyle.
utländska nr 2
Bosniska 18, efter TKD träning, i lokalen.
blev nedbrottad under träning kännde då ett par bröst i ansiktet å en hand i skrevet.
fick då i samma ögonblick höra viskat "ta mig ikväll" nog diskret att ingen skulle märka något när tränarn lämnat oss nyckeln å åkt iväg å alla andra elever lämnat lokalen. hon såg mig i ögonen och frågade om jag var redo. å klart som fan var jag väl det.
Resultat: 69an , stående mot speglarna vaginalt, samt en jävla massa Analt både djupt och Hårt.
nr 3
Finsk brud 22, på färjan galaxy, bland bagaget.
Resultat: Analt fylle sex.
nr 4
Finsk Tjej 16, åbo, hennes rum.
Resultat: avsugning medans polarn gav doggy sedan DP.
nr 5 (aktuella KK's)
två Japanska, tjejer 15 å 17. nästan dagligen hemma.
Resultat: de älskar allt, vad som hälst.
utländska nr 1
Grekiskt, i hotell rum.
Det var på en Greklands semester då jag var ca 15 år och började med att jag var nere på en lokal restaurant. Då fick jag oväntat sällskap av ägarens 14 åriga dotter. Vi satt först och försökte småprata vilket inte var så enkelt för att hon inte kunde speciellt bra engelska. Men hon följde mig till mitt rum på hotellet å där satt hon på min säng iklädd en miniskirt i svart lack och en rippad svart topp. Hon bad mig att sitta ner breve. Sen gav hon mig en försiktig kyss. Som besvarades kläderna flög av och hon frågade mig om jag ville ta hennes oskuld, jag nickade som svar.
Resultat: Avsugning, Försiktig Ridning, sedan Galet vild Doggystyle.
utländska nr 2
Bosniska 18, efter TKD träning, i lokalen.
blev nedbrottad under träning kännde då ett par bröst i ansiktet å en hand i skrevet.
Resultat: 69an , stående mot speglarna vaginalt, samt en jävla massa Analt både djupt och Hårt.
nr 3
Finsk brud 22, på färjan galaxy, bland bagaget.
Resultat: Analt fylle sex.
nr 4
Finsk Tjej 16, åbo, hennes rum.
Resultat: avsugning medans polarn gav doggy sedan DP.
nr 5 (aktuella KK's)
två Japanska, tjejer 15 å 17. nästan dagligen hemma.
Resultat: de älskar allt, vad som hälst.