Är en "big fan" av invandrartjejer, mest för att de faktiskt är både snyggare och intressantare (kultur, historia etc) än svenskor. Har inga spektakulära detaljer som "2an, sprut och sug och sånt, men ville ändå ge ettt axplock av mina erfarenheter i kronologisk ordning:
1) Argentiska. En exotisk 17-åring jag träffade på fyllan i Motala av alla ställen. Grym kropp men sexet var sissådär. Vi hade sex när stranden i Varamo och pratade/stönade (på) spanska under akten. Dessvärre kunde jag inte spanska då, men det var rätt exotiskt
2) Syrianska, 20 år. Denna underbart vackra tjej träffade jag 5 minuter efter jag hade kommit in på apotekarnas nollefest. Hon sa att hon aldrig hade varit med en svensk kille förrut och ville prova. Lite oerfaren men en av de vackraste kroppar jag sett. Inget genomfört samlag, men hon ville till varje pris se mig tillfredställa mig själv, varpå hon gjorde detsamma. Favorit! Denna tjej önskar jag att jag hade behållt kontakten med men jag var inte ute efter en relation då (23 år och student)
3) Chilenska, 22 år. Denna tjej träffade jag också på en studentnation i Uppsala. Frågade mig om jag ville se henne använda sin dildo, varpå hon tänder en diskolampa i taket (!) och kör igång för att sedan beordra mig att ta henne. En av de coolaste ONS-tjej jag träffat. Några veckor senare träffar jag henne ute igen, nu med pojkvän, men hon kom fram och viskade att jag hade varit hennes bästa någonsin, bra för egot!
4) Spanjorska, 24 år. Denna tjej gav mig "spanska" sjukan och fick mig senare att plugga i Spanien! Medelmåttigt sex men hon kom så ruskigt lätt vilket var en extra bonus. hennes kommentar "como lo haces? (hur gör du?)" efter det hade gått för henne är en kommentar jag aldrig glömmer.
5) Spanjorska, 23 år. Denna Madrid-tjej träffade jag när jag bodde i Spanien (grymt lättraggat där för en blåögd och rågblond kille). Stora fina bröst men rätt "svår" och trist i sängen. Var mitt KK där ett tag men kunde ingen engelska (jag hade bara hunnit plugga spanska i 4 veckor) så konversationen blev rätt haltande men "ya me voy" (jag kommer nu) och "damelo1" (typ "give it to me!!) blev nya favoritfraser. Vi rökte rätt mkt hasch när vi hade sex vilket gjorde mig sömnig
6) Spanjorska, 26 år. Mitt andra KK som bodde i Baskien där jag pluggade. Jämngammal med mig och hon ville bara prata engelska till min besvikelse. Ok sex men vi hon var mer intressant som människa än bara KK
7) Ecuadorianska, 23 år. Doktorand på samma universitet som jag forskade på. Smal, små perfekta bröst och underbart trång, bland det skönaste jag varit med om! Tyvärr blev hon kär i mig, vilket gjorde vårt KK-förhållande tufft i längden. Hon är numera gift med en annan svensk kille.
8) Finska, 22 år. Utbytestudent. Smal och fin kropp (jag har grym tur med utlänningars kroppar) men det tog 4 månaders sängdelande innan vi hade sex.
9) Iranska, 23 år. Min före detta flickvän. Har aldrig träffat ngn med sån smal midja och så stora bröst. Jag var grymt kär i denna tjej vilket var långt mkt bättre än sexet, även om det inte var dåligt på ngt sätt. Saknar denna tjej än i dag faktiskt
10) Italienska, 25 år. Modell (!) och elitsnygg, trodde aldrig jag skulle få henne men hon föll visst för blonda killar. Träffade henne i Valencia där jag pluggade spanska andra gången. Ok sex. Skrev en låt om henne som vårt band brukade spela på våra korridorsfester.
Slutligen, några undrar hur man träffar invandrartjejer och lösningen heter UNIVERSITETET! Finns både utbytesstudenter, invandrare och gästforskare som gärna dras till oss nordbor. Uppsala är ett bra exempel. Kör hårt!