2010-07-13, 12:33
Medlem
Räknas en tjej som har en finsk farsa och svensk morsa?
Citera
2010-07-13, 14:41
Bannlyst
Inget som uppskattas.. fy fan..

Har haft sex med en fransyska och spanjorska och de finns fan INGET , INGET måste verkligen understryka INGET hetare än när dem skriker och viskar under sexet med deras respektive språk.. fysatan,
Citera
2010-07-13, 15:41
Medlem
Celticos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apadolmee
Inget som uppskattas.. fy fan..

Har haft sex med en fransyska och spanjorska och de finns fan INGET , INGET måste verkligen understryka INGET hetare än när dem skriker och viskar under sexet med deras respektive språk.. fysatan,

haha true true
Citera
2010-07-13, 15:52
Medlem
Kingeling1000s avatar
1.) Adopterad tjej från Sri Lanka:

Grymt duktig i sängen (hon var 20 bast), lätt mullig med grymt fina stenhårda tuttar, älskade att hetsa, typ "Hårdare, hallå, HÅRDARE sa jag" till hon blev REJÄLT knullad. Älskade sex på hyffsat offentliga platser. Hon sög av mig i en skreva på Fjäderholmarna en gång, vi knullade på en klippa i skärgården samtidigt som en båt höll på att lägga till i närheten, hon red mig stolt och njöt av att visa upp sig för Kapten ombord... Jag dumpade henne för en annan tjej, men hon fortsatte dyka upp hemma hos mig till som tätt för att få kuk iallafall.

2.) Kristen tjej, född i sydafrika (tillhörde den europeiska delen av befolkningen dock) boende i Australien:

Sex är ju ALLTID bättre när man inte får och är man rättroget kristen så får man ju ICKE innan äktenskapet... Det är dock ganska porrigt när någon stönar "oh yes, fuck me harder!"!

3.) ONS: Adopterad nigerianska

GRYMT kåt, skrek sig typ igenom hela knullet och BAD om att bli knullad hårdare hårdare hårdare. Riktigt bra! Så... summa summarum: utländska tjejer, snäppet vildare än sina svenskättlade systrar!
Citera
2010-07-13, 22:26
Medlem
Ninaberijas avatar
Med risk för att låta slampig.

1 Kosovozigenare
tog min oskuld , var allmänt hårdhänt och omysig.Inget förspel

2 Samma som ovan ,fast en annan person

Okej men höll på så lääänge fick skavsår

3 Kosovozigenare igen
Var duktig riktig snygg men kunde ingen svenska

4 kosovoalban
Urusel jag tror han hatade mig och jag hatar honom.

5 portugis
Slemmig "latinolover" med mini snopp som överaskningssätte på en.

6 Syrian
riktigt bra , underbar snygg fick orgasm.

7 syrian
Bra stor kuk

8 svensk
var full och därför bara jobbig

9 Arab muslim
kom efter en minut men snygg

10 Kosovoalban
Bra helt supersnuskig, var med på allt
Citera
2010-07-14, 15:08
Medlem
CamCameos avatar
Dåligt, will not repeat.
Citera
2010-07-14, 23:18
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limited Edition
Förlorade min oskuld till en turkiska faktiskt.
samma här
hon ville baaaaara rida
två gånger på tre månaders knull körde vi missionären, det var första och sista :P hon var riktigt bra, mycket stön och sånt mysigt
Citera
2010-07-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninaberija
Ifall jag var kille och legat med tjejer så skulle ni vara imponerade.

Japp, eftersom det är svårare som kille att få ligg.

Mina erfarenheter:

Kuban/Peruanska - Stor rumpa och porrigt mullig. Sög bra. Tog den i tvåan vid några, dock få, tillfällen.

Halvsvenska, halvungerska - Precis som tjejen ovanför så hade hon också stor rumpa och var porrigt mullig. Fast hon här var vackrare. Var rätt tråkig i sängen. Tog ej i tvåan.

En till svensk-ungersk blandning - Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag hade sex med henne. Inte alls sexig utan för tjock. Hade nog inte satt på henne i nyktert tillstånd.

Kroatiska - Inte alls kurvig, men het på ett jailbait-sätt. Låter kanske som lögn men hon gillade den i tvåan. Fick dock bryta relationen för att hennes farsa inte gillade att jag inte var katolik.

Iranska - Vacker och med en karaktärfull sexig konvex näsa. Ställde dock inte upp på så mycket utan det var bara missionären eller doggy. Tog ej i tvåan.

Svensk/turkiska - Såg ut som vilken svensk som helst. Rätt het och med härliga breda höfter. Var rätt bra på att throata. Tog ej i tvåan.

Kurdiska/egyptiska - Riktigt het. Var ihop länge innan hon bjöd på sig själv. Vägrade suga. Död som en fisk på land under akterna. Fick ej beträda tvåan.

Eftersom de varit rätt olika så kan jag inte riktigt jämföra dem med svenskorna, som också de är olika.
Citera
2010-07-15, 12:16
Bannlyst
Har knullat en tjej ifrån Vietnam! Hon var ingen någon höjdare på att ta initiativ dock, mest jag som slängde runt henne i olika positioner. Dock så var hon väldigt tight, var en underbar syn att se min kuk fylla hela hennes hål till max.

Varit med en rysk-svenska också, hon hade en fiin rumpa och gillade att rida, lite mullig men på ett porrigt sätt! Hennes bror avskydde mig och jag bara log mot honom varje gång och tänkte "yeah i'm fucking your sister" hehe

Och med en svensk tjej, jag är en invandrare so i guess att det gör det till invandrarsex?
Hon gillade iallafall att bli tagen väldigt hårt, fick ont i pungen som fan varje gång jag hade knullat henne. Hon var inte så jätte tight heller, lite lagom :/ Kan ifs vara för att hon tände på att bli tagen så hårt.

Har varit med några dunder snygga brudar ifrån sydamerika och afrika också dock aldrig kommit till third base om man säger så, det ska det dock snart bli ändring på.
Senast redigerad av Crazy_Fox 2010-07-15 kl. 12:25.
Citera
2010-07-17, 01:52
Medlem
Ho ho vilken underhållande tråd

Jag hade fläng på invandrarkillar ett tag. För rätt många år sen. Mina erfarenheter är inte så många men ändå:

Kurd - Han fick min oskuld. Det blödde och gjorde helvetiskt jävla ont. Sen fortsatte vi träffas lite då och då för att knulla natten lång. Han tjatade om analsex men där drog jag gränsen, han envisades dock med att jämt smyga in ett finger i analen. Han var rätt dominant vilket jag tyckte var sexigt men samtidigt skrämmande eftersom jag var så oerfaren och osäker. Och han var den mest håriga människa jag sett, än idag har jag inte sett dess like.

Iranier - Vi hade fint och ömsint sex. Han gav mig många komplimanger och fick mig att känna mig trygg. Snygg och musklig kropp med coola tatueringar. Han ville inte ha analsex - bra! Lite skumt att han började säga porrfilmsrepliker på engelska mitt i alltihopa. Vi träffades några få gånger. Sen blev jag för på och skrämde iväg honom.

Ännu en kurd - En snabbis inne på en krog. Aladdin, enda gången jag varit där faktiskt. Impulsgrej, gav mig ingenting överhuvudtaget, var mest stressigt. Jag kokade av ångest för tillfället och ville bara bli av med den.

Sen har jag inga fler. Har varit nära att hamna i säng med en turk så väl som en kille från Eritrea, men jag ångrade mig i sista stund och drog mig ur situationen. Peruaner har jag haft efter mig också.
Citera
2010-07-18, 07:25
Medlem
Träffade en sjövild vacker och sexig Vietnamesiska i 30års åldern som var hur villig som helst och kunde inte hålla fingrarna i styr i taxin hem till henne utan hon var överallt och ville att mina händer och framförallt fingrar skulle vara överallt på henne.

Väl hemma i hennes 2:a kastade hon sig över mig och klädde av mig och vi höll på att göra det på en stol i hallen men då jag inte var för full frågade jag om kondom. Det hade hon inga svarade hon vilket fick mig att tveka vilket tog skruv och hon gick in i sovrummet och plockade fram några kondomer. Det var i sovrummet som jag började undra vad det var för tjej jag träffat på då hennes sovrum var ljudisolerat och hon hade en stor 42 tums TV bredvid sängen som hon slog på och visade en porrfilm med högsta volym. Ah det förklarar ljudisoleringen tänkte jag för att intala mig själv att hon var helt normal och sedan var det bara att köra på!

Hon var fantastisk och hon hade tydligen influerats av alla porrfilmer hon sett då hon bad att jag skulle göra en massa saker med henne som jag glädjeligen ställde upp på.

Höll kontakten med henne och hälsade på ibland efter jag varit ute på krogen men då hon började att bli seriös och ville bli min flickvän blev jag lite skygg. Hon var lite för vild för mig då hon till exempel varje gång vi snackade på Skype med webcam alltid började ta av sig naken och smeka sig medans vi satt och pratade eller när vi träffades alltid ville att jag skulle ha sex på offentliga platser och kunde inte hålla sina fingrar i styr trots att det inte alls var rätt läge. Men jäkligt snygg och sexig var hon så det bar emot att dumpa henne.

Men är ändå rätt nöjd med det beslutet då jag några månader senare träffade min fru som är likadan fast i mindra skala vilket passar en blyg Svensk lite bättre.
Citera
2010-07-19, 04:23
Medlem
YoVilles avatar
En turkisk kille. Liten kuk, ingen märkvärdig taktik och allmänt sliskig. Shit happens when you party naked, haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in