några av mina bedrifter:
hade en engelsk tjej en gång, tråkig och ointreserad, snygg som fan men rena liket i sängen.. vägrade suga åxå, det var lite antiklimax, f.ö. var hon var rätt slapp, ungefär som en typisk hink utan gröt. jag gav henne ett par geishakulor i födelsedagspresent. det tog slut samma dag.
sodomiserade en indisk tjej på hennes studentdag för några år sen, rätt mustigt var det, svarta ögon som glittrade likt ädelstenar, hennes stön var till behaglighet och hennes nacksvett var nära på söt i smaken.
låg med en gift negress härom månaden, mest för att pröva det svarta köttet, var en riktig lejonhona, så ja misstänker att det stämmer som Toto sjunger i sången Africa; "the lions cry out in the night.." för det gjorde vi båda två så grannkärringen skällde ut mej dagen efter, ett av de bättre sexuella möten jag haft, negresser är klart underskattade av oss svennar <3
var ihop med en polsk tjej som var (utan svamp) helvetisk i sängen, helt betagande, synd bara att hon dumpade mej för min bästa polare, men men så är det, vi är iaf byxbröder.
har även haft en serbisk tjej, klart bästa bruden jag haft, kunde allt, gick med på allt, enda tjejen som kunnat deepthroata i klass med Jeanna Fine, vacker och gråögd med rena drag och ypperlig figur. hon flyttade till uppsala när hon fick jobb där.. fan saknar den bruden! balkane moj!