Citat:
Ursprungligen postat av Ninaberija
Ifall jag var kille och legat med tjejer så skulle ni vara imponerade.
Japp, eftersom det är svårare som kille att få ligg.
Mina erfarenheter:
Kuban/Peruanska - Stor rumpa och porrigt mullig. Sög bra. Tog den i tvåan vid några, dock få, tillfällen.
Halvsvenska, halvungerska - Precis som tjejen ovanför så hade hon också stor rumpa och var porrigt mullig. Fast hon här var vackrare. Var rätt tråkig i sängen. Tog ej i tvåan.
En till svensk-ungersk blandning - Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag hade sex med henne. Inte alls sexig utan för tjock. Hade nog inte satt på henne i nyktert tillstånd.
Kroatiska - Inte alls kurvig, men het på ett jailbait-sätt. Låter kanske som lögn men hon gillade den i tvåan. Fick dock bryta relationen för att hennes farsa inte gillade att jag inte var katolik.
Iranska - Vacker och med en karaktärfull sexig konvex näsa. Ställde dock inte upp på så mycket utan det var bara missionären eller doggy. Tog ej i tvåan.
Svensk/turkiska - Såg ut som vilken svensk som helst. Rätt het och med härliga breda höfter. Var rätt bra på att throata. Tog ej i tvåan.
Kurdiska/egyptiska - Riktigt het. Var ihop länge innan hon bjöd på sig själv. Vägrade suga. Död som en fisk på land under akterna. Fick ej beträda tvåan.
Eftersom de varit rätt olika så kan jag inte riktigt jämföra dem med svenskorna, som också de är olika.