2010-04-21, 00:58
Medlem
blobben!!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 113113
Även en liten skillnad gör väl en skillnad eller hur menar du?
Ja, men i sådana fall är det ju synd om de svarte vidundren eftersom enligt WHO(?) hade ju tydligen européer större i genomsnitt än Afrikaner *SADFACE*

Ska försöka leta upp källa eftersom det antagligen kommer vara många som kommer gnälla över att de inte kunde luta sig emot myten om negerkukar
Citera
2010-04-21, 01:10
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf bittler
En neger som inte har något vitt blod i sig vill jag nog inte ligga med
Blod är rött din dumma fitta.
____
Jag förlorade min oskuld med en brasiliansk negress, men hon är (känner henne fortfarande) väldigt "försvenskad" då hon blev adopterad som ett-åring eller någonting liknande av en svensk familj.

Jag misstänker att jag är asexuell och inte riktigt förmögen till att njuta av sex, så jag njöt väl inte, men jag kan inte påstå att jag har njutit mer av att doppa den i vad vår käre "Adolf bittler" ovan skulle kalla för "vitt blod".
Citera
2010-04-21, 01:14
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
____
Jag förlorade min oskuld med en brasiliansk negress, men hon är (känner henne fortfarande) väldigt "försvenskad" då hon blev adopterad som ett-åring eller någonting liknande av en svensk familj.

Jag misstänker att jag är asexuell och inte riktigt förmögen till att njuta av sex, så jag njöt väl inte, men jag kan inte påstå att jag har njutit mer av att doppa den i vad vår käre "Adolf bittler" ovan skulle kalla för "vitt blod".

Jag talar inte om det faktiska blodet, det är underförstått hos alla med en IQ högre än 50. Älskar när folk blir galna när man säger att man inte attraheras av blånegresser.
Citera
2010-04-21, 01:25
Medlem
Plottis avatar
FAN VAD NI GÅR OT. Sluta prata om raser. Berätta istället hur ditt neger/negress-sex varit.

- Jag själv har aldrig haft sex med en neger. Under dock hur det är, dom har ju en helt annan attityd i sängen (vad jag hört).
Citera
2010-04-21, 01:29
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plotti
FAN VAD NI GÅR OT. Sluta prata om raser. Berätta istället hur ditt neger/negress-sex varit.

- Jag själv har aldrig haft sex med en neger. Under dock hur det är, dom har ju en helt annan attityd i sängen (vad jag hört).

Raser är relevant för min upplevelse när det kommer till negress-sex. Sen tror jag det är väldigt individuellt hur de är i sängen.
Citera
2010-04-21, 01:36
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
menar du verkligen att svarta skulle ha större kukar än vita?

är du sjuk? är du 15?

det skiljer sig faktiskt inte alls mycket på storlekarna.
du e ju korkad.
Är du finnjävel eller?
Citera
2010-04-21, 02:03
Medlem
Skitonds avatar
Idkade samlag med en nigress för ett år sedan. Jag måste medge att det var lite av en turn on att damen i fråga var mörkhyad (hon var iofs mulatt, nigress är kanske fel uttryck) och det kändes rätt.. ehm... nytt och exotiskt?

Hon tog definitivt för sig mer än vad jag har upplevt med vita tjejer, det var faktiskt lite mer avslappnat och inte så spänt.
Citera
2010-04-21, 02:09
Medlem
Moffegrevs avatar
Mmm, men var alldeles för full för att njuta av upplevelsen. Vill dock minnas en jävligt härlig rumpa och ett par onormalt vältränade vader.

Kändes dock lite märkligt med könshåret, kändes lite som svinto.
Citera
2010-04-21, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
____

Då vet vi att du förmodligen är bög...skippa brudar och börja leta snubbar..du kanske hittar ditt sex där
Citera
2010-04-21, 02:12
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Jag satte på en skön 16 åring för ett par år sedan, ojävlar va trång o skön hon var!
Hennes ass var så putande att man kunde ställa ett glas på det. Hon var neger men ingen blåneger! mums! Just nu letar jag faktiskt efter en till black att sätta.
Prata svenska ditt jävla hjon.

Anyway, ingen negersex här... än

Och snacket om att negrer skulle i genomsnitt ha enorma doningar har ju sedan länge bevisats vara en myt. Det har studier i USA visat.
Senast redigerad av volvo 240 2010-04-21 kl. 02:15.
Citera
2010-04-21, 03:00
Medlem
twiceamans avatar
Fina rumpor, men dem luktar neger typ slavskepp lr nåt
Citera
2010-04-21, 03:18
Medlem
Lacerdas avatar
Satte på en negress för första gången förra året, hon kom från Burundi. Slappa men ganska stora pattar, vackert ansikte, snygg formad röv. Doggystyle var helt klart det bästa, hennes avsugningar höll också en jävla bra kvalité. En detalj med negresser och även dessa adopterade flickor från Indien som man har satt på i sina dagar är att dom luktar annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in