2008-12-05, 20:15
Medlem
hundensårs avatar
Räknas en tjej från Värmland?
Citera
2008-12-05, 20:15
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesterdjur
Argentinska: Absolut bästa sexet någonsin! Enda tjej som verkligen vågat ta för sig. Älskade det! Har du inte kört argentinskt, gör det.

Libanesiska: Nog näst bästa ligget, efter argentinskan då. Ytterliggare en tjej som vågade ta för sig och inte bara låg under en och stönade.

Låter som du rekomenderar viner.
Citera
2008-12-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Låter som du rekomenderar viner.
Det är väl den analogin man brukar använda?
Citera
2008-12-06, 00:41
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesterdjur
Det är väl den analogin man brukar använda?

"Väl lagrad med mustig doft, men något bitter eftersmak."
Citera
2008-12-06, 01:58
Medlem
en judinna från israel. hon va läcker som fan. men det var dom i den åldern som vi låg i ryggläge. typ 15-17 års-åldern som vi var aktiva 2 härliga år

sedan latja ja lite me en rikigt kåt brud förra sommaren som e från iran hon är lätt den kåtaste brud ja vart med hitils o helrakad alltid + kåt alltid

-jummie ,,,,
Citera
2008-12-06, 03:09
Medlem
Zahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Jag vet inte om det räknas, men en thailändsk hora han man avverkat. Ja, vad ska man säga? Hon kunde sitt yrke.

Haha, jag skrattade.
Citera
2008-12-06, 07:27
Medlem
MassiveBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linklunk
en judinna från israel. hon va läcker som fan. men det var dom i den åldern som vi låg i ryggläge. typ 15-17 års-åldern som vi var aktiva 2 härliga år

sedan latja ja lite me en rikigt kåt brud förra sommaren som e från iran hon är lätt den kåtaste brud ja vart med hitils o helrakad alltid + kåt alltid

-jummie ,,,,

Judinnor är riktigt heta. Åfan, mina erfarenheter av iranbrudar är också bra. Kåta som fan. Rätt så pryda på utsidan. Hur raggade du upp henne?
Citera
2008-12-06, 12:40
Bannlyst
Har själv inte knullat några kvinnor med mustasche men en polare berättade att han dragit hem en polska som han knullade. Han tvingade sen henne att gå med på att han fick bajsa i hennes ansikte och mun, pissa henne i munnen osv...

Skulle inte tro att en svensk tjej hade gått med på liknande förnedring så det är väl den enda fördelen med invandrarbrudar i så fall.
Citera
2008-12-06, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Gobbels
Har själv inte knullat några kvinnor med mustasche men en polare berättade att han dragit hem en polska som han knullade. Han tvingade sen henne att gå med på att han fick bajsa i hennes ansikte och mun, pissa henne i munnen osv...

Skulle inte tro att en svensk tjej hade gått med på liknande förnedring så det är väl den enda fördelen med invandrarbrudar i så fall.

Coolt.

Har själv ingen större erfarenhet annat än ett par kåta brittiskor och några drängfulla skandinaver på diverse charterresmål runt om i Europa..
Citera
2008-12-06, 13:29
Medlem
Yohos avatar
Har varit med en polsk brud, hon va riktigt vass
Citera
2008-12-06, 16:10
Medlem
liquid_flows avatar
knulla en iransk brud en gång, hon berättade inte att hon hade mens, så allt blev fucking blodigt. Jävlit äcklig va hon, så jag sa åt henne att hon får suga av det från min kuk, vilket hon gjorde.
Citera
2008-12-06, 18:00
Medlem
Känns som att i denna tråd är enda gången som det är samförstånd på FB om att judar är något bra. Härligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in